(nog) nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:54 schreef fokuserdetiende het volgende:
betaling binnen?
Klopt 't mailadres in je profiel? mail gestuurd maar nog geen antwoord?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:07 schreef Sjwanz01 het volgende:
is goed, mail me maar voor de afhandeling...
Aha je koopt dus iets wat op dit forum aan mij verkocht is achter de rug om via de mail.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef fokuserdetiende het volgende:
euhmm...ik heb de Duron van je gekocht en als het goed is heb je ook al het leveradres doorgekregen. Betaals is ie iig al sinds gister
Waar staat dat bod van je dan? Ik zie alleen staan dat mijn bod accoord is en heb 'm dezelfde dag nog een mail gestuurd waar ik geen antwoord op terug gehad heb.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:26 schreef fokuserdetiende het volgende:
dat is gewoon bieden. En als je daar een probleem mee hebt dan had je eerder moeten mailen lijkt mij. jammer voor je. Zijn mail staat er niet voor niets bij of zie ik dat verkeerd!?
maaar als je echt zulke lange tenen heb dan maak je mij maar 16 euro over en dan stuurt hij hem wel naar jou toe.
Ik hanteer: wie het eerst komt, wie het eerst maalt en Fokuserdetiende boodt zelfs een euro meer....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef fokuserdetiende het volgende:
euhmm...ik heb de Duron van je gekocht en als het goed is heb je ook al het leveradres doorgekregen. Betaals is ie iig al sinds gister
Is je goed recht...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:52 schreef schvvmert het volgende:
Ik weet nu van welke 2 users ik zeker niets koop.![]()
Lezen wat er staat is blijkbaar wat te moeilijk voor je.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:52 schreef fokuserdetiende het volgende:
is nu denk ik wel genoeg hierzo. schvvmert is pissed...fokuserdetiende en Sjwanz01 zijn volgens schvvmert slechte mensen en niet betrouwbaar. Mooi en klaar. Back on topic zou ik zeggen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |