abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31220053
Ik ben nu sinds een paar weken verliefd op een collega, ik ben een hollandse jongen van 22 en zij is een half-turks half-indonesisch meisje van bijna 21 en werkt er nu net iets langer dan een maandje.
We zijn administratief medewerker en we zitten sinds kort naast elkaar. Ik vind haar echt hardstikke leuk en we kunnen goed met elkaar opschieten. Zij weet ook dat ik haar heel leuk vind, want dat had ik afgelopen vrijdag avond via msn en maandag via email gemeldt en zij mag mij ook heel erg (quote: "en ik mag je heel erg").

Maarja, nu komt het punt, ze heeft een vriend
Maar het lijkt alsof dat niet zo goed gaat omdat hij haar al een keertje heeft bedrogen ofzo en ze heeft een keertje op werk gehuild vanwege hem. Maar nu lijkt alles weer goed te gaan.

Maarja, de vraag nu, enige tips voor hoe ik dit verder aan pak? (nb. ik ben nooit echt eerder verliefd geweest dus ik heb hier geen ervaring in)
pi_31220070
Op een collega..?
Hoi mam..
pi_31220086
Op ja...
pi_31220331
Het gebeurt... op het werk!
pi_31220445
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 23:08 schreef Collega het volgende:
Op ja...

ff serieus, wat kan je er aan doen? als ze een vriend heeft, vindt ik het flauw om expres hun relatie te gaan verpesten (maar het kan wel), vooral ook omdat je haar daar dan alleen maar pijn mee zal doen, wat je ook niet wilt als je echt om haar geeft....

wat je dus wel kan doen, als ze weer eens ruzie met hem heeft ene troostende schouder voor haar zijn, vroeg of laat dumpt ze hem mischien omdat/en zich realiseert dat jij er altijd voor haar bent en om haar geeft enzo....
pi_31221701
TT
pi_31221708
Vindt ze jou eigenlijk wel leuk, of ga je daar simpelweg van uit?
pi_31221727
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 23:19 schreef steve2003 het volgende:

[..]

wat je dus wel kan doen, als ze weer eens ruzie met hem heeft ene troostende schouder voor haar zijn, vroeg of laat dumpt ze hem mischien omdat/en zich realiseert dat jij er altijd voor haar bent en om haar geeft enzo....
Als je dat doet kan je ervanuit gaan dat het niets gaat worden. Vrouwen moeten op zeker een tijd rust hebben tussen relaties in. Anders ben je zelf de lul, dan krijg constant vergelijkingen etc. Ik spreek uit ervaring
pi_31221737
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 07:25 schreef Pliziegent het volgende:

[..]

Als je dat doet kan je ervanuit gaan dat het niets gaat worden. Vrouwen moeten op zeker een tijd rust hebben tussen relaties in. Anders ben je zelf de lul, dan krijg constant vergelijkingen etc. Ik spreek uit ervaring
Veel vrouwen maken bovendien onderscheid tussen mannen met wie ze een relatie willen, en mannen die "als een broer voor haar zijn".
pi_31221744
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 07:27 schreef Alicey het volgende:

[..]

Veel vrouwen maken bovendien onderscheid tussen mannen met wie ze een relatie willen, en mannen die "als een broer voor haar zijn".
Dankje voor de aanvulling
pi_31222034
quote:

[..]

Das waar
  donderdag 6 oktober 2005 @ 08:31:05 #12
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_31222133
gewoon wachten, meer kun je niet doen. Laat haar weten dat je geinteresseerd bent, dan ligt de bal bij haar.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 10:55:17 #13
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31224618
hey .. was hier geen topic voor...?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:03:37 #14
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_31224812
quote:

[..]

Oeh die is echt naar. Het meije waar je verliefd op bent dat zegt je bent als een broer voor me...

Vrouwen...
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:24:43 #15
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31230070
quote:

[..]

Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_31230139
Dit wordt niks, als ze je al leuk zou gaan vinden is dat vast puur rebound.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:35:09 #17
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31239161
Wat kan die vriend jou schelen? Gewoon lekker voor die meid gaan. Ze wil echt wel.
Hup, aan het werk!
pi_31239462
En heet ze Marjolein?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:45:41 #19
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31239500
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 23:07 schreef Collega het volgende:
Ik ben nu sinds een paar weken verliefd op een collega, ik ben een hollandse jongen van 22 en zij is een half-turks half-indonesisch meisje van bijna 21 en werkt er nu net iets langer dan een maandje.
We zijn administratief medewerker en we zitten sinds kort naast elkaar. Ik vind haar echt hardstikke leuk en we kunnen goed met elkaar opschieten. Zij weet ook dat ik haar heel leuk vind, want dat had ik afgelopen vrijdag avond via msn en maandag via email gemeldt en zij mag mij ook heel erg (quote: "en ik mag je heel erg").

Maarja, nu komt het punt, ze heeft een vriend
Maar het lijkt alsof dat niet zo goed gaat omdat hij haar al een keertje heeft bedrogen ofzo en ze heeft een keertje op werk gehuild vanwege hem. Maar nu lijkt alles weer goed te gaan.

Maarja, de vraag nu, enige tips voor hoe ik dit verder aan pak? (nb. ik ben nooit echt eerder verliefd geweest dus ik heb hier geen ervaring in)
ze ziet je als just a friend. KAP HET AF EN GA NIET HOPEN
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_31312181
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 08:31 schreef sanger het volgende:
gewoon wachten, meer kun je niet doen. Laat haar weten dat je geinteresseerd bent, dan ligt de bal bij haar.
pi_31312287
Kap het af en neem afstand nu het misschien nog niet te laat is.
٩๏̯͡๏)۶
pi_31312328
Ga niet met haar praten over haar vriend, vooral NIET doen.

Verder versier haar gewoon keihard, zodat ze haar vriend dumpt.
pi_31312362
Als je 8 uur per dag werkt met dr kan je dr toch wel versieren?

Gewoon voor haar gaan en als je haar verovert hebt moet je een andere baan gaan zoeken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:11:25 #24
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_31312450
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:05 schreef dady het volgende:
En haar daarna keihard laten vallen, want onbetrouwbare sloeries zijn nu eenmaal geen relatie materiaal.
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:11:25 #25
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_31312451
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:05 schreef dady het volgende:
En haar daarna keihard laten vallen, want onbetrouwbare sloeries zijn nu eenmaal geen relatie materiaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')