Dus ik hoef niet op te passen voor m´n knietjes ???quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
We beffennnnnn! (Bellen Emailen Faxen)![]()
hoop het!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
Ze gaan nu nomineren volgens mij.......... Chantal DBK
Oke.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor mij is Menno nog steeds de homo, zowel voor als nadat BB 'zoek de homo' introduceerde.
Samen lachen?![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:22 schreef pinkplatinum het volgende:
ik vindt Robs lachje zo eng en irritant..
Ik vind alles aan Rob eng.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:22 schreef pinkplatinum het volgende:
ik vindt Robs lachje zo eng en irritant..
Rob ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:17 schreef pinkplatinum het volgende:
hahahaha volgens mij is Roel de enige die op de hoogte is van alle mannenregels
mij maakt het ook niet uit maar ivm nomineren moet Tanja het niet verzieken willen ze dat het kindje in het BB huis geboren wordtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:21 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Who cares? Wel leuk als er een beetje wrijving ontstaat...![]()
Hij kan er toch niets aan doen dat hij beenloos is.quote:
Rob zei alleen maar ja op alles wat Roel zei.. wat hij bij iedereen doet.. een nare vent is hetquote:
tanja had toch al helemaal uitgestippeld hoe ze wou nomineren iedere x lieske tot ze er uit isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
Ja, Tanja zegt, oh shit; nomineren... dan moet ik eens goed gaan nadenken
Mannenregel of niet als er een chick voorbij loopt ga ik echt niet naar Rob (of Roel) kijken !!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
FAX
TO: CGJung
FROM: Roel via Marrije
Subject: mannenregels
Als twee samen iets hebben danblijf je er gewoon vanaf. Menno begrijpt dat niet, hij streelt gewoon over Dido's been!!
(misschien niet echt een regel, maar toch: Als er een chick voorbij loopt dan kijken wij (met Rob) naar die kont en dan naar elkaar, zovan.... Menno doet dat helemaal niet!)
alles he.. niet alleen zn stompjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij kan er toch niets aan doen dat hij beenloos is.![]()
Nee rob kent gewoon maar een paar verschillende nummertjes op zijn plaat:quote:
ik vind hem helemaal niet zo erg....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:25 schreef cuall het volgende:
Ja ik krijg echt braakneigingen en rillingen van die kerel![]()
hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee rob kent gewoon maar een paar verschillende nummertjes op zijn plaat:
*ja, dat heb/voel ik ook*
*ja, dat zie ik aan je*
*dat weet ik toch*
nee dat zal vast een regel voor mietjes zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij is het ook een mannenregel dat wanneer je iets met iemand hebt, dat je dan niet (ook niet in dronken toestand) met een andere vrouw gaat zoenen/rommelen. Roel overtreedt dus zelf een regel.
Dat is toch niet helemaal waar, in een eerder topic, misschien al een week geleden stond een quote van een poster op de Talpa-site: een buurtbewoner van Menno die stellig beweerde dat Menno homo was [ overigens was dit lang voordat Bridget de homo-discussie het huis inslingerde...] ...Normaal is het zo dat het spreekwoord is: waar rook is is Tanja.....of een week geleden waar rook is is roel.... maar nu is het Waar rook is is Menno......hij kan best homo zijn..tis immers a hell of a korfballer!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik lach alle mensen uit die dachten dat Menno homo was.
Vooral die reacties van: Ik wist het al vanaf het begin, al voor de herken-de-homo nominaties.
Ik wist meteen al dat Menno géén homo was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |