Zo had ik het ook begrepen..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:55 schreef Knurkie het volgende:
was het niet zo dat Bridget het gerucht in de groep ging gooien? om ze over iets anders te laten praten dan complot theorien enzo?
Da's een bekend grapje hoor! Dat zeg je als je een boze turk na doet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:57 schreef Kokstra het volgende:
Natte Lie: "Ik weet waar je huis woont."
Weer typisch Natte Lie...
dan mogen die buizen af.quote:
Ze hebben nog steeds niet genomineerd... zou het dan toch zo zijn dat de homo-nominaties als echt worden gerekend?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:58 schreef Chica87 het volgende:
[..]
Zo had ik het ook begrepen..
Maar volgens mij zei ze: 'het hoeft niet waar te zijn, het is een gerucht'
Ik vind Menno nog steeds een schatje![]()
Het zou kunnen, al is dat best wel een kutstreek. Ik heb geen idee hoe laat ze altijd nomineren, was het vorige keer niet ook pas de donderdag overdag?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds niet genomineerd... zou het dan toch zo zijn dat de homo-nominaties als echt worden gerekend?
Wat ik me wel eens afvraag... zijn modjes hier nou ook gewoon moddefokkers?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:01 schreef Marrije het volgende:
Maar er is dus geen fokker die morgen naar de live uitzending gaat?
ja precies zo iets zei ze maar ik dacht dat ze ook nog iets tegen de kijkers had gezegd (iedergeval maakte ik er uit op dat er geen homo in zat puur om te zieken van BB zeg maar)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:58 schreef Chica87 het volgende:
[..]
Zo had ik het ook begrepen..
Maar volgens mij zei ze: 'het hoeft niet waar te zijn, het is een gerucht'
Ik vind Menno nog steeds een schatje![]()
Woensdagavond volgens mij.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:02 schreef Chica87 het volgende:
[..]
Het zou kunnen, al is dat best wel een kutstreek. Ik heb geen idee hoe laat ze altijd nomineren, was het vorige keer niet ook pas de donderdag overdag?
dat zou wel heel erg aso zijn...maar ja je weet maar nooitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds niet genomineerd... zou het dan toch zo zijn dat de homo-nominaties als echt worden gerekend?
Stef Bosquote:
Oei, is Menno iets te hitsig geworden ???quote:
BUKAKEquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oei, is Menno iets te hitsig geworden ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |