Hier ga je last mee krijgen vader!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:02 schreef tong80 het volgende:
Zo ben ik ook eens aan de beurt.
En vast, gok ik op 19.34 uur.
Waarom Coos ?quote:
Meer kans dan bij de lotto hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef cuall het volgende:
19.31 uurzal wel weer geen gelijk krijgen, ben hier niet echt goed in
![]()
Het is de taak van APK.quote:
Ja maar ik heb er voor bedank, ik sta ver boven het BB-gebeurenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef Coos het volgende:
Zijn er al fokkers die een reis naar BB Brazilië hebben gewonnen?![]()
Maakt mij geen ruk uit hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
Ok zal het niet meer doen. Was bij andere BB-jaren gewend dat het iedereen was die opende. Sorry APK.
Jij bent toch de Tong die op één staat in de Fok1000quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
Ok zal het niet meer doen. Was bij andere BB-jaren gewend dat het iedereen was die opende. Sorry APK.
Jaaa en dan alle streamers weer zeiken, want die hebben het al tién keer gehoord.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:12 schreef teun911 het volgende:
dit wordt de Dido - ik ben zo gekwetst - zeik uitzending.
ja kunstquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij bent toch de Tong die op één staat in de Fok1000![]()
Dit itt het Scanman-tietentopic, waar meneer a-pe-trots op is.quote:
Best wel gezellig ditquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:28 schreef Gert het volgende:
Jaaa en dan alle streamers weer zeiken, want die hebben het al tién keer gehoord.
Volle zalen!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:29 schreef Gert het volgende:
Dit itt het Scanman-tietentopic, waar meneer a-pe-trots op is.![]()
En dat was ?quote:
Lezen jullie geen streamverslagenquote:
Wat APK zegt.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Lezen jullie geen streamverslagen
Vast overigens!![]()
Ik wist het. Ik kon het al niet gelovenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:34 schreef BorTheWolf het volgende:
Menno us dus duidelijk niet de Homo. BB dit jaar is wel een mind fucker
Pffff da's mooi!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:33 schreef teun911 het volgende:
Hij moet toch doen alsof! Die Menno! Hij is geen homo.
Linda gaf net toe dat als ze drank op heeft dat ze 'er' zin in heeftquote:
Die zuigt ze uit haar duim.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:38 schreef Dr_Greene het volgende:
De voorspellende dromen van Ingrid...
"Want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:43 schreef Mally het volgende:
Nathalie komt zich er ook weer eens mee bemoeien. Meteen het ding van Linda naar zich toe trekken, pffff
Zijn er twee vrouwen in het huis met weeén.quote:
En Natte Lee heerlijk tegen haar aanschuren om haar te troosten.quote:
heimwee en onaardige en lesbische moedersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:47 schreef Mally het volgende:
Ik heb eigenlijk een klein beetje gemist waarom de helft van de vrouwelijke bewoners zitten te grienen. Kan iemand me ff snel updaten?
Heimwee van Linda, traumaatjes ivm een slechte relatie met haar moeder van Nathquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:47 schreef Mally het volgende:
Ik heb eigenlijk een klein beetje gemist waarom de helft van de vrouwelijke bewoners zitten te grienen. Kan iemand me ff snel updaten?
Wat? Is Natte Lie de lesbo??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:47 schreef teun911 het volgende:
[..]
En Natte Lee heerlijk tegen haar aanschuren om haar te troosten.![]()
Heimweequote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:47 schreef Mally het volgende:
Wél in de cliffhanger denk ik...quote:
Welke ma is lesbisch? Waarom heb ik dat gemist? Waar zat ik met mijn oren?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:49 schreef cuall het volgende:
[..]
heimwee en onaardige en lesbische moeders![]()
van Didoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:51 schreef Mally het volgende:
Welke ma is lesbisch? Waarom heb ik dat gemist? Waar zat ik met mijn oren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |