ja ja, dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:19 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
Jah ik heb niet elke dag een kort rokje aan!Maar die naam heb ik niet zelf verzonnen!!
Wat doe jij in godsnaam in een kroeg met mannen van 45...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
Sta je lekker te dansen in een cafe waar je vrienden aan het spelen zijn... staat der zo'n vent van 45 naar je kont te staren!!! Wat een vuile pedo! Kan ie niet iemand van z'n eigen leeftijd vinden ofzo!!!![]()
ja jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:19 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
Jah ik heb niet elke dag een kort rokje aan!Maar die naam heb ik niet zelf verzonnen!!
Spelenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
Sta je lekker te dansen in een cafe waar je vrienden aan het spelen zijn...
brrrr nachtmerriesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:22 schreef Het_hupt het volgende:
lol, het was een ander verhaal geweest als Patty Brard daar had gestaan................ff met je ogen knipperen en de kroeg is leeg![]()
tsja.. mannen van 45 komen nou eenmaal ook weleens in de kroeg... normaal ga ik daar nooit heen maar me vrienden moesten daar optredenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat doe jij in godsnaam in een kroeg met mannen van 45...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |