De stem op Rob had ik wel verwacht. Die komt zo enórm op de bank morgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Hij kan wel ongelooflijk liegen zeg. Ik weet niet of dat wel zo positief is
En dat Joost wéér niet op Tanja heeft durven stemmen is een enorme tegenvaller.
Dank voor de bezorgdheidquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maak het niet té gek hè, meis?![]()
Niet alles om je heen vergeten, leef wel door. Dit houdt je zo niet vol tot half december.
Wil me nergens mee bemoeien... maar doe het toch even.
tegen de homogemeenschap? Weet jij meer Regenworm? Heb je aanwijzingen dat er meerdere homo's in het huis zitten?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vind het een beetje triest allemaal.
Zeker tegenover de homogemeenschap vind ik het een zeer lage grap.
En echt liegen kan hij ook niet, hij draait met zijn ogen en kijkt iemand niet aan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja? Zou het niet in de gaten gaan lopen dat Menno ineens met een aantal personen achter elkaar lange gesprekken heeft, sinds vanmiddag?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef riri het volgende:
wat voelen de bewoners zich verneukt morgenavond....dachten allemaal dat zij de enige waren aan wie hij het vertelde...
gewoon met een stalen bek nog tegen joost zeggen: "ik hou niet van liegen"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij mag nu idd wel stoppen...
Haalt zelfs de Gay Parade erbij.![]()
Gisteren is hij denk ik van mening veranderen door tanja's zwangerschap..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Hij kan wel ongelooflijk liegen zeg. Ik weet niet of dat wel zo positief is
En dat Joost wéér niet op Tanja heeft durven stemmen is een enorme tegenvaller.
ik hoop ZO dat Rob op de bank zit dan zal hij wel heeeel raar opkijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De stem op Rob had ik wel verwacht. Die komt zo enórm op de bank morgen.
Met Tanja heeft hij het uitgepraat, en ze is ook veranderd.
Ik denk dat er wantrouwen binnen de gehele groep zal onstaan. Niet alleen tegenover Menno. Voor hetzelfde geld krijgt een andere bewoner een soortgelijke opdracht.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef Gert het volgende:
De bewoners zullen bewondering hebben voor z'n kunst om mensen voor de gek te houden, maar 'm tegelijkertijd voortaan wantrouwen in zijn andere verhalen..
menno had het waarschijnlijk over de situatie waar hij nu in zit...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon met een stalen bek nog tegen joost zeggen: "ik hou niet van liegen"
menmenmen!
Hij meent het toch niet wat hij allemaal zegt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zeker tegenover de homogemeenschap vind ik het een zeer lage grap.
En echt liegen kan hij ook niet, hij draait met zijn ogen en kijkt iemand niet aan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er wonen meer homo's buiten het huis dan in het huis en dit bedoel ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:05 schreef Maurisico het volgende:
[..]
tegen de homogemeenschap? Weet jij meer Regenworm? Heb je aanwijzingen dat er meerdere homo's in het huis zitten?![]()
3 down.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:06 schreef Bocaj het volgende:
Okay 2 down 9 to go....
Ik vind het ook alles behalve geweldig.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben dus echt supertriest... Kom niet meer achter m'n pc vandaan...
Zojuist ook ff de weekboodschappen besteld bij Albert....
Maar goed, Joost is dus het volgende slachtoffer.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat er wantrouwen binnen de gehele groep zal onstaan. Niet alleen tegenover Menno. Voor hetzelfde geld krijgt een andere bewoner een soortgelijke opdracht.
Denk inderdaad dat dát de bedoeling is, nog meer achterdocht in de groep...quote:Zullen zij hem ooit nog geloven wanneer hij hen iets in vertrouwen vertelt?
Dat zou betekenen dat hij het Ingrid helemaal niet hoeft te vertellen..quote:...moet het zo spelen dat de meeste mensen denken dat je homo bent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |