Zo heet de dochter van een vriendinquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:56 schreef Modus het volgende:
Sade toch?
Nee, omdat die al zo heet noemt Tanja haar dochter juist niét zo.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:54 schreef tong80 het volgende:
Want zo heet de dochter van een vriendin ook.
Ja sorry hoor, ik begreep het verkeerd. Mag het een keertje ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:10 schreef APK het volgende:
De dochter gaat Savannah heten (n.a.v. het meisje in de kofferbak), met nog een tweede naam erbij.
Jezus Tong, als je hier niet meeleest moet je toch maar stoppen met die *NEWS FLASH* topics.
Ik ga toch ook niet in VBL een AJAX HEEFT EEN DOELPUNT GEMAAKT! topic openen?![]()
Het is een meisje: Lorena Savannah door jouzelf geopend, nota bene.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
Ja sorry hoor, ik begreep het verkeerd. Mag het een keertje ?
Nou eigenlijk niet, ik noemde je niet voor niets 'Jezus Tong'.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
Ja sorry hoor, ik begreep het verkeerd. Mag het een keertje ?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:14 schreef Arcee het volgende:
Het is een meisje: Lorena Savannah door jouzelf geopend, nota bene.
Dat is een jongensnaam.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:20 schreef Gert het volgende:
De roépnaam wordt volgens mij Joshua, als ik het gisteren op de streams en daarnet in de uitzending goed verstaan heb.
dat verstond ik dus ook... joshi, yoshi geen idee hoe je dat schrijft. Maar Joshi Savannah dus....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:10 schreef debuurvrouw het volgende:
ik verstond zoiets als joshie
en idd geen Sade omdat een vriendin d'r dochter al zo heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |