het leuke is dat ze roken en drugs zwaar haat, en ik allebei doe.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:23 schreef bierglas het volgende:
[..]
Haha geweldig tochVoor als je straks een relatie hebt... 'wist je dat ik stonded was op onze eerste date?'. Hehe best wel gewaagde actie eigenlijk, en daarom wel leuk
haha jah dat denk ik ook, maar ze drinkt ook niet en gaat pas uit sinds twee maanden.(beetje jong)quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:44 schreef innepin het volgende:
Als iemand roken en drugs haat, dan is dat waarschijnlijk omdat ze er niks vanaf weet. En dan kan ze dus ook de symptomen niet goed herkennen
mijn vriend en ik waren trouwens allebei stoned toen we voor het eerst zoenden
Tip: wees subtielquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:48 schreef Woutey het volgende:
[..]
haha jah dat denk ik ook, maar ze drinkt ook niet en gaat pas uit sinds twee maanden.(beetje jong)
dus van drugs kan ze ook niets af weten, maar dat ga ik haar wel leren muhahahahhahahahahHAHHAHAH
Is een blunder op zich..quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:48 schreef Woutey het volgende:
[..]
haha jah dat denk ik ook, maar ze drinkt ook niet en gaat pas uit sinds twee maanden.(beetje jong)
Het is toch geen moslim?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:48 schreef Woutey het volgende:
[..]
dus van drugs kan ze ook niets af weten, maar dat ga ik haar wel leren muhahahahhahahahahHAHHAHAH
Ik leer d'r wel wat neuken bij en daarna verpesten jullie het maar verder. Ik hou wel van nuchtere chicks.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:30 schreef Skv het volgende:
Het is toch geen moslim?
Integreren die handel: zuipen, blowen, roken, neuken...
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:06 schreef der_weiss het volgende:
Hehe, op msn in plaats van op het eind "hoor" te zeggen (ja hoor, dat is goed) typte ik (ja hoer, is goed).
Serieuzere fout was da'k met een meid stond te praten, zie ik ineens een kettinkje om d'r nek met de naam "Sam". Ik ging al wat minder enthousiast doen en effe later was ik dus pleite. Hoor ik even later een vriend van me vragen of het nog wat geworden is met Sam.
Jawel hoor, ZIJ heette Sam, en niet d'r vriend die ze niet heeft. Een beetje een voorbarige conclusie getrokken dus.
Meiden die ketting om de nek hebben met uberhaupt een naam is al een blunder genoegquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:06 schreef der_weiss het volgende:
Hehe, op msn in plaats van op het eind "hoor" te zeggen (ja hoor, dat is goed) typte ik (ja hoer, is goed).
Serieuzere fout was da'k met een meid stond te praten, zie ik ineens een kettinkje om d'r nek met de naam "Sam". Ik ging al wat minder enthousiast doen en effe later was ik dus pleite. Hoor ik even later een vriend van me vragen of het nog wat geworden is met Sam.
Jawel hoor, ZIJ heette Sam, en niet d'r vriend die ze niet heeft. Een beetje een voorbarige conclusie getrokken dus.
Meiden met 'Sam' als naam is uberhaupt al een blunder genoegquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:32 schreef Me784 het volgende:
[..]
Meiden die ketting om de nek hebben met uberhaupt een naam is al een blunder genoeg![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:39 schreef Magistic het volgende:
Een tijd geleden:
Magistic lekker de kroeg in geweest, de nodige drankjes genuttigd.
...
"Dit gaat wel erg goed", dacht ik nog...
op het podium in één of andere duistere erotische act in enkel nog boxershort
...
publiek van een paar honderd man.
...
leuke dames bleken professionele stripteasehoeren
Weg ego![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 07:22 schreef mighty_myte het volgende:
een tijdje terug ging ik in bezopen toestand met een vriend even van het café naar de koffieshop om wat te roken.
we zitten daar een beetje te kijken naar de enorme drukte tot er een lekker wijfie op onze tafel gaat zitten. we ouwehoeren wat met haar tot een vriendin haar komt halen. Zegt ze tegen die vriendin: "Wacht even, dit zijn leuke jongens"
ik -"ja, we zijn helemaal niet uit op sex"
zegt ze: "ow." en weg waren ze.![]()
![]()
![]()
Waarom zou je dat in godsnaam zeggen? Ze weet toch wel dat je liegt.quote:Op zondag 20 november 2005 07:22 schreef mighty_myte het volgende:
ik -"ja, we zijn helemaal niet uit op sex"
Als je stoned bent zeg je wellis dingen die niet sporenquote:Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam zeggen? Ze weet toch wel dat je liegt.
nice guys finish lastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |