JAAAAAAAAAAAAquote:
Ik durf niets meer te zeggen....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:35 schreef versabommie het volgende:
ok zijn we weer terug bij af....
ROB IS DE HOMO!
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:40 schreef Marrije het volgende:
En voor mij blijft Menno de homo, zowel voor als na het spelltje 'zoek de homo'.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:42 schreef Knurkie het volgende:
[..]
heel goed Tanja gewoon recht praten wat krom is
zo zou ik het niet willen zeggenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ik begin Tanja steeds aardiger te vinden, jij ook?![]()
ik heb weer beeld en zie haar zitten met een knie ding om dus denk dat ie al geweest isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:44 schreef Silmarwen het volgende:
Staakt die arts ofzo?
Eerst spoedgevallen en de boerenkool achter de kiezen. Ik had het pas ernstig gevonden dat ie er na 5minuten gestaan had voor de pijntjes van Lieskequote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:44 schreef Silmarwen het volgende:
Staakt die arts ofzo?
Nee, maar die heeft ook internet en via de streams een gevalletje aanstelleritis vastgesteld.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:44 schreef Silmarwen het volgende:
Staakt die arts ofzo?
Huh, dat heb ik gemist. Weet iemand wat er dan was?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:49 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik heb weer beeld en zie haar zitten met een knie ding om dus denk dat ie al geweest is
jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:54 schreef pinkplatinum het volgende:
Jeetje ik heb dus veel gemist..
dus vanmiddig las ik dat menno tegen dido heeft gezegd dat hij homo was.. en dat hij het aan 1 persoon mocht vertellen.. en nu heeft hij tegen linda precies hetzelfde gezegd??
en als je de tv aanzet op talpa kan je zien dat het een opdracht isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:54 schreef pinkplatinum het volgende:
Jeetje ik heb dus veel gemist..
dus vanmiddig las ik dat menno tegen dido heeft gezegd dat hij homo was.. en dat hij het aan 1 persoon mocht vertellen.. en nu heeft hij tegen linda precies hetzelfde gezegd??
Ik zat aan de aardappels, ben dus ook benieuwd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Huh, dat heb ik gemist. Weet iemand wat er dan was?
jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:55 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en als je de tv aanzet op talpa kan je zien dat het een opdracht is
mogge allemaalquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Huh, dat heb ik gemist. Weet iemand wat er dan was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |