quote:Op maandag 16 januari 2006 15:04 schreef JAMsper het volgende:![]()
:r
1quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
op een schaal van 1 tot 10.... hoe ziek ben je als je dit geil vindt?
Waarom die bloossmiley?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
the same "equipment" that created himquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef Quickie_Butt het volgende:
ok deze is wel redelijk ziek
[afbeelding]
http://www.delftboys.com/pre/fun/mwars/artJOS1.htmlquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:01 schreef sr_firewire het volgende:
Gadverdamme, das echt ziekelijk.
Is daar ook een site van waar ik het hele verhaal nog eens kan nalezen ????![]()
![]()
Graag gedaan en veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:03 schreef sr_firewire het volgende:
Dank je ! Daar heb ik tenminste wat aan![]()
![]()
![]()
Dat was nou niet het woord dat ik in gedachten had...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:28 schreef Maikuuul het volgende:
Het blijft schitterend hoe iemand zoiets kan verzinnen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:28 schreef Maikuuul het volgende:
Het blijft schitterend ziekelijk hoe iemand zoiets kan verzinnen
Je kan ook gewoon toegeven dat je de verhaallijn best ok vindquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:42 schreef Blik het volgende:
gadverdamme
het is ook eigenlijk schitterend, en kwalitatief heel goed getekend. (Mij iets te goed, en te levensechtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:28 schreef Maikuuul het volgende:
Het blijft schitterend hoe iemand zoiets kan verzinnen
Waarom zouden homo's opgewonden raken van incest? Of pedofilie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
het is ook eigenlijk schitterend, en kwalitatief heel goed getekend. (Mij iets te goed, en te levensecht) Ik kan altijd wel lachen om de rooie oortjes-achtige strips, dus ik kan me ook wel voorstellen dat heaumeaux dit leuk vinden. Maar een vader-zoon relatie is natuurlijk wel erg corny....
![]()
Iew :/quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
het is ook eigenlijk schitterend, en kwalitatief heel goed getekend. (Mij iets te goed, en te levensecht) Ik kan altijd wel lachen om de rooie oortjes-achtige strips, dus ik kan me ook wel voorstellen dat heaumeaux dit leuk vinden. Maar een vader-zoon relatie is natuurlijk wel erg horny....
![]()
wtfquote:
Wat dacht je van -10quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik mis nog zoöfilie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef Seneca het volgende:
Dit is gewoon homofilie, pedofilie en incest in een. Kan het fouter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |