Tuurlijk mag hij het tegen Ingrid zeggen, denk alleen niet dat zij er erg blij mee is en denk dus ook dat hij daar best wel tegen op ziet. Volgens mij is Ingrid ook de enige reden dat hij het echt een moeilijke opdracht vindt omdat hij haar hiermee gaat kwetsen in eerste instantie. Van de rest interesseert hem dat niet zo vermoed ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:45 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hij mag dit toch ongestraft tegen Ingrid zeggen of niet? Zo lang maar niet duidelijk is dat hij een geheime missie heeft...toch? Of zie ik dat verkeerd?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hele beeld van Talpa niet. Is het soms trappen en afzetten tegen het geld van de mol ofzo ?
Ten eerste zitten jullie allemaal mee te streamen op een programma dat talpa uitzend, ten tweede zijn de programma's van Talpa toch niet echt allemaal zo bizar laag niveau.
-Voetballen is tegenwoordig veel beter in beeld gebracht zonder voorangsposities e.d.
-Paarlen en zwijnen is naar nederlandse maatstaven een zeer goede actieserie
-1 tegen 100 een kijkcijferkanon wat bij de publieke omroepen niet werd bekritiseerd maar omdat het nu bij talpa zit inene ook van laag niveau?
-NSE is ondanks de lage kijkcijfers toch wel een knap in elkaar stekend programma
en zo kan ik nog wel doorgaan.
Kijk als er geroepen wor dat het programma van joling en gordon van laag niveau is dan zeg ok, al moet ik af en toe wel erg lachen om die dwaze nichten.
oftewel ik vind het grootste gedeelte van de kriticasters die dit argument gebruiken maar een stel looslullers die er niet tegen kunnen dat iemand geld heeft en zijn droom verwezenlijkt.
Ja mooi he? lolquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:02 schreef milagro het volgende:
Het eisenpakket van Chantal al gelezen
http://www.telegraaf.nl/prive/26472321/Het_eisenpakket.html
Is ook wel tekenend voor de rest van de groep. Die nemen klakkeloos alles aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:00 schreef teamlead het volgende:
nog mazzel dat Joost het dit keer wel weet
Volgens mij voldoet Scanman wel aan het profiel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:59 schreef nachtzuster het volgende:
mogguh allemaal![]()
Een vent voor Chantal zoeken, whahaha![]()
Zou leuk zijn als die ex zich aanmeld waar ze telkens een week ziek van is als ze hem heeft gezien![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:02 schreef milagro het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:02 schreef milagro het volgende:
Blijkbaar kijk jij vaak en heb je er dus verstand vanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hele beeld van Talpa niet. Is het soms trappen en afzetten tegen het geld van de mol ofzo ?
Ten eerste zitten jullie allemaal mee te streamen op een programma dat talpa uitzend, ten tweede zijn de programma's van Talpa toch niet echt allemaal zo bizar laag niveau.
-Voetballen is tegenwoordig veel beter in beeld gebracht zonder voorangsposities e.d.
-1 tegen 100 een kijkcijferkanon wat bij de publieke omroepen niet werd bekritiseerd maar omdat het nu bij talpa zit inene ook van laag niveau?
-NSE is ondanks de lage kijkcijfers toch wel een knap in elkaar stekend programma
Kijk als er geroepen wor dat het programma van joling en gordon van laag niveau is dan zeg ok, al moet ik af en toe wel erg lachen om die dwaze nichten.
oftewel ik vind het grootste gedeelte van de kriticasters die dit argument gebruiken maar een stel looslullers die er niet tegen kunnen dat iemand geld heeft en zijn droom verwezenlijkt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:08 schreef teamlead het volgende:
ehm... wat is dit voor politiek correct geleuter zeg? Ga eens roddelen over Menno zeg!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:10 schreef Bocaj het volgende:
In azië is de controle toch streng op kinderarbeid.... Of heb ik boter op mijn hoofd
De media..... (Ach laat ook maar ik weet het antwoord al......... )quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:10 schreef Bocaj het volgende:
In azië is de controle toch streng op kinderarbeid.... Of heb ik boter op mijn hoofd
Ik denk dat die elkaar wel vaker gaan zien na het bb huis.... Ze passen goed bijelkaar!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:14 schreef MissX het volgende:
Ingrid ligt wel weer gezellig bij Menno
Talpa is gewoon kliekjestv.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joost is voor zijn leeftijd uitermate goed op de hoogte van allerlei zaken ( van politiek tot maatschappelijke aangelegenheden)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:16 schreef teamlead het volgende:
Lullig voor Roel dat Joost wel op de hoogte is van de politieke ontwikkelingen in dit land... nu kan ie de rest niet overtuigen van zijn gelijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |