Hallo allemaal!
Het is al een tijdje geleden dat ik wat gepost heb, maar hier dan een update van mijn verhaal!
Ik heb inmiddels een EMG laten doen en de uitslagen van mijn bloedonderzoeken
teruggekregen.
Bij de EMG was gelukkig dezelfde Neurloog aanwezig als bij mijn eerste gesprek en met elk stroompje wat hij door mijn spieren deed, zei hij gelijk zoiets in de trand van "MOOI" of "Perfect". Waardoor k algaande het onderzoek rustiger werd!
Toen hij klaar was zei hij dat niks op een zenuwaandoening of spierziekte wees en dat ik me absoluut geen zorgen hoefde te maken en me rustig moest houden!
Ik was zo blij als een kind toen ik dit hoorde.
2 weken later de uitslag van de bloedonderzoeken waaronder een hoop zeldzame ziektes die
getest werden.
Ook daar was niks op te vinden.
Hij zei tegen mij dat ik dus vanaf dit moment me geen enkele zorgen meer hoefde te maken
want niets wees erop dat ik een erge ziekte zou hebben.
Het kan gewoon voorkomen bij mensen zonder reden. MAar vaak heeft stress of/en moeheid
er mee te maken.
Vanaf dat moment probeerde ik er totaal niet meer aan te denken en dat gaat me al zeg ik het zelf best wel goed af.
Heb ook het gevoel dat mede daardoor ze minder zijn geworden.
Hoewel ik ze nog zeker wel heb, ook nu ik dit aan schrijven ben bijvoorbeeld.
Ik hoop dat ze volledig weg gaan alleen zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Ik heb heel soms nog wel eens terugvallen, bijvoorbeeld gisteren op TV het programma "Je leven in de steigers", een man met ALS.
Ik dacht al van zal ik wegzappen, maar toch niet gedaan, de man begon te vertellen met
hoe het allemaal begon en dat was dus met : Spiertrillingen in zijn rechterboven arm.
Ik zapte meteen weg, maar het kwaad was al geschied.
Ik had dus weer een kleine angst aanval, maar kan hem op dit moment erg onder controle
houden.
Hierbij wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie steun!
PS guppy12b wat vervelend dat het allemaal zolang duurt voor je! Ben je al een beetje opgeknapt?
Sterkte!!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !