haha verbazen doet dat mischien niet echt nee...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
verbaasd me dat? NeeMatjo
heb jij een 'ik loop ff tegen oude bekenden op' bui ofzo?
jij ging toch naar een hardstyle butt avond daar?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:05 schreef gazylady2 het volgende:
Iemand bij de 'nieuwe' Effenaar al geweest?
En het restaurant?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:08 schreef Partygurl het volgende:
Ja ikMet hard nature, mooi geworden daar
relaxed!! en is tidt de eerste keer dat je non-blonde gaat? ben benieuwdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:07 schreef Partygurl het volgende:
Tis koud man!
Zo lekker op de bank liggen met een dvdtje
En vrijdag verf ik mn haren donkerbruin, spannnnnnnnnnend
Jeps..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij ging toch naar een hardstyle butt avond daar?
Dat was PG ja
Vrijdag komt Peter Pan Speedrock..maar dan kan ik niet...
Denk dat ik er 13 November ben als Buitenwesten (Opgezwolle, duvelduvel) er staat.
kom dan es langs in de rechter, kan ik het zien (ik moet trouwens zondag met de marathon werken!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef Partygurl het volgende:
Euj was hartstikke druk en gezellig daar hoor
Restaurant? Geen idee
En niet de eerste x jerruh
Maar ben wel heel benieuwd
Fotos volgen vast wel
Opgezwolle was idd eerder met het woord Watskeburt (Single 'Tjappies & Mammies' uit 2001)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:14 schreef daNpy het volgende:
Watskeburt?
Ze komen uit Zwolle.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:10 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Jeps..
Opgezwolle, best geinig, maar die naam.. weird!
Kunstmatige intelligentiequote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:07 schreef Partygurl het volgende:
En vrijdag verf ik mn haren donkerbruin, spannnnnnnnnnend
PCI-X of AGP?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:53 schreef blieblie het volgende:
Mogguh.
Mijn videokaart is nu definitief overleden.
En ik heb geen geld (meer) voor een nieuwe.
kwauw zeggen, had anders nog wel een PCI-X graka liggen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef blieblie het volgende:
AGP.
Keb een nieuwe besteld bij 4Launch, een el cheapo Radeon 9250.
Die ga je wel zelf ophalen denk ik toch? Die zitten vlakbij jou. Kanaaldijk Noord of Zuid.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef blieblie het volgende:
AGP.
Keb een nieuwe besteld bij 4Launch, een el cheapo Radeon 9250.
Ik heb destijds gewoon mijn Logitech Z5500 en mijn Audigy 2 geluidskaart daar gewoon opgehaald hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
Dat deed ik gisteren, die kerel allemaal moeilijk doen van jaaah moet via internet blablabla... Mjaah, dat gaat ook lekker, via internet bestellen op een pc met kapotte videokaart.
Niet zeiken, jij wilde brommer rijden...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:11 schreef omegaproject het volgende:
Vanmorgen met de motor naar mijn werk gegast ... door de mist. Dan denk je misschien dat mist vervelend is omdat je een stuk minder ziet dan normaal ... nou dat klopt, maar dat was niet het meest vervelende
Anders blijft die mist gewoon op je visier 'plakken' ... echt belachelijk. 't lijkt alsof de mist steeds dichter wordt, tot je een keer met je vinger over je visier veegt... Voila, zicht! Erg fijn als je 120 op de snelweg rijdt, en je ziet al minder, dat je dan ook nog voor ruitenwisser moet gaan spelen
Mja .. straks terug zal een heel stuk aangenamer zijn denk ik
Ga eens fietsen jatten jijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet zeiken, jij wilde brommer rijden...
Inddquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:16 schreef r8ality het volgende:
En dan nog het gemiddelde gedrag van automobilisten in de mist.
Mwah, praktijk en theorie-examen heeft niet zoveel nut, ze kunnen beter een arrogantie ("ik ben oud dus begrijp dat ik sloom ben en geen inzicht heb") en een "durf"-test ("goh, zou ik met m'n auto wel in dat parkeervak van 3 meter breed passen met m'n Alto?") kunnen maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:25 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ga eens fietsen jatten jij
[..]
Indd
Vooral de wat oudere heren en dames op de weg
Ik zeg: Iedereen boven de 65 verplicht jaarlijks op examen, zowel theorie als praktijk.
Jaaaaah opgezwollequote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:10 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Jeps..
Opgezwolle, best geinig, maar die naam.. weird!
Opgezwollequote:
Dat komt op het zelfde neer, want met een rijstijl die jij hierboven beschrijft slaag je echt niet voor je rijbewijs hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mwah, praktijk en theorie-examen heeft niet zoveel nut, ze kunnen beter een arrogantie ("ik ben oud dus begrijp dat ik sloom ben en geen inzicht heb") en een "durf"-test ("goh, zou ik met m'n auto wel in dat parkeervak van 3 meter breed passen met m'n Alto?") kunnen maken.
hahahaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mwah, praktijk en theorie-examen heeft niet zoveel nut, ze kunnen beter een arrogantie ("ik ben oud dus begrijp dat ik sloom ben en geen inzicht heb") en een "durf"-test ("goh, zou ik met m'n auto wel in dat parkeervak van 3 meter breed passen met m'n Alto?") kunnen maken.
Ik zeg "Braketest"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha. dan zullen er opeens veul minder wagens op de weg rijden
.
maar ja: zelfde met "ikdenkstoertezijnmetmijnstoerewagendusikkleefdeheletijdaanjekont-test" enzo...
Ik zeg "moetjemaarnietlinksblijvenplakken"quote:
ik zeg ikrijal180enalsikdanesinhaaldultikgeenirritantekutchauffeursaanmijnbumper-testquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zeg "moetjemaarnietlinksblijvenplakken"
alsikhardtraphaalikelkesnelheid.nlquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:59 schreef ArTiC het volgende:
magjijeigelijkwel180metjeskelter?
Funkyquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:25 schreef blieblie het volgende:
Zo ziet de output van mijn videokaart eruit![]()
[afbeelding]
Bah.
Psychedelic babyquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:25 schreef blieblie het volgende:
Zo ziet de output van mijn videokaart eruit![]()
[afbeelding]
Bah.
tief op tjappiequote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:01 schreef yosander het volgende:
[..]
kijk hier maar is na:
[[url=http://img178.imageshack.us/img178/9507/fc9er.th.jpg]afbeelding][/URL]
3-0!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3-0!!!!!!!!!!!!!! voor FC ZWOLLE!!!quote:
hahaha kun je niet tegen he....quote:
Slechte verliezerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:16 schreef ArTiC het volgende:
Zwolle is nog niet in Hellimunt geweest![]()
Wordt 4-0 voor ons![]()
Wat boeit die bekerwedstrijd btw?
hahaha Fc Zwolle wordt periodekampioen als ze de volgende wedstrijd minimaal gelijk spelen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:16 schreef ArTiC het volgende:
Zwolle is nog niet in Hellimunt geweest![]()
Wordt 4-0 voor ons![]()
Wat boeit die bekerwedstrijd btw?
kan wel want ze deden het wel goed maar promiveerde toch niet...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:45 schreef Blueman het volgende:
Zwolle was vorig seizoen vroeg in het seizoen toch ook goed bezig maar in de nacompetitie werden ze toch laatste of vergis ik me nu?
Helmond Sport ook maar Sparta had meer mazzel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:58 schreef yosander het volgende:
[..]
kan wel want ze deden het wel goed maar promiveerde toch niet...
rickyquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:02 schreef Blueman het volgende:
[..]
Helmond Sport ook maar Sparta had meer mazzel.
Wanneer het poeske er is natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:45 schreef blieblie het volgende:
Hé, jammer Juup.... Andere keer dan maar?
Een Scootmobiel past er 6 keer in man!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:20 schreef blieblie het volgende:
Zeg Floris... Hoe hard gaat die scootmobiel van jouw eigenlijk.
Of heb je je rijstijl aangepast aan je model auto.
Ik zag je gisteren op de Vestdijk rijden met een slakkengangetje (En het leek alsof je vrouwelijk gezelschap had).
Neem gewoon een Xerox of een IIyama. That narrows it down a bitquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:33 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een leuke 19" tft maar van GoT wordt je ook niet blij..net of ik 36000 posts ga doorlezen..![]()
Nee..nooit meer iets van Xeroxquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Neem gewoon een Xerox of een IIyama. That narrows it down a bit
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een Scootmobiel past er 6 keer in man!
Ik was met Debby cadeautjes voor jou wezen kopen enzo. Leuk hè
Een tank die een vrachtwagen inhaalt, leuk om te zien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:08 schreef FlowDesign het volgende:
Maar ik ga maar eens naar Roosendaal tuffen om te werken
En blieb: Op de snelweg rijd ik ongeveer 105 Kmh. Tenzij ik een vrachtwagen ofzo aan het inhalen ben.
Livin' life the fast lane huhquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:08 schreef FlowDesign het volgende:
En blieb: Op de snelweg rijd ik ongeveer 105 Kmh. Tenzij ik een vrachtwagen ofzo aan het inhalen ben.
Soms schiet ik ze gewoon van de wegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een tank die een vrachtwagen inhaalt, leuk om te zien.
Met de backfire uit je uitlaat ... of niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Soms schiet ik ze gewoon van de weg
Neequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:35 schreef daNpy het volgende:
Ik zag Joosts voiture staan bij de sportschool en heb op de zijraam " Groetjes, veldmuis" in de dauw gezet![]()
Hij staat in de schaduw dus het zal nog wel even blijven staan, maar ik weet niet of Joost het ziet
Hangen te liggen sportenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee. Niet gezien
.
Ik heb dus wel ff 2 uur staan hangen te liggen te sporten ja..
Nu ben ik ontspannen. Veels te ontspannen.
Jah !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij ging toch naar een hardstyle butt avond daar?
Dat was PG ja
Vrijdag komt Peter Pan Speedrock..maar dan kan ik niet...
Denk dat ik er 13 November ben als Buitenwesten (Opgezwolle, duvelduvel) er staat.
Waar komen die menselijke werktjden van jouw opeens vandaan?quote:
Ik vroeg me gisteren nog af waar jij gebleven wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:05 schreef kib het volgende:
[..]
Jah !
En natuurlijk morgen als Rahzel draait !
Tsjaa, geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar komen die menselijke werktjden van jouw opeens vandaan?.
Ow, en natuurlijk "Relaxt!! Wanneer heb je em??"
Nee, kom net uit de kroeg vallen...te weinig slaap + bier is niet okayquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:53 schreef Cybart het volgende:
iedereen nu aan het zuipen op stratum zeker?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, kom net uit de kroeg vallen...te weinig slaap + bier van alles en nog wat is niet okay![]()
Bier, wijn, passoa, martini, "zooi" en smirinoff ice.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:43 schreef Cybart het volgende:
feb, wat heb je nu weer naar binnen gewerkt?
die zooi is dan toch waarschijnlijk morgenvroeg de boosdoenerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:04 schreef febster het volgende:
[..]
Bier, wijn, passoa, martini, "zooi" en smirinoff ice.
Indd ... kut Rechterquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:21 schreef FlowDesign het volgende:
Ow en De Rechter is 5 euro entree na 00:00u dus ik heb ook geen Jerre gespot
ik was tot half drie in de playerzquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:21 schreef FlowDesign het volgende:
Ow en De Rechter is 5 euro entree na 00:00u dus ik heb ook geen Jerre gespot
Nondeju ja..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:20 schreef FlowDesign het volgende:
't Was/is ook fukkin rustig op stratum. Weinig te doen.
sinds wanneer lust jij bier?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:04 schreef febster het volgende:
[..]
Bier, wijn, passoa, martini, "zooi" en smirinoff ice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |