abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31224774
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 10:45 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Hij mag dit toch ongestraft tegen Ingrid zeggen of niet? Zo lang maar niet duidelijk is dat hij een geheime missie heeft...toch? Of zie ik dat verkeerd?
Tuurlijk mag hij het tegen Ingrid zeggen, denk alleen niet dat zij er erg blij mee is en denk dus ook dat hij daar best wel tegen op ziet. Volgens mij is Ingrid ook de enige reden dat hij het echt een moeilijke opdracht vindt omdat hij haar hiermee gaat kwetsen in eerste instantie. Van de rest interesseert hem dat niet zo vermoed ik.
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:02:46 #252
65846 Bocaj
47th President.
pi_31224785
Joost zie ik als een D66 politicus in de dop!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:02:49 #253
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31224786
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 10:59 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik begrijp dat hele beeld van Talpa niet. Is het soms trappen en afzetten tegen het geld van de mol ofzo ?

Ten eerste zitten jullie allemaal mee te streamen op een programma dat talpa uitzend, ten tweede zijn de programma's van Talpa toch niet echt allemaal zo bizar laag niveau.

-Voetballen is tegenwoordig veel beter in beeld gebracht zonder voorangsposities e.d.
-Paarlen en zwijnen is naar nederlandse maatstaven een zeer goede actieserie
-1 tegen 100 een kijkcijferkanon wat bij de publieke omroepen niet werd bekritiseerd maar omdat het nu bij talpa zit inene ook van laag niveau?
-NSE is ondanks de lage kijkcijfers toch wel een knap in elkaar stekend programma

en zo kan ik nog wel doorgaan.

Kijk als er geroepen wor dat het programma van joling en gordon van laag niveau is dan zeg ok, al moet ik af en toe wel erg lachen om die dwaze nichten.

oftewel ik vind het grootste gedeelte van de kriticasters die dit argument gebruiken maar een stel looslullers die er niet tegen kunnen dat iemand geld heeft en zijn droom verwezenlijkt.
Eensch.. het zal wel Nederlands zijn om tegen iemand aan te trappen die succesvol is... En van John de Mol kun je zeggen wat je wilt: maar succesvol is hij... Talpa is imo echt niet slechter dan RTL of SBS
maar nog 1 keer de live-uitzending op zwart en ik word wel boos
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31224792
Jaaaaa, Dido, je eet nog steeds vlees
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:03:23 #255
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_31224804
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:02 schreef milagro het volgende:
Het eisenpakket van Chantal al gelezen

http://www.telegraaf.nl/prive/26472321/Het_eisenpakket.html

Ja mooi he? lol
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:03:55 #256
242 Pinball
Electric Monk
pi_31224818
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:00 schreef teamlead het volgende:
nog mazzel dat Joost het dit keer wel weet
Is ook wel tekenend voor de rest van de groep. Die nemen klakkeloos alles aan.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31224831
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 10:59 schreef nachtzuster het volgende:
mogguh allemaal

Een vent voor Chantal zoeken, whahaha
Zou leuk zijn als die ex zich aanmeld waar ze telkens een week ziek van is als ze hem heeft gezien
Volgens mij voldoet Scanman wel aan het profiel.
Krijgen we nog beter pictures uit het huis.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:05:12 #258
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31224844
quote:

Goddank... ik val af
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_31224862
quote:

* Alleen al om de jurk en het feest zou ik willen trouwen

pi_31224911
quote:

[..]

Ik begrijp dat hele beeld van Talpa niet. Is het soms trappen en afzetten tegen het geld van de mol ofzo ?

Ten eerste zitten jullie allemaal mee te streamen op een programma dat talpa uitzend, ten tweede zijn de programma's van Talpa toch niet echt allemaal zo bizar laag niveau.

-Voetballen is tegenwoordig veel beter in beeld gebracht zonder voorangsposities e.d.
-1 tegen 100 een kijkcijferkanon wat bij de publieke omroepen niet werd bekritiseerd maar omdat het nu bij talpa zit inene ook van laag niveau?
-NSE is ondanks de lage kijkcijfers toch wel een knap in elkaar stekend programma

Kijk als er geroepen wor dat het programma van joling en gordon van laag niveau is dan zeg ok, al moet ik af en toe wel erg lachen om die dwaze nichten.

oftewel ik vind het grootste gedeelte van de kriticasters die dit argument gebruiken maar een stel looslullers die er niet tegen kunnen dat iemand geld heeft en zijn droom verwezenlijkt.
Blijkbaar kijk jij vaak en heb je er dus verstand van Ik kijk eik nooit naar Talpa, af en toe de laatste vijf minuten van BB en ik probeer de live uitzending te zien, voor de rest trekken de programma's van Talpa me niet. Ik vind Talpa geen aanwinst of meerwaarde hebben voor de nederlandse tv, maar gelukkig bedienen ze sommige mensen wel.
Mooi toch??
Maar iedereen mag zn eigen mening toch hebben over Talpa, of je dr nou over loopt te zeiken of niet?? Ik klaag ook wel eens over het NOSjournaal, terwijl ik het blijf kijken...
De nakende waarheid.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:08:19 #261
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31224914
ehm... wat is dit voor politiek correct geleuter zeg? Ga eens roddelen over Menno zeg!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:10:12 #262
65846 Bocaj
47th President.
pi_31224949
In azië is de controle toch streng op kinderarbeid.... Of heb ik boter op mijn hoofd
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:10:29 #263
242 Pinball
Electric Monk
pi_31224957
De groep wordt wel steeds beter in het afkappen van Lieske. Iedereen is doodsbang dat ze weer 5 minuten naar zo'n compleet onsamenhangend stuk geleuter moeten luisteren van dat jankstemmetje.
Gelukkig maar
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31224966
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:08 schreef teamlead het volgende:
ehm... wat is dit voor politiek correct geleuter zeg? Ga eens roddelen over Menno zeg!

sowwy...

Zijn ze on het huis al aan het roddelen over Menno nu die zo handig in bed blijft liggen??
De nakende waarheid.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:11:16 #265
242 Pinball
Electric Monk
pi_31224971
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:10 schreef Bocaj het volgende:
In azië is de controle toch streng op kinderarbeid.... Of heb ik boter op mijn hoofd
Haha

Wie zei dat?
pi_31224997
Ajb geen stokpaardjes van Roel nu, hè
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:12:38 #267
65846 Bocaj
47th President.
pi_31225002
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:11 schreef Pinball het volgende:

[..]

Haha

Wie zei dat?
De media..... (Ach laat ook maar ik weet het antwoord al......... )
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:13:12 #268
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31225014
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:10 schreef Bocaj het volgende:

Eh.. In Japan vast wel ja.. maar de rest........
pi_31225035
Ingrid ligt wel weer gezellig bij Menno
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:16:27 #270
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31225083
Lullig voor Roel dat Joost wel op de hoogte is van de politieke ontwikkelingen in dit land... nu kan ie de rest niet overtuigen van zijn gelijk....
pi_31225085
Deze wil ik jullie niet onthouden
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:16:33 #272
65846 Bocaj
47th President.
pi_31225087
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:14 schreef MissX het volgende:
Ingrid ligt wel weer gezellig bij Menno
Ik denk dat die elkaar wel vaker gaan zien na het bb huis.... Ze passen goed bijelkaar!
pi_31225166
quote:

[..]

Talpa is gewoon kliekjestv.
Veel van hetzelfde programma's opgekocht van andere omroepen.
Nieuwe programma's die totaal niet orgineel zijn.
Er erg heel erg veel reclame.
Voetbal is al verneukt, slecht in beeld gebracht, veel reclame, commentaar op een wedstrijd is meer een one man show.
Talpa is gewoon kut, ze hebben een verwachting gewekt en deze kunnen ze niet waarmaken.
pi_31225167
zo Ingrid sprong dat bed uit
  † In Memoriam † donderdag 6 oktober 2005 @ 11:20:13 #275
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31225171
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:16 schreef teamlead het volgende:
Lullig voor Roel dat Joost wel op de hoogte is van de politieke ontwikkelingen in dit land... nu kan ie de rest niet overtuigen van zijn gelijk....
Joost is voor zijn leeftijd uitermate goed op de hoogte van allerlei zaken ( van politiek tot maatschappelijke aangelegenheden)
En idd bleek uit dit gesprek dat Roel vanuit zijn luxe situatie (rijkeluiskindje) totaal geen weet heeft van dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')