Iedereen heeft een geheim meegenomen in het huis....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want ik neem niet aan dat iemand zó keihard kan liegen.... óf dat moet een geheime missie zijn geweest vanaf dag 1. Ook dat lijkt me niet, want Menno is al eens genomineerd geweest en had er toen dus uit kunnen vliegen zonder dat ze dan die missie haddn uitgewerkt.
Vind ik ook onzin inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:33 schreef cuall het volgende:
Wat een onzin dat Lieske geen pijpen om haar armen heeft, ze heeft toch last van haar knie
Maar jij neukt dus met zowel mannen als vrouwen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:35 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, biseskueel ben je, als je op beide geslachten valt en daarmee een relatie wilt hebben.
Dat is iets anders dan sex hebben met beide geslachten je dan biseksueel noemen.
Bij Tanja is het omdat ze anders niet kan rokenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:35 schreef Foreverblue het volgende:
Ze kan niet meer meedoen met het ballenspel... dus zullen die pijpen ook wel niet meer nodig zijn. Tanja heeft ook geen pijpen om.
Dan is Ingrid's geheim... dat ze iemand vermoord heeft, of in ieder geval iemand flink letsel heeft toegebracht... hoe ze soms zo koel uit haar ogen kijkt, met een glimlach doet me rillenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Iedereen heeft een geheim meegenomen in het huis....
Hebben we het geheim van Rikkert te horen gekregen?? En van de andere bewoners?
Ik denk dat ze gewoon één voor één hun geheim moeten openbaren, als iemand dan nog niet vertrokken is...
Daar ben ik het dan weer niet mee eens....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:35 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, biseskueel ben je, als je op beide geslachten valt en daarmee een relatie wilt hebben.
Dat is iets anders dan sex hebben met beide geslachten je dan biseksueel noemen.
Rikkert was twijfelende homo of niet homoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan is Ingrid's geheim... dat ze iemand vermoord heeft, of in ieder geval iemand flink letsel heeft toegebracht... hoe ze soms zo koel uit haar ogen kijkt, met een glimlach doet me rillen
Helaas niet jongen:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:35 schreef Faithz het volgende:
[..]
Klopt dus ook niet. Je bent biseksueel als je sex hebt met zowel mannen als vrouwen. Punt. Niets meer en niets minder. Hoeft helemaal geen relatie aan te pas te komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens....
Sex gaat wel iets verder dan zoenen... Ik kan bijvoorbeeld prima zoenen met een vrouw, maar moet er niet aan denken haar mossel aan te raken...
Dan ben je dus ook niet bisexueel. Zoenen ligt meer in het verlengde van knuffelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens....
Sex gaat wel iets verder dan zoenen... Ik kan bijvoorbeeld prima zoenen met een vrouw, maar moet er niet aan denken haar mossel aan te raken...
Volgens mij zeggen we hetzelfde.... Of het moet zijn dat jij zoenen hetzelfde vindt als sex.... (wat op zich ook wel weer een leuke discussie isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt dus ook niet. Je bent biseksueel als je sex hebt met zowel mannen als vrouwen. Punt. Niets meer en niets minder. Hoeft helemaal geen relatie aan te pas te komen.
Ik vond je vorige definitie beterquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt dus ook niet. Je bent biseksueel als je sex hebt met zowel mannen als vrouwen. Punt. Niets meer en niets minder. Hoeft helemaal geen relatie aan te pas te komen.
U heeft Gaydar?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:46 schreef Marrije het volgende:
Menno is echt wel homoStraalt er gewoon vanaf. Toen BB nog geen 'zoek de homo' had geintroduceerd heb ik hem al eens al homo bestempeld.
Kan niks vinden van een geheime opdracht op de talpa sitequote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
Walgelijke geheime opdracht dan, van Menno
Maar dat had ik bij Rob!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:46 schreef Marrije het volgende:
Menno is echt wel homoStraalt er gewoon vanaf. Toen BB nog geen 'zoek de homo' had geintroduceerd heb ik hem al eens al homo bestempeld.
Straalt er vanaf? Hoezo straalt dat er vanaf? Als er één iemand in het huis is die stereotype homo-achtige trekjes vertoont, is het Joost wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:46 schreef Marrije het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |