Dat zowel jij, als je vriendin, een stelletje huppelkutten zijn.quote:Kortom wat denken jullie hiervan
Mooie autoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:11 schreef Devil020 het volgende:
Hallo,
[..] ik loop met het idee rond om erheen te vliegen en die lul iets aan te doen, maar ja das snel gedacht he![]()
i kniw maar is het dan prettig om te weten dat jouw vriendin iemand smst met teksten die ik niet leuk vind als zij dat hem smst?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:19 schreef type_29 het volgende:
Waar maak je druk om man, die Turk zit in Turkey.
Leg die tekst eens aan ons voor plz... ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:20 schreef Devil020 het volgende:
[..]
i kniw maar is het dan prettig om te weten dat jouw vriendin iemand smst met teksten die ik niet leuk vind als zij dat hem smst?
nou voorbeeldje dan:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:22 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Leg die tekst eens aan ons voor plz... ?
niks zeggent dusquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:23 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nou voorbeeldje dan:
i miss you, i want to see u too big kiss love xxx
nee want ze was er steeds met haar ouders, dus dat vertrouw ik wel, echt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:25 schreef type_29 het volgende:
En dan denk je niet dat ze vet vreemdgegaan is ?
Lekker dan.
klopt dit is wat ik gezien heb, ze smte mij per ongeluk ipv die lul, maar als dit er al is wat is er dan misschien nog meer....quote:
Mja, dat zijn idd geen vriendschappelijke teksten. Tenzij ze elkaar al jaaaaaaren kennen maar dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:23 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nou voorbeeldje dan:
i miss you, i want to see u too big kiss love xxx
klopt , mee eens maar ze (of ze liegt) of draait er om heen ik weet t niet...feit is wel dat zij nooit iets zegt en alleen maar doet. als er iets is en ik vraag dan zegt zij altijd "niks"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:30 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Mja, dat zijn idd geen vriendschappelijke teksten. Tenzij ze elkaar al jaaaaaaren kennen maar dat lijkt me sterk.
Je vriendin zal eerlijk moeten gaan worden over wat er gebeurt is daar. Ze is de enige die je meer kan vertellen en MOET vertellen.
En als ze er omheen blijft draaien zou ik fijn de eer aan mezelf houden. Zo ga je niet met elkaar om in een relatie en er loopt wel wat beters rond (hoop ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |