ik weetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:23 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hij heeft het inmiddels ook al aan Joost, Chantal (Roddel queen no1) en Linda vertelt.
Ow ja... en dat zit er eigenlijk wel in. Die zes stemmen zullen wel lukken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:20 schreef BBscanner het volgende:
Hoezo zowiezo op de bank? Als zijn missie slaagt niet.
Het ging idd een beetje vaag, ik hoorde toch duidelijk dat hij nee zei, jammer dat Tanja (dacht ik) net binnenkwam, hij wilde er vast nog op doorgaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar de enige, maar volgens mij knikte Menno van 'Ja" toen Lieske hem vroeg "ben jij soms de homo?" en toen kwam net iemand binnen lopen.
Ja dat zal nog wel moeilijk kunnen worden. Maar ja hij kan zich er achter verschuilen dat het een spel is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:25 schreef svann het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat Menno's grootste risico niet in het nomineren zit, maar in de nasleep van geschonden vertrouwen.
Jij begint de razende reporter te wordenquote:
9 is genoeg, want Chantal kan al die complicaties niet handelen. Al een missie op zich om de opdracht te krijgen "hou iederen op de hoogte"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja dat zal nog wel moeilijk kunnen worden. Maar ja hij kan zich er achter verschuilen dat het een spel is.![]()
Zit er net aan te denken dat ze voor de gein is 10 missies in een keer dat huis in moeten slingeren voor ierder wat. Dan creeer je pas achterdocht!![]()
Volgens mij zijn dat beide niet erg moeilijke missies voor hemquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:34 schreef BBscanner het volgende:
Menno zegt dat hij een zware opdracht krijgt morgen. Heeft hij het nu over het korfballen of over zijn Be-a-homo missie![]()
![]()
Hij heeft het over het volhouden van zijn homomissie, maar voor de argeloze verstaander lijkt hij het over het korfballen te hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:34 schreef BBscanner het volgende:
Menno zegt dat hij een zware opdracht krijgt morgen. Heeft hij het nu over het korfballen of over zijn Be-a-homo missie![]()
![]()
De mannen Joost 2x Roel en nu dus Menno en de mislukte kus 3x voor biefstuk opdracht van Ingrid die ze mocht overdoen na het mislukkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:35 schreef svann het volgende:
De missies worden niet bepaald eerlijk verdeeld.
Dat laat Hummies voorkeur voor bepaalde personen zien.
ik hoor hem nauwelijks, en Ingrid kan ik niet volgen:(quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:37 schreef Splash het volgende:
TALPA menno zn zender!!
Punten scoren ? Verdedigen ziet er nog meer faggotlike uit. (Bij korfbal dan)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:37 schreef svann het volgende:
[..]
Hij heeft het over het volhouden van zijn homomissie, maar voor de argeloze verstaander lijkt hij het over het korfballen te hebben.
Zeer aannemelijk, daar hij uiteindelijk de punten moet scoren.
zo vaag ditquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:38 schreef BBscanner het volgende:
de mislukte kus 3x voor biefstuk opdracht van Ingrid die ze mocht overdoen na het mislukkenwaar we overigens nooit meer iets over hebben gehoord.
Zodra blijkt dat het een opdracht van BB was is er niks aan de hand, wordt hij waarschijnlijk zelfs geprijst dat hij het zo goed heeft gedaan. Vergezelt met veel gelach, hilariteit alom etc.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja dat zal nog wel moeilijk kunnen worden. Maar ja hij kan zich er achter verschuilen dat het een spel is.![]()
nee dat een opdracht die door stomheid mislukt [ verkeerd lezen of begrijpen] niet afgestraft wordt maar beloond wordt met een herkansing.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:44 schreef BBscanner het volgende:
Mijn post of het feit dat we er niks meer over hebben gehoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |