Als er geen mensen waren geweest die met vuur speelden, zat jouw reet over zo'n 3 maanden aan de grond vastgevroren...quote:
Idd, als ze maar héél erg uitkijken waarmee ze werken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:25 schreef Mute_Me het volgende:
*28 days laters gevoel krijgt
nee? leg uit?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Weet je ook hoe het komt dat het virus alleen in 1918/1919 uitbrak? En daarna niet meer?
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Weet je ook hoe het komt dat het virus alleen in 1918/1919 uitbrak? En daarna niet meer?
En hoe weet je dat?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:17 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er een stel wetenschappers met hun leven spelen.
En niet omdat toevallig het Spaanse griep virus ontsnapt tijdens een vliegmachinestoring bij een noodzakelijke overtocht boven Noord Korea of Iran.
Ik weet het niet, het was een vraag ...quote:
sorry, ik zat fout, ik bedoel eigenlijk dat ik het nut niet inziet om nu een nog nieuwer, beter, allesvernietigendere bom te gaan maken onder het mom van, 'zodat we er wat tegen kunnen doen'.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:56 schreef RemcoDelft het volgende:
Het ontwikkelen van kernbommen is wel op andere manieren goed te praten hoor...:
-voorkomen dat de Duitsers/Japanners de 2e wereldoorlog winnen (dit was de eerste reden)
-voorkomen dat de Russen aanvallen (en als Rus zijnde juist net andersom)
-enz.
http://www.altpr.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=496quote:What do we make of the Saturday, October 1 Washington Post headline ?Poison Found in Air During Anti-War Protest??
Washington D.C. Public Health Director Greg A. Pane posed the right question in the Post article, ?Why that day? That?s what is not explained.? Pane pointed that it was ?just this 24-hour period and none since.?
The Post noted that Pane found ?. . . it was puzzling that the finding was from a day when the mall was packed with people.?
Puzzling? Indeed. Biohazard sensors detected tularemia bacteria at the mall on Saturday, September 24.
Equally puzzling was an earlier Post report: ?Weekend protesters hit travel snags.? The article reported that Amtrak trains from New York City were turned back, cancelled or delayed from heading to the nation?s capitol for the biggest peace demonstration since the Vietnam War era. Also, Metro subway cars coming into the capitol were disrupted by repairs.
Ja, omdat de mensen die tijdens de Spaanse griep leefden afweer opbouwden tegen het virus. Echter, een bijna alle mensen die toen leefden zijn al overleden, en ik weet niet hoe het zit met de erfelijkheid van afweer maar het zou best kunnen dat de mensen die nu leven geen afweer meer hebben tegen de Spaanse griep.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb me vergist.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:17 schreef Yosomite het volgende:
Ik weet wel dat er een stel wetenschappers met hun leven spelen.
En niet omdat toevallig het Spaanse griep virus ontsnapt tijdens een vliegmachinestoring bij een noodzakelijke overtocht boven Noord Korea of Iran.
AIDS wemeld in de wereld, spaanse griep was volgens mij zo goed als een dood, uitgeroeid virus.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:18 schreef Scandum het volgende:
Blijft toch een questie van tijd tot de volgende pandemie. Met de argumenten die ik hier lees kan je net zo goed aids research verbieden. SARS was niet al te besmettelijk, vandaar dat er zo weinig slachtoffers waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |