Ah ok!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:57 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ahh oke bedankt!
Maar ik was natuurlijk wel van plan om 'm uit te proberen. Ik was afgelopen zaterdag nog bij Feedback, maar toen hadden ze 'm op dat moment niet staan. Vandaar dat ik het even vraag.
bruut!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:15 schreef Last_Action_Hero het volgende:
[..]
Yo, bedankt voor de link!
Jawel hoor. Het is volgens mij een zeer goede versterker, ik hoor tot nu toe enkel positieve berichtenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:18 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ah ok!
En ben je inmiddels al wat wijzer?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:54 schreef TeleluvR het volgende:
Dan wordt het echt zo'n kijk-eens-hoe-groot-mijn-penis-is topic!
wat gek...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Nou ja zeg, snaren geknapt toen ik hem in DDDDDB tuning wou gooien voor de tweede keer.
Wat wel gek is, is dat mijn B-snaar het uptunen overleefd heeft, maar mijn G snaar het downtunen nietquote:
http://www.ultimate-guita(...)ls/iris_ver4_tab.htmquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:34 schreef Jordy-B het volgende:
da's echt gek, ja...
waarom zou je eigenlijk naar DDDDDB willen stemmen?
1 2 3 4 5 6 | e-|-0--0-0-/-0-0-0-0-/-0-0-0-0-/-0-0-0-|| B-|-0--0-0-/-0-0-0-0-/-0-0-0-0-/-0-0-0-|| G-|-7--7-7-/-9-9-9-9-/-4-4-4-4-/-2-2-2-|| repeat D-|-0--0-0-/-0-0-0-0-/-0-0-0-0-/-0-0-2-|| A-|-x--x-x-/-x-x-x-x-/-x-x-x-x-/-x-x-x-|| E-|-7--7-7-/-9-9-9-9-/-3-3-3-3-/-2-2-2-|| |
Je intonatie is wel helemaal naar de klote, als je zo drastisch blijft omstemmen; heb je die aleens gecontroleerd??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Gaat goed met die gitaren hier, mijn akoestische heeft dus kapotte snaren, en mijn nep Les Paul heeft een kapotte uitgang. Als ik de plug er helemaal in steek geen geluid, hou ik hem er voor de helft in ofzo dan werkt het wel.
Dat gekke stemmen doe ik alleen op mijn akoestische rommelgitaar :p. De electrische blijven altijd op Eadgbe stemming, af en toe dropped D. En mijn gehoord is niet eens zo goed dat ik het verschil merk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:07 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Je intonatie is wel helemaal naar de klote, als je zo drastisch blijft omstemmen; heb je die aleens gecontroleerd??
![]()
Met losse tonen hoor je het bijna niet, maar met akkoorden zit er altijd een soort van valsheid in die ik zelfs hoor met distortion. Ik baal er enorm van als de intonatie niet klopt. maarja, dat terzijde..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat gekke stemmen doe ik alleen op mijn akoestische rommelgitaar :p. De electrische blijven altijd op Eadgbe stemming, af en toe dropped D. En mijn gehoord is niet eens zo goed dat ik het verschil merk.
met distortion erop hoor ik sowieso altijd sneller of de gitaar vals isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:28 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Met losse tonen hoor je het bijna niet, maar met akkoorden zit er altijd een soort van valsheid in die ik zelfs hoor met distortion. Ik baal er enorm van als de intonatie niet klopt. maarja, dat terzijde..
Lijkt me inderdaad een demo-exemplaar, dus eentje die in de etalage heeft gehangen of als "uitprobeermodel" in de winkel heeft gestaan. Kan dus zijn dat er wat stof op zit, of kleine krasjes of iets dergelijks. Aan de andere kant: dat zal voor het merendeel van de gitaren in de doorsnee muziekwinkel zo zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef NASDAQbastardo het volgende:
http://www.thomann.de/thoiw7_artikel-172683.html
vertellen wtf "demoteil" betekent? Is dat soms een exemplaar dat in de winkel heeft gehangen?
Ja dat heb ik ook eens gedacht, maar daar heb ik achteraf toch wel spijt vanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dat terzijde, bij een bepaalde prijsklasse van -bijvoorbeeld- ibanezzen vind ik dat je op zich wel blind kan kopen als je goed weet wat je wilt. Je weet dat de nek zus en zo is, de body dit, etc. Als je een gitaar op het eerste gezicht niet lekker vindt spelen, goed, speel er een paar dagen op, dan durf ik te wedden dat je er prima aan gewend raakt. Dit gaat natuurlijk niet op bij el cheapo planken waarvan de brug van de body afvalt, maar ik denk dan bijvoorbaeeld aan de "duurdere" jacksons (dinky, pro, dat soort dingen), ibanez, london city. Mijn mening.
die zinquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:30 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Het is de bedoeling dat we één nummer doen, maar we willen er twee gaan instuderen en dan willen we niet dat de muziekleraar dat weet, zodat hij na Seven Nation Army zo iets heeft van 'ah eindelijk klaar' mja dikke lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |