10+10 = ook 20quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:26 schreef Stofje het volgende:
Ikzelf heb trouwens nog 2 maanden stage gelopen bij Donald Duck, op de marketingafdelng. Op dat moment hadden ze een spreekbeurten-actie: Je kon een Donald Duck spreekbeurtenpakket aanvragen. Dan kreeg je 25 pakketten, die je in de klas kon uitdelen en een stukje informatie over de geschiedenis van Donald Duck en Walt Disney. In ruil daarvoor, stuurden kinderen na de spreekbeurt een foto op naar ons, met daarop alle kinderen en hun zojuist verkregen pakketten.
Maar da's offtopic. Dat zijn pas over 10 jaar lekkere wijven.![]()
quote:
Manquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:46 schreef beelz het volgende:
Ik bedenk me nou net dat ik oude Donald Ducks door moet kijken vanaf 1997 en ouder en daar de brief van de week foto's moet bekijken... Die kinderen die toen 13 waren zijn nu 20 of 21 en dus nu prima neukbaar, dus ik hoef alleen te kijken of er meisjes bij zitten die er toen wel aardig uitzagen en omdat de woonplaats erbij staat kan je de rest makkelijk achterhalen.... Donald Duck Dating dus.
Zijn er meer mensen die op zulke ideeen komen tijdens het schijten of ben ik de enige?
Whehehehquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:46 schreef beelz het volgende:
Ik bedenk me nou net dat ik oude Donald Ducks door moet kijken vanaf 1997 en ouder en daar de brief van de week foto's moet bekijken... Die kinderen die toen 13 waren zijn nu 20 of 21 en dus nu prima neukbaar, dus ik hoef alleen te kijken of er meisjes bij zitten die er toen wel aardig uitzagen en omdat de woonplaats erbij staat kan je de rest makkelijk achterhalen.... Donald Duck Dating dus.
Zijn er meer mensen die op zulke ideeen komen tijdens het schijten of ben ik de enige?
omg.. paddo's?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:46 schreef beelz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |