abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32187589
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:23 schreef bierglas het volgende:

[..]

Haha geweldig toch Voor als je straks een relatie hebt... 'wist je dat ik stonded was op onze eerste date?'. Hehe best wel gewaagde actie eigenlijk, en daarom wel leuk
het leuke is dat ze roken en drugs zwaar haat, en ik allebei doe.
maarjah scheit het is goed gegaan daar gaat het om, maar nooit weer voordat ik het definitief weet. pff sta nog te shaken.

ik zat te wachten op mijn fietsje jonge, achterop zitten. ik kon niet eens meer mensen herkennen en ik ben omgeflikkerd. Toen ze er aan kwam ben ik weer oke gaan doen door de adrenaline die door mn kop gespoten werd. Maar jezus als ik nu denk dat ik dat nu weer moest doen dan hang ik mezelf nog liever op aan mn ballen dan dat ik stoned een date heb.

[ Bericht 1% gewijzigd door Woutey op 11-11-2005 19:53:44 ]
pi_32192469
Als iemand roken en drugs haat, dan is dat waarschijnlijk omdat ze er niks vanaf weet. En dan kan ze dus ook de symptomen niet goed herkennen

mijn vriend en ik waren trouwens allebei stoned toen we voor het eerst zoenden
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_32192570
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 22:44 schreef innepin het volgende:
Als iemand roken en drugs haat, dan is dat waarschijnlijk omdat ze er niks vanaf weet. En dan kan ze dus ook de symptomen niet goed herkennen

mijn vriend en ik waren trouwens allebei stoned toen we voor het eerst zoenden
haha jah dat denk ik ook, maar ze drinkt ook niet en gaat pas uit sinds twee maanden.(beetje jong)

dus van drugs kan ze ook niets af weten, maar dat ga ik haar wel leren muhahahahhahahahahHAHHAHAH
pi_32192875
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 22:48 schreef Woutey het volgende:

[..]

haha jah dat denk ik ook, maar ze drinkt ook niet en gaat pas uit sinds twee maanden.(beetje jong)

dus van drugs kan ze ook niets af weten, maar dat ga ik haar wel leren muhahahahhahahahahHAHHAHAH
Tip: wees subtiel dat deed mijn ex nl niet, en dan krijg je alleen maar een afkeer van drugs enzo maar succes en als het niet goed gaat horen we het hier wel
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_32194818
quote:

[..]

Is een blunder op zich..
Power perceived is power achieved.
pi_32205747
quote:

[..]

Het is toch geen moslim?
Integreren die handel: zuipen, blowen, roken, neuken...
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 12 november 2005 @ 15:40:49 #207
22944 Breetai
....Relax....
pi_32205960
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 15:30 schreef Skv het volgende:
Het is toch geen moslim?
Integreren die handel: zuipen, blowen, roken, neuken...
Ik leer d'r wel wat neuken bij en daarna verpesten jullie het maar verder. Ik hou wel van nuchtere chicks.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_32208395
Toen ik een jaar of 16 was. Wij iedere keer uit in dezelfde tent, en een keer kennis gemaakt met een interessant meisje. Beetje mee staan praten enzo, was best slim, ze deed VWO enzo, enfin, het was leuk om met haar wat te praten. Toen we op het onderwerp zoenen kwamen zei ze dat ze nooit bij een eerste keer praten met een jongen gelijk ging zoenen. Beetje richting mij bedoeld dus. Vond ik op zich geen probleem, ware het niet dat ik die avond in een zoenbui was ofzo. Dus toen ze weg was (althans dat dacht ik), de eerste de beste breezerslet op haar bek gepakt.

Weer later kwam ik haar weer tegen in die tent, en het eerste wat ze tegen me zei (of blafte, wat je wilt) was waarom ik vorige week met die slet stond te zoenen... Dat ging dus niet meer goedkomen tussen ons, dat idee had ik al wel toen ze daar over begon, en ja, ik vond het wel een beetje zeikerig die reactie zo, dus toen ik rot toch op tiefus VWO hoer zei wist ik dat het al helemaal niet goed meer ging komen...
Ain't no bitch shit nowhere here dog!
Parkour
Hell no to J.Lo
pi_32209501
Hehe, op msn in plaats van op het eind "hoor" te zeggen (ja hoor, dat is goed) typte ik (ja hoer, is goed).

Serieuzere fout was da'k met een meid stond te praten, zie ik ineens een kettinkje om d'r nek met de naam "Sam". Ik ging al wat minder enthousiast doen en effe later was ik dus pleite. Hoor ik even later een vriend van me vragen of het nog wat geworden is met Sam.

Jawel hoor, ZIJ heette Sam, en niet d'r vriend die ze niet heeft. Een beetje een voorbarige conclusie getrokken dus.
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
pi_32209514
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 18:06 schreef der_weiss het volgende:
Hehe, op msn in plaats van op het eind "hoor" te zeggen (ja hoor, dat is goed) typte ik (ja hoer, is goed).

Serieuzere fout was da'k met een meid stond te praten, zie ik ineens een kettinkje om d'r nek met de naam "Sam". Ik ging al wat minder enthousiast doen en effe later was ik dus pleite. Hoor ik even later een vriend van me vragen of het nog wat geworden is met Sam.

Jawel hoor, ZIJ heette Sam, en niet d'r vriend die ze niet heeft. Een beetje een voorbarige conclusie getrokken dus.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_32210150
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 18:06 schreef der_weiss het volgende:

Meiden die ketting om de nek hebben met uberhaupt een naam is al een blunder genoeg
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_32210234
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 18:32 schreef Me784 het volgende:

[..]

Meiden die ketting om de nek hebben met uberhaupt een naam is al een blunder genoeg
Meiden met 'Sam' als naam is uberhaupt al een blunder genoeg
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:39:27 #213
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_32299790
Een tijd geleden:

Magistic lekker de kroeg in geweest, de nodige drankjes genuttigd.
Maar veel te vroeg ging de kroeg al dicht.
Dus ik samen met een vriend naar een discotheek.
Ik was nog geen vijf minuten binnen of ik had al leuk oogcontact met een leuk groepje dames.
"Dit gaat wel erg goed", dacht ik nog met m'n zatte kop.
Komen ineens twee dames van dat groepje op me aflopen en pakken me bij m'n handen en trekken me zo tussen het danspubliek door
Magistic denkt: "Hell yeah!"
Echter, voordat hij het door had was hij op het podium in één of andere duistere erotische act belandt,
en had enkel nog zijn boxershort aan.
Voor een publiek van een paar honderd man.
Bleken die leuke dames dus professionele stripteasehoeren te wezen.

Weg ego
Narcist
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:47:38 #214
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_32300085
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:39 schreef Magistic het volgende:
Een tijd geleden:

Magistic lekker de kroeg in geweest, de nodige drankjes genuttigd.
...
"Dit gaat wel erg goed", dacht ik nog...
op het podium in één of andere duistere erotische act in enkel nog boxershort
...
publiek van een paar honderd man.
...
leuke dames bleken professionele stripteasehoeren

Weg ego
an urge to help mankind overcomes me
pi_32415157
Al een tijdje geleden, maar wel ff leuk voor dit topic:

Paar weken geleden was er zo'n miss verkiezing hier in de buurt, njah wij dus daarheen. Op een gegeven moment wil een vriend van me met mij een weddenschap afsluiten, ze wilden dat ik iemand iets te drinken aan zou bieden. Affijn, ik vond het wel best en zeg ze dat zij er ook nog eens iemand uit mochten kiezen (mits ze niet lelijk was enzo).

Nadat die missverkiezing afgelopen was zij dus een van die dames aanwijzen die in de finale zat en die moest ik dus een drankje aanbieden (njah, whatever, boeit me dus geen ruk ). Dus ik dat meisje een drankje aanbieden, ff mee gepraat en weer terug gegaan naar m'n vrienden. Komt dat meisje samen met een vriendin een tijdje later gewoon bij ons staan, njah, ik had helemaal geen zin daarin die avond dus ik negeerde ze maar een beetje.

Achteraf gezien een mooie kans gemist, en dat allemaal ook nog in vrij nuchtere toestand
pi_32415239
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:50 schreef Smoved het volgende:
-verhaal-
Juist!

zondag 20 november 2005 @ 00:54:40 #217
91306 GF
Kingwood
pi_32415286
Unspoken words were understood
pi_32417271
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:52 schreef Roellio het volgende:

[..]

Juist!

[afbeelding]
pi_32418869
een tijdje terug ging ik in bezopen toestand met een vriend even van het café naar de koffieshop om wat te roken.
we zitten daar een beetje te kijken naar de enorme drukte tot er een lekker wijfie op onze tafel gaat zitten. we ouwehoeren wat met haar tot een vriendin haar komt halen. Zegt ze tegen die vriendin: "Wacht even, dit zijn leuke jongens"
ik -"ja, we zijn helemaal niet uit op sex"
zegt ze: "ow." en weg waren ze.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_32421945
quote:
Op zondag 20 november 2005 07:22 schreef mighty_myte het volgende:
een tijdje terug ging ik in bezopen toestand met een vriend even van het café naar de koffieshop om wat te roken.
we zitten daar een beetje te kijken naar de enorme drukte tot er een lekker wijfie op onze tafel gaat zitten. we ouwehoeren wat met haar tot een vriendin haar komt halen. Zegt ze tegen die vriendin: "Wacht even, dit zijn leuke jongens"
zegt ze: "ow." en weg waren ze.
dat is inderdaad een flinke blunder!
pi_32422107
quote:
Op zondag 20 november 2005 07:22 schreef mighty_myte het volgende:
Waarom zou je dat in godsnaam zeggen? Ze weet toch wel dat je liegt.
Jupiler is goed
pi_32424177
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Waarom zou je dat in godsnaam zeggen? Ze weet toch wel dat je liegt.
Als je stoned bent zeg je wellis dingen die niet sporen
Lambo of Rekt
pi_32433002
ik wilde als nice-guy overkomen.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_32433441
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:35 schreef mighty_myte het volgende:
ik wilde als nice-guy overkomen.
nice guys finish last
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]