quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:01 schreef Backhander het volgende:
BAGGER BAGGER BAGGER BAGGER
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:57 schreef Backhander het volgende:
[[url=C:\Documents and Settings\Eigenaar\Mijn documenten\Jan\Foto's\schilderij noeki.JPG]afbeelding[/url]]
[[url=C:\Documents and Settings\Eigenaar\Mijn documenten\Jan\Foto's\Palet schilderij.JPG]afbeelding[/url]]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:59 schreef Backhander het volgende:
kutzooi de links doen het niet
www.photobucket.comquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:08 schreef Backhander het volgende:
weet iemand een geode upload site?
Shemerlampquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:48 schreef Backhander het volgende:
Ik ben momenteel bezig met een schilderlamp die zal ik volgende week aan jullie tonen
ik wou eerst die soort van zonnetje die nu donker rood zijn blauw maken maar dat leuk me niet zo topquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:55 schreef nietzman het volgende:
Ik vind die roze wel tof eigenlijk, al had er wat meer aan kleurcontrast ingekunt, en hadden die infantiele hartjes wel op kunnen bokken.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:55 schreef nietzman het volgende:
...en hadden die infantiele hartjes wel op kunnen bokken.
je kunt misschien aluminiumfolie in de koffiemolen vermalen, en dan met lijnolie en wat bindmiddel vermengen, heb je echte 'homemade' glitterverf...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:04 schreef Backhander het volgende:
ik vond die hartjes er ook wel mooi bij maar hoe bedoelde je met dat geel? en die glitterverf kon ik niet vinden (maar die heb ik volgens mij wel) en in de winkel die glitterverf gaan kopen vind ik echt te duur
Natuurlijk kun je aluminiumfolie raspen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:49 schreef Backhander het volgende:
ik heb geen koffiemolen enig idee of het ook met bijv. een kaasrasp kan
Nou uh.. het zijn maar persoonlijke meningen hequote:
Leuk, met een opdracht? Een uitgangspunt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou uh.. het zijn maar persoonlijke meningen he
Hoe lang schilder je al als ik mag vragen??
Oh trouwens, binnenkort gaat de grote TTK-wedstrijd van start, dan kan je ook met schilderijen mee doen!!!![]()
Ben je echt 12???quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:56 schreef Backhander het volgende:
oh ik schilder nu 1 jaar volgens mij... schemerlamp is bijna klaar
en BTW ik ben 12![]()
en post nog ff wat info over dat TTK gebeuren wedstrijd
Geduld skiczukiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Leuk, met een opdracht? Een uitgangspunt?
De link verwijst ook niet naar een jpg-bestandquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:57 schreef skiczukie het volgende:
-picserver doet weer eens raar-
ja ik ben echt 12 daarom typ ik ook niet met punten en komma's en al die bullshitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ben je echt 12???
Wat betreft de wedstrijd; ik ben niet zo goed in planning. Maar binnen nu en een week zal het starten
Ik heb gisteren alle spelregels bedacht en opgeschreven. Nu moet m'n medemod Isabeau er nog even naar kijken, en eventueel wat wijzigen ed. En dan kunnen we beginnen volgens mij
Komt allemaal in het topic te staanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:39 schreef Backhander het volgende:
[..]
ja ik ben echt 12 daarom typ ik ook niet met punten en komma's en al die bullshit
maar ff over die wedstrijd
komt daar een topic voor en mag je dan meerdere foto's maken
en wat zijn dan al die spelregels want dan wil ik er wel graag aan mee doen lijkt me wel cool en wat kan je winnen? dus wil je me al die dingen ff uitleggen of komt dat in dat topic te staan?
Nog steeds niet, maar nu doet-ie het wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
De link verwijst ook niet naar een jpg-bestand
en wat wordt da topic naam?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Komt allemaal in het topic te staan
lol wel mooi gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:52 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Mijn bijdrage aan dit topic. Een Mona Lisa gemaakt van rijst en spaghetti, gekookt in acrylverf, ook wat spuitbuswerk.
Ik bied me bij deze aan als jurylid van de beeldende kunst, mocht u dat op prijs stellen. Ik kan namelijk goede en slechte schilderijen heel goed uit elkaar houden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat betreft de wedstrijd; ik ben niet zo goed in planning. Maar binnen nu en een week zal het starten
Ik heb gisteren alle spelregels bedacht en opgeschreven. Nu moet m'n medemod Isabeau er nog even naar kijken, en eventueel wat wijzigen ed. En dan kunnen we beginnen volgens mij
Wát kan je niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:11 schreef tong80 het volgende:
Ik kan dat niet omdat ik een eigen smaak heb. Dat is vaak anders dan anderen. Ik heb een slechte smaak. De schildrijen hier voor getoond zijn niet slecht genoeg voor mijn smaak. Ze zijn slecht en wanstaltich, maar net niet genoeg.![]()
Vertel dat álle kunstliefhebbers eens.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:13 schreef cioran63 het volgende:
Mwaoh, goede kunst heeft niets met smaak te maken. Tis goed of tis niks, heel simpel eigenlijk.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:39 schreef Backhander het volgende:
[..]
ja ik ben echt 12 daarom typ ik ook niet met punten en komma's en al die bullshit
Doe jij de kunstacademie ofzo...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:52 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Mijn bijdrage aan dit topic. Een Mona Lisa gemaakt van rijst en spaghetti, gekookt in acrylverf, ook wat spuitbuswerk.
Jah, ik doe kunstacademie, en ja, het is mijn 'werk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:53 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Doe jij de kunstacademie ofzo...of is dat jou werk niet
Omdat?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:06 schreef Backhander het volgende:
Wil iemand dit kuttopic een slotje geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |