abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31224965
Hallo allemaal,

Iemand die ik ken wil heel graag grondstewardess worden en ik vroeg
me af of hier mensen zijn die dat ook als baan hebben en hun ervaringen
willen delen. ? En mischien weten jullie waar je het best kunt solliciteren of informatie kan vragen.

En voor de "grappige" verveelde mensen onder ons

www.klm.nl en dat soort links kennen we natuurlijk al

Just did it
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:26:04 #2
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_31231804
Ik ben in het verleden (een jaar of 3 - 4 geleden) eens "meegedaan" aan de sollicitatieronde bij KLM voor grondstewardess. Ging op zich erg goed en ik had waarschijnlijk ook wel een kans gehad om echt aan de slag te gaan alleen pratische zaken hielden mij tegen.

Ik woonde destijds in Leeuwarden en had, voor het geval dat ik de baan zou krijgen en de training moest doen, een kamer weten te regelen. Die kamer ging op het laatste moment niet door, op en neer reizen van Leeuwarden naar Schiphol is geen doen en zou ik de baan krijgen, moest ik binnen een aantal weken een nieuwe kamer vinden.

Normaal is dat al geen pretje maar helemaal niet met het salaris van grondstewardess. Ik zou tijdens de training niet betaald krijgen en tijdens het werken het min. loon (+ toeslag voor onregelmatige uren) verdienen. Ik geloof dat het rond de 900 GULDEN was.

Op het forum van Viva staat een topic over (grond)stewardessen, daar kan je ongetwijfeld een hoop informatie vinden.
pi_31280759
http://www.viva.nl/meepraten/forum/werkenstudie/

*******stewardess of willen zijn deel 5*******

Daar staat meer informatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')