Ze willen Floortje niet zozeer temperen als wel anderen meer in de markt zetten.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar ze bevestigen gister dat Floortje bovenaan staat qua stemmen.
Is dit echt zo en zoja, als ze willen dat Floortje word getemperd als favoriet waarom laten ze dit dan zien?
Tellen de publieksstemmen uberhaupt mee?
Kom op zeg, hij lult maar wat en komt met geen enkel aanwijsbaar feit.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of het nou waar is of niet. Hier word ik nou echt gefrustreerd van, die twijfel, de mogelijkheid, de (on)geloofwaardigheid.
is dat de reden dat er geen notaris aanwezig isquote:Op zondag 29 januari 2006 22:43 schreef SCH het volgende:
Publieksstemmen hebben wel invloed maar van echt tellen is geen sprake.
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
Kom op zeg, hij lult maar wat en komt met geen enkel aanwijsbaar feit.
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat de reden dat er geen notaris aanwezig is![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je ook wanneer ze aaron eruit tyfen![]()
Neem jij die pauper serieus dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry moet echt lachen om jou
![]()
Wat jij wil.quote:
Dat klopt en daar ben ik heel helder over.quote:en komt met geen enkel aanwijsbaar feit.
Dus geloof ik je niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat klopt en daar ben ik heel helder over.
wil je me vraag over aaron nog even beantwoorden dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, hier heb ik dus geen zin in. Ik lurk morgen nog wel een keer
heeeeeeeerlijk.....quote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef Svensational het volgende:
Dat mensen dit geloven. Wel vermakelijk
!
Ik heb blijkbaar een hele voorgeschiedenis gemist, want ik kan hier dus echt niet om lachen.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef Svensational het volgende:
!
Je noemt jezelf pauper in je ondertitel, daar verwees ik naar.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is je goed recht maar waarom dan pauper en die andere agressie?
Serge word nu steeds in contact gebracht met een grote achterban in Limburg. Is dit een reden om hem als kandidaat voor de finale te gebruiken? Aangezien hij niet overal goed onder het publiek.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze willen Floortje niet zozeer temperen als wel anderen meer in de markt zetten.
Voorzover ik begrijp is er een discussie of dat bv. Harm zou moeten worden als volstrekt apart en eigenzinnig maar wel zo anders dat hij niet wegvalt tegen Floortje, waarvn bij die Serge meer risico is, die is toch vlakker en heeft minder persoonlijkheid. Idem voor Haarhaaron.
Publieksstemmen hebben wel invloed maar van echt tellen is geen sprake.
Dacht dat ik al gedaan had - ze twijfelen nog of hij mee moet naar de laatste 4. Ik denk dat hij er over 2 of 3 weken uitgaat.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wil je me vraag over aaron nog even beantwoorden dan?
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een hele voorgeschiedenis gemist
Ik zeg niet dat ik het geloof. Ben alleen wel geintrigeerd door de uitspraken die SCH doet en de stelligheid waarmee.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef Svensational het volgende:
!
sorry over heen gelezenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dacht dat ik al gedaan had - ze twijfelen nog of hij mee moet naar de laatste 4. Ik denk dat hij er over 2 of 3 weken uitgaat.
Is er nog niet echt open gedaan over dat hij homo is dan? Ik zie niet alle uitzendingen helemaal maar daar maakt hij niet bepaald een geheim van. Ik kan je vragen daarover niet beantwoorden.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Serge word nu steeds in contact gebracht met een grote achterban in Limburg. Is dit een reden om hem als kandidaat voor de finale te gebruiken? Aangezien hij niet overal goed onder het publiek.
Er worden al 3 weken steken gemaakt naar eventuele homoseksualiteit van Serge, terwijl in vorige edities dit toch een beetje onder stoelen en banken werd gestoken (zie Ron en de Thermos foto's). Vanwaaar de ommekeer?
jah idd dat heb ik ookquote:Op zondag 29 januari 2006 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het geloof. Ben alleen wel geintrigeerd door de uitspraken die SCH doet en de stelligheid waarmee.
Het gaat uiteindelijk om de kijkcijfers en uitstraling van de laaste 3 uitzendingen en het vervolg.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je zegt dat al vast stond dat een vrouw zal winnen.
Worden de publieksstemmen hier in meegenomen wie uiteindelijk die vrouw word?
Zijn er daarom bewust kwalitatief minder goede mannen doorgelaten vanaf de audities?
Er zijn insinuaties geweest van oa HJ. Maar bv de Telegraaf (naar mijn weten partner van Idols) publiceerde dat hij graag een vriendin wou.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Is er nog niet echt open gedaan over dat hij homo is dan? Ik zie niet alle uitzendingen helemaal maar daar maakt hij niet bepaald een geheim van. Ik kan je vragen daarover niet beantwoorden.
Hij roept bij sommige toch ook wel irritatie op. Is dit ook een reden om hem er in te houden?quote:Dat van LImburg klopt wel en ook dat hij op zich degene van de jognens is met de meeste logische Idols-uitstraling, als je je aan de cliches houdt.
maar serge heeft ook wel veel fans..... en slecht vind ik hem zeker niet....quote:Op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef SCH het volgende:
Serge wordt algemeen gezien als de slechtste zanger en performer, als ik het zo hoor maar door hem er steeds in te laten, creeeren ze iets om hem heen.
Beetje als de finalist van de Australian OPen van dit jaar. Een ongeplaatst iemand (wild card) die zo ver komt.
Heb je American Idol gekeken vorig seizoen?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef SCH het volgende:
Serge wordt algemeen gezien als de slechtste zanger en performer, als ik het zo hoor maar door hem er steeds in te laten, creeeren ze iets om hem heen.
Beetje als de finalist van de Australian OPen van dit jaar. Een ongeplaatst iemand (wild card) die zo ver komt.
Nee, ik weet er verder weinig van en om eerlijk te zijn: ik heb heel weinig met het programma en vertel gewoon wat ik zo meekrijg.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb je American Idol gekeken vorig seizoen?
Daar had je een gelijkwaardige situatie met Scott Savol. Die werd er weliswaar ingehouden door een website VotefortheWorst maar kan dit inspiratie zijn geweest om meer geld te genereren voor sms-stemmen van andere kandidaten?
Als je nou eens zou vertellen op welke manier je dat meekrijgt.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik weet er verder weinig van en om eerlijk te zijn: ik heb heel weinig met het programma en vertel gewoon wat ik zo meekrijg.
Ga je het dan geloven?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als je nou eens zou vertellen op welke manier je dat meekrijgt.
In hoeverre worden de kandidaten gestuurd/beinvloed in hun liedjes keuzes?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik weet er verder weinig van en om eerlijk te zijn: ik heb heel weinig met het programma en vertel gewoon wat ik zo meekrijg.
Moet ik dan ook vertellen hoe ik gister via c_a te weten kwam dat Raf mocht blijven?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als je nou eens zou vertellen op welke manier je dat meekrijgt.
Nee. Maar dat was toch op een moment dat alle stemmen al geteld waren, er was dus geen sprake van dat er iets van te voren bepaald zou zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Moet ik dan ook vertellen hoe ik gister via c_a te weten kwam dat Raf mocht blijven?
En riskeren dat diegene een reprimande krijgt?
maar toch. Er is dan sprake van een lek terwijl dat not done is.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nee. Maar dat was toch op een moment dat alle stemmen al geteld waren, er was dus geen sprake van dat er iets van te voren bepaald zou zijn.
nee niet doen hoor.... dan krijg ik op me kop van die persoon die naast me zatquote:Op zondag 29 januari 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Moet ik dan ook vertellen hoe ik gister via c_a te weten kwam dat Raf mocht blijven?
En riskeren dat diegene een reprimande krijgt?
Idd ik las je opmerking verkeerd.... whahaha ik dacht dat je het ehct wilde gaan zeggenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
maar toch. Er is dan sprake van een lek terwijl dat not done is.
Zelfde situatie.
Maar in jullie geval is het volstrekt geloofwaardig. Er is geen sprake van een vergezochte theorie.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
maar toch. Er is dan sprake van een lek terwijl dat not done is.
Zelfde situatie.
dat doet hij niet, omdat hij het op de 1 of andere manier ook super intressant vind.....quote:Op zondag 29 januari 2006 23:06 schreef SCH het volgende:
WithMe, je kan dit topic toch negeren?
Dat kan.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:06 schreef SCH het volgende:
WithMe, je kan dit topic toch negeren?
Ik vind het interessant dat iemand zo stellig kan zijn, maar ik geloof er verder helemaal niets van.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat doet hij niet, omdat hij het op de 1 of andere manier ook super intressant vind.....![]()
Dat dus.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vind het interessant dat iemand zo stellig kan zijn, maar ik geloof er verder helemaal niets van.
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bedankt, SCH!
heerlijk topic inderdaad!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het heerlijk om te lezen weer.
Bedankt, SCH!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |