Dus letten op dode pixels, schijnen acers nogal veel last van te hebben.quote:
Idd, ernstig jammer! Het scherm is wel weer heel relaxt en van dat spiegelen heb je niet meer last van bij een mat scherm. Groot voordeel aan het ding, net als de berg aan geheugen die hij heeft. Ik zou zelf gaan (heb ik trouwens ook gedaanquote:
Processor is de nieuwe mobiele processor van AMD, ik heb zelfs ergens gelezen dat deze net zo zuinig is als de centrino, of iig in de buurt komt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Crystalbyte, Processor en grote hd ?
Die gaat zelfs langer mee als je een goede accu krijgt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Processor is de nieuwe mobiele processor van AMD, ik heb zelfs ergens gelezen dat deze net zo zuinig is als de centrino, of iig in de buurt komt.
Wat betreft hd; als de hd 4200rpm is, lijkt het me dat je toch 2.5-3uur mee kan met de batterij. Enige is dat ik niets weet van de crystalbyte-screen
Centrino is een platformquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Processor is de nieuwe mobiele processor van AMD, ik heb zelfs ergens gelezen dat deze net zo zuinig is als de centrino, of iig in de buurt komt.
Wat betreft hd; als de hd 4200rpm is, lijkt het me dat je toch 2.5-3uur mee kan met de batterij. Enige is dat ik niets weet van de crystalbyte-screen
nja ok, je hebt gelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:34 schreef wobbel het volgende:
[..]
Centrino is een platformgeen proc. Dat is de Pentium-M
Kan ik ook voor een AMD Turion gaan in een ASUS
dat welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nja ok, je hebt gelijk.
Ware het niet dat het begrip 'Centrino' bekender is de Pentium-M
Centrino een platform? Pentium M is toch ook gewoon x86?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:34 schreef wobbel het volgende:
[..]
Centrino is een platformgeen proc. Dat is de Pentium-M
Kan ik ook voor een AMD Turion gaan in een ASUS
Pentium M is zelfde als de gewone Pentium I, het verschil zit gewoon in het adresseerbaar geheugen en dat die ietsie pietsie sneller is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:57 schreef Markster het volgende:
[..]
Centrino een platform? Pentium M is toch ook gewoon x86?
Een Pentium M is eigenlijk een soort van geoptimaliseerde Pentium III met de extensies van Pentium IV en er zit een dikke hoeveelheid cache-geheugen aan boord.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Pentium M is zelfde als de gewone Pentium I, het verschil zit gewoon in het adresseerbaar geheugen en dat die ietsie pietsie sneller is.
Processor doet zeker niet onder voor een Pentium M. Ook niet qua stroomverbruik. Sterker nog ik zou eerder voor een Turion gaan dan voor Centrino.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Crystalbyte, Processor en grote hd ?
Ik ook niet, ga voor AMDquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:42 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Maar goed ik ben dan ook niet zo'n fan van de intel jongens met hun marketing praatjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |