yeps, tis dus gewoon een spel denk ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij heeft het Linda verteld
En tegen Dido zei ie dat ie het maar aan één iemand mocht melden
quote:
Vrouwen zijn gewoon lekker, dat kunnen vrouwen ook niet ontkennen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jawel, gewoon in z'n algemeen...
Vrouwen zijn er toch wat makkelijker in naar elkaar... Zo kan een vrouw ook heel veel bewondering hebben voor een andere vrouw... Als ik hetzelfde over een man denk heet het ineens wél verliefdheid...
Ik heb nog nooit een heterokerel tegen z'n beste maat horen zeggen dat hij er zo lekker uitziet vanavond. Terwijl vrouwen dat onderling dus wel doen...
Ik ken maar 2 mannen (de homo's) die ik ooit iemand van dezelfde sexe heb zien zoenen. Mijn vriendinnen daarintegen hebben allemaal wel eens, al dan niet in beschonken toestand, met een vrouw gezoend...
Ik vind het niet raar als een homo een vrouw zoent, ik vind het wel raar als ik een heterokerel een man zie zoenen... En zo zien meer mensen dat. We hebben een collectieve kronkel in de kop misschien.
Duidelijk. Per persoon aan wie hij het vertelt zonder dat iemand anders daarvan getuige is, krijgt hij geld. Zou ook nog kunnen dat hij per persoon aan wie hij het vertelt een bepaald aantal ballen minder raak hoeft te gooien morgen met de weekopdracht.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps, tis dus gewoon een spel denk ik.
Dat hoop ik zo!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:15 schreef scanman01 het volgende:
In de lijn van al het voorgaande, ligt het voor de hand dat Menno 500 euro krijgt voor elke persoon aan wie hij vertelt (zonder dat er iemand anders bij is) dat hij de homo is en die persoon het ook gelooft.
Niet stiekem hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet achter je gezocht!
Geheime opdrachten worden toch niet door de bewoners zelf verzonnen? Hij had kunnen weigeren, maar dat heeft tot nu toe nog niemand gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
Walgelijke geheime opdracht dan, van Menno
Maar zo'n eventuele geheime opdracht neemt niet weg dat hij misschien tóch homo is.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat hoop ik zo!!
Want las ik niet eerder vandaag dat hij tegen Dido zei dat hij het maar aan 1 persoon mocht vertellen?
Dat zou dan bewijs genoeg zijn.
Speelt die discussie nu alweer?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me niet... want als een hetero biseksueel is, is hij dus geen hetero... en als een homo biseksueel is, is hij geen homo
Lijkt me niet, want ik neem niet aan dat iemand zó keihard kan liegen.... óf dat moet een geheime missie zijn geweest vanaf dag 1. Ook dat lijkt me niet, want Menno is al eens genomineerd geweest en had er toen dus uit kunnen vliegen zonder dat ze dan die missie haddn uitgewerkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar zo'n eventuele geheime opdracht neemt niet weg dat hij misschien tóch homo is.....
Dan ben je dus biseksueel grappenmakerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:32 schreef Faithz het volgende:
[..]
Speelt die discussie nu alweer?
Doe nu eens niet zo eigenwijs en accepteer dat je met iemand heus wel "sexuele handelingen" uit kunt willen voeren zonder er een relatie mee te willen hebben. Als je dat snapt, dan snap je ook dat een homo of een lesbienne en leuk kan vinden om ook eens te rotzooien met het andere geslacht.. zonder daar een relatie mee te willen maar gewoon omdat het lekker is.
Ik heb haar ook nooit zo blij gezien als toen met de kipfiletjes van Nathaliequote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:31 schreef scanman01 het volgende:
In dit shirtje lijkt Dido trouwens helemaal geen borsten te hebben. Rob heeft nog meer volgens mij.
Nah dat geloof ik nu niet meer. Heeel klein beetje twijfel nog aanwezig...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar zo'n eventuele geheime opdracht neemt niet weg dat hij misschien tóch homo is.....
Nee, biseskueel ben je, als je op beide geslachten valt en daarmee een relatie wilt hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ben je dus biseksueel grappenmaker
Ze kan niet meer meedoen met het ballenspel... dus zullen die pijpen ook wel niet meer nodig zijn. Tanja heeft ook geen pijpen om.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:33 schreef cuall het volgende:
Wat een onzin dat Lieske geen pijpen om haar armen heeft, ze heeft toch last van haar knie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |