Oke hier één vers van de pers, of het een 'versier'blunder is weet ik niet...Een afgang wel..
![]()
komt ie.
Gisterenavond lekker naar de kroeg, met m'n maten. En natuurlijk ook wat staan drinken met een paar meisjes. Één daarvan is best leuk. Eindelijk niet zo'n dertien-in-een-dozijn doos waar iedere buffel 'm wel eens in zou willen hangen maar gewoon een lief leuk meisje met mooie ogen. Nah goed, na verloop van tijd (ik zei dat ik vroeg naar huis moest gaan, samen met wat anderen want: vandaag veel doen voor de studie) het was 1.30 u...sproken we af dat MOCHT er ergens nog een 'afterparty' gegeven houden dat ze me uit bed zouden bellen. Ik zou dan natuurlijk direct komen!! Wat nummers uitgewisseld enzo ..*O* Het meisje nog even een zoen op de wang gegeven
![]()
en naar huis gegaan..
Thuis steek ik met m'n inmiddels al lamme kop de sleutel in het gat...Tringgg onzichtbare oproep..Nou die nam ik dus maar op!!
'hese vrouwenstem'..'Ja met ....., waar woonde je nou ook alweer?? Oh okay, dan kom ik zo even langs...doeggg'
Ik natuurlijk meteen koortsachtig Vriend 1 bellen: 'Kerel, óf dit wordt een supermooie avond of je ligt me te stangen?? Antwoord: Huh, k lig net te pitten...(de huichelaar)
Vriend 2: Gast, loop jij me te dollen of niet?!? Antwoord: Nee, wat is er aan de hand?!? Serieus!!
Dus ik maar wakker blijven, wetende dat ik als ik in slaap val toch nooit meer uit m'n bier-coma raak. Na 20 minuten word ik gebeld door Vriend 1: Huuhuhuhahahahaha heheheehheh hahaha hahahha (stel je hierbij een troep huilende hyena's voor)
Nadat ik 'm had uitgescholden en had toegegeven dat het toch best wel een goede grap was ging ik gedesillusioneerd tukken..
MAAR NU!!!
Ik word net wakker, 3 voicemails..rond 3.45 u.
1) Het Thijs met....(vrouwelijke huisgenoot van vriend 2)...kom je nog even wat drinken, ik ben niet gemeen in tegenstelling tot jouw vriendjes..
2) vriend 3: hey, kom je nog zuipen bij ...... En al die wijven komen ook!!!
3) Het Betreffende Meisje: Heej Silenus, met .... Ja nu kun je wel zien dat ik het echt ben he, hihi (
![]()
) Maar kom je nog even wat drinken??? We wachten allemaal op je haha...Doegg
Okay, toen had ik dus ECHT zoiets van:
Gebruik de onderstaande posts maar om me uit te lachen..