Dat is inderdaad iets wat ik ook niet begrijp aan de vele UFO-bezichtingen. Waarom zou een ruimteschip van verre nu ineens zichzelf laten tonen aan een stel boeren in Texas, Engeland of andere achtergestelde plekken op deze aardbol?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat mij fascineert: dan kom je miljoenen kilometers reizen naar een verre planeet, en wat ga je dan doen?
De hond van een afgeschreven psycholoog uitlaten
Tja, het is een mooi verhaal, maar de bewijzen zijn 0 komma 0.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is het verschil met een of andere nerd op fokquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat mij fascineert: dan kom je miljoenen kilometers reizen naar een verre planeet, en wat ga je dan doen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een of andere nerd op fok
Mja..jammer dat de hond volgens het Reuters stukje aan stukken is gescheurd...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:27 schreef FatalException het volgende:
Normaal doet het nuchtere persbureau Reuters zulke berichten niet, maar dit stond nota bene in de sectie Science:
Johnathan Reed, een voormalig psycholoog zegt dat hij in Seattle met zijn Golden Retriever aan het rondtrekken was. Daarop verscheen er een Grey - een buitenaards wezen met een groot hoofd en grote zwarte ogen - en die nam zijn hond mee. De grey echter keerde terug, en verbleef negen dagen in het huis van de man. In deze negen dagen communiceerde de alien telepatisch met de man. De alien kon zijn gedachten lezen, en de man kreeg de gedachten van de alien door, aldus de man tegen Reuters.
Tevens blijkt er dinsdag een persconferentie met ex-luchtmachtofficieren die zeggen dat ze contact gehad hebben met aliens!
Lees hier de vertaling van het Reuters-artikel:
http://www.xerson.nl/content/view/127/2/
Hoho..stop.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:14 schreef R@b het volgende:
---> De alien had rood bloed, ademde, maar sprak niet. De huid van de alien was als een varken, en hij had een klein spleetje als mond. Hij mocht een bloedmonster afnemen, en laboratoriumtesten toonden aan dat het wezen 46 cromosomen had, net als mensen, maar 9 daarvan waren als die van dolfijnen en zeeschildpadden.
Er staat helemaal niet bij HOE een bloedmonster verkregen is.quote:Reed, who says he has a bracelet belonging to the extra-terrestrial, said Freddie had skin "almost like that of a pig." It breathed and had red blood, but did not speak. Tests showed he had 46 chromosomes, like humans, but 9 were different and resembled those of dolphins and sea turtles, Reed added.
Ah. Dus eerst verschrut ie zn hond, en daarna mag ie 9 dagen blijven logeren?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja..jammer dat de hond volgens het Reuters stukje aan stukken is gescheurd...
Er staat niets over meenemen.
tja, ik zou het wel aardig vinden hoor, met buitenaardse lui lullen...maar als ik zie of merk dat ze m'n mechelaartje hebben verscheurd, hebben ze toch een probleemquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah. Dus eerst verschrut ie zn hond, en daarna mag ie 9 dagen blijven logeren?
Noem mij eens één NIET hoaxer uit de UFO geschiedenis?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:15 schreef Marietje_34 het volgende:
deze Jonathan Reed schijnt zo ongeveer de grootste hoaxer uit de UFO-historie te zijn, dit bericht lijkt mij eerder bewuste desinformatieHelaas...
http://www.ufowatchdog.com/exposed10.html
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Noem mij eens één NIET hoaxer uit de UFO geschiedenis?
Ja.. "iets".quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:56 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]![]()
ik denk wel dat veel mensen écht denken dat ze een ufo gezien hebben, en dus niet echt hoaxers genoemd kunnen worden.
ik heb ook wel eens iets gezien wat ik niet kon verklaren, met 2 anderen..maar om dat gelijk aan Reuters te vertellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |