abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2005 @ 00:19:13 #226
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_32441712
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zij dacht no more mister niceguy
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_32444149
tvp
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:40:51 #228
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_32473346
Oke hier één vers van de pers, of het een 'versier'blunder is weet ik niet...Een afgang wel.. komt ie.

Gisterenavond lekker naar de kroeg, met m'n maten. En natuurlijk ook wat staan drinken met een paar meisjes. Één daarvan is best leuk. Eindelijk niet zo'n dertien-in-een-dozijn doos waar iedere buffel 'm wel eens in zou willen hangen maar gewoon een lief leuk meisje met mooie ogen. Nah goed, na verloop van tijd (ik zei dat ik vroeg naar huis moest gaan, samen met wat anderen want: vandaag veel doen voor de studie) het was 1.30 u...sproken we af dat MOCHT er ergens nog een 'afterparty' gegeven houden dat ze me uit bed zouden bellen. Ik zou dan natuurlijk direct komen!! Wat nummers uitgewisseld enzo ..*O* Het meisje nog even een zoen op de wang gegeven en naar huis gegaan..

Thuis steek ik met m'n inmiddels al lamme kop de sleutel in het gat...Tringgg onzichtbare oproep..Nou die nam ik dus maar op!!
'hese vrouwenstem'..'Ja met ....., waar woonde je nou ook alweer?? Oh okay, dan kom ik zo even langs...doeggg'
Ik natuurlijk meteen koortsachtig Vriend 1 bellen: 'Kerel, óf dit wordt een supermooie avond of je ligt me te stangen?? Antwoord: Huh, k lig net te pitten...(de huichelaar)
Vriend 2: Gast, loop jij me te dollen of niet?!? Antwoord: Nee, wat is er aan de hand?!? Serieus!!
Dus ik maar wakker blijven, wetende dat ik als ik in slaap val toch nooit meer uit m'n bier-coma raak. Na 20 minuten word ik gebeld door Vriend 1: Huuhuhuhahahahaha heheheehheh hahaha hahahha (stel je hierbij een troep huilende hyena's voor)
Nadat ik 'm had uitgescholden en had toegegeven dat het toch best wel een goede grap was ging ik gedesillusioneerd tukken..

MAAR NU!!!
Ik word net wakker, 3 voicemails..rond 3.45 u.
1) Het Thijs met....(vrouwelijke huisgenoot van vriend 2)...kom je nog even wat drinken, ik ben niet gemeen in tegenstelling tot jouw vriendjes..

2) vriend 3: hey, kom je nog zuipen bij ...... En al die wijven komen ook!!!

3) Het Betreffende Meisje: Heej Silenus, met .... Ja nu kun je wel zien dat ik het echt ben he, hihi ( ) Maar kom je nog even wat drinken??? We wachten allemaal op je haha...Doegg

Okay, toen had ik dus ECHT zoiets van:
Gebruik de onderstaande posts maar om me uit te lachen..
Gourmetten of steengrillen?
pi_32473566
Wat een kutvrienden heb jij
pi_32473712
ROFL, jij moet je ECHT kut voelen.

Ach, wel een leuke anekdote toch . Moet je koesteren, zoiets.
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:07:38 #231
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_32473821
dat is best lullig..maar je hebt haar nummer dus...
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_32480611
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:52 schreef Geqxon het volgende:
Wat een kutvrienden heb jij
Idd .
pi_32487443
Wat is hier de blunder precies, Thijs?
Power perceived is power achieved.
pi_32487521
Ik mag jouw vrienden Silenus, ze nemen je net zo min serieus als de rest van de wereld.
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:56:40 #235
11102 knep
Mountainfreak
pi_32489815
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:35 schreef Modwire het volgende:
Wat is hier de blunder precies, Thijs?
Z'n vrienden zijn er met die meid vandoor
pi_32489941
tip: probeer niet iemand tijdens college te versieren... het is gewoon vernederend, trus me..I know
пусть всегда будет солнце
pi_32490042
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:00 schreef MoChe het volgende:
tip: probeer niet iemand tijdens college te versieren... het is gewoon vernederend, trus me..I know
. Zelf geen ervaring mee, vriend van me wel
pi_32490139
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:00 schreef MoChe het volgende:
hehe, i know... week geleden mislukte het bij mij ook totaal. Durf hem niet meer aan te kijken...

Waarom was het bij jou vernederend?
Most of the change we think we see in life is due to truths being in and out of favor.
pi_32492205
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:06 schreef Unlike het volgende:

[..]

hehe, i know... week geleden mislukte het bij mij ook totaal. Durf hem niet meer aan te kijken...

Waarom was het bij jou vernederend?
omdat ze volgens mij me afwees...

ik zeg volgens mij omdat ze nou best leuk doet op msn *zucht* vrouwen
pi_32492241
Ik heb zelf geen blunder maar heb er wel ooit 1 gehoord van vriend van men vrienden. Ze waren ergens uit, en toen zei die jongen N hele tijd, heey G, moet je kijken, die meid zit hele tijd naar mij te kijken man! Woow vet. G zo van? Wie? Oow zal wel he. Paar minuten later weer zo van, ja man die meid zit hele tijd naar mij te kijken. En dit ging zo de hele avond door en G had iets van ja het zal wel. En op eind van de avond was die G opeens kwijt. Zat die met dat meidje te kussen, meidje zat dus naar G te kijken in plaats van naar N
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:18:37 #241
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32492375
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:13 schreef MoChe het volgende:

[..]

omdat ze volgens mij me afwees...

ik zeg volgens mij omdat ze nou best leuk doet op msn *zucht* vrouwen
Wie is het?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_32492611
shit... moet voortaan maar niet dit soort dingen hier op fok zetten..

[ Bericht 37% gewijzigd door MoChe op 23-11-2005 00:47:51 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 november 2005 @ 23:47:02 #243
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_32495352
Wat dachten jullie van bovenop een vrouwtje vallen in het café omdat je omgeduwd werd, en je elleboog op haar tiet planten om niet al te hard te vallen?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:48:49 #244
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32495411
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat dachten jullie van bovenop een vrouwtje vallen in het café omdat je omgeduwd werd, en je elleboog op haar tiet planten om niet al te hard te vallen?
Zie je ons praten over mishandeling?

A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 23 november 2005 @ 00:03:40 #245
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_32495897
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Of lam zijn, dansen met een meisje.. meisje duwt zachtjes met haar heupen tegen je, maar jij bent te lam en duwt keihard met jouw heupen terug, waardoor zij omver valt en allemaal bier en andere shit over zich krijgt?

Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_32496337
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:03 schreef Wuder het volgende:

[..]

Of lam zijn, dansen met een meisje.. meisje duwt zachtjes met haar heupen tegen je, maar jij bent te lam en duwt keihard met jouw heupen terug, waardoor zij omver valt en allemaal bier en andere shit over zich krijgt?

pi_32497844
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:03 schreef Wuder het volgende:

[..]

*herkenning hahahaha
  woensdag 23 november 2005 @ 08:53:37 #248
92655 Ferdi81
omdat............
pi_32499940
tvp
pi_32507009
Deze dan, zit je lekker in de trein na een drukke dag werken. Raak je een beetje aan de praat met een gozer tegenover je, komt een erg leuk meisje waar ik al oogcontact mee had bij in het gesprek. Moeten we alle drie uitstappen, vraagt dat meisje mijn telefoonnummer (die andere gozer heel beteuterd kijken), ik wist van schrik niks te zeggen vervolgens heeft ze nooit meer gebelt
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 23 november 2005 @ 14:44:29 #250
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_32507907
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:14 schreef PeuRac het volgende:
Deze dan, zit je lekker in de trein na een drukke dag werken. Raak je een beetje aan de praat met een gozer tegenover je, komt een erg leuk meisje waar ik al oogcontact mee had bij in het gesprek. Moeten we alle drie uitstappen, vraagt dat meisje mijn telefoonnummer (die andere gozer heel beteuterd kijken), ik wist van schrik niks te zeggen vervolgens heeft ze nooit meer gebelt
Beetje omgekeerde wereld ook he. Ik had gezegd: 'Nee, geef jouw telefoonnummer maar'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')