Ik heb de neiging om met een smiley te reageren, deze:quote:Cijfer 7 blokkeert geldautomaten
BRUSSEL - De geldautomaten van de Dexia Bank in Belgiė kampen met een curieus probleem. De automaten doen het niet meer zodra iemand het cijfer 7 intoetst. Lastig voor mensen met een 7 in hun pincode.
Het probleem doet zich sinds een maand voor. Om te voorkomen dat mensen zonder geld komen te zitten, kunnen de klanten aan het loket terecht. ''We hebben een probleem met de software" , erkent een Dexia-woordvoerster in krant Het Laatste Nieuws. ,,Binnen drie weken moet het opgelost zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:50 schreef heiden6 het volgende:
Gelukkig heeft mijn pincode alleen maar zessen. Da's veel veiliger, de kans dat je dan de dupe wordt van zo'n een-nummer-bug is dan kleiner.
in welke volgorde?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:50 schreef heiden6 het volgende:
Gelukkig heeft mijn pincode alleen maar zessen. Da's veel veiliger, de kans dat je dan de dupe wordt van zo'n een-nummer-bug is dan kleiner.
Mischien dat de programmeur een achterdeur heeft ingebouwd dat hij zonder pinpas, maar met de juiste cijfercombinatie al die geldautomaten kan leeghalen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 06:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
Is er iemand die weet hoe dit nu kan ? Programmatechnisch dan ? Mijn bolle verstand zou zeggen dat als je een programmeerfout maakt, alle nummers het niet zouden doen. Maar alleen de zeven ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |