haha verbazen doet dat mischien niet echt nee...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
verbaasd me dat? NeeMatjo
heb jij een 'ik loop ff tegen oude bekenden op' bui ofzo?
jij ging toch naar een hardstyle butt avond daar?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:05 schreef gazylady2 het volgende:
Iemand bij de 'nieuwe' Effenaar al geweest?
En het restaurant?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:08 schreef Partygurl het volgende:
Ja ikMet hard nature, mooi geworden daar
relaxed!! en is tidt de eerste keer dat je non-blonde gaat? ben benieuwdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:07 schreef Partygurl het volgende:
Tis koud man!
Zo lekker op de bank liggen met een dvdtje
En vrijdag verf ik mn haren donkerbruin, spannnnnnnnnnend
Jeps..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij ging toch naar een hardstyle butt avond daar?
Dat was PG ja
Vrijdag komt Peter Pan Speedrock..maar dan kan ik niet...
Denk dat ik er 13 November ben als Buitenwesten (Opgezwolle, duvelduvel) er staat.
kom dan es langs in de rechter, kan ik het zien (ik moet trouwens zondag met de marathon werken!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef Partygurl het volgende:
Euj was hartstikke druk en gezellig daar hoor
Restaurant? Geen idee
En niet de eerste x jerruh
Maar ben wel heel benieuwd
Fotos volgen vast wel
Opgezwolle was idd eerder met het woord Watskeburt (Single 'Tjappies & Mammies' uit 2001)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:14 schreef daNpy het volgende:
Watskeburt?
Ze komen uit Zwolle.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:10 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Jeps..
Opgezwolle, best geinig, maar die naam.. weird!
Kunstmatige intelligentiequote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:07 schreef Partygurl het volgende:
En vrijdag verf ik mn haren donkerbruin, spannnnnnnnnnend
PCI-X of AGP?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:53 schreef blieblie het volgende:
Mogguh.
Mijn videokaart is nu definitief overleden.
En ik heb geen geld (meer) voor een nieuwe.
kwauw zeggen, had anders nog wel een PCI-X graka liggen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef blieblie het volgende:
AGP.
Keb een nieuwe besteld bij 4Launch, een el cheapo Radeon 9250.
Die ga je wel zelf ophalen denk ik toch? Die zitten vlakbij jou. Kanaaldijk Noord of Zuid.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef blieblie het volgende:
AGP.
Keb een nieuwe besteld bij 4Launch, een el cheapo Radeon 9250.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |