Dan zal het wel aan mij liggen, maar volgens mij moet je dan bi zijn. Ik ga toch ook echt niet een avondje zoenen met een leuke manquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:59 schreef flugeltje het volgende:
En dat zoenen en plakken kan best bij een homo hoor... Ik ken er 2 die ook niet vies zijn van een avondje zoenen met een leuke vrouw.
Homosexuelen zijn in meerdere mate bi dan heterosexuelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen, maar volgens mij moet je dan bi zijn. Ik ga toch ook echt niet een avondje zoenen met een leuke man
* flugeltje heeft stomdronken ook wel eens een vrouw gezoendquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen, maar volgens mij moet je dan bi zijn. Ik ga toch ook echt niet een avondje zoenen met een leuke man
Misschien dan tóch een opdracht?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:06 schreef MrDiablo het volgende:
Menno heeft het ook tegen Linda vertelt net...
Dan zeg je dus in feite dat mannen eigenlijk net zo zijn als vrouwen, maar het alleen hebben weggedrukt. Zonder die vooroordelen zouden wij dus ook best zo af en toe uit de gein met een man gaan zoenen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje heeft stomdronken ook wel eens een vrouw gezoend![]()
Heeft er denk ik ook een beetje mee te maken dat man/man vreemd overkomt... Vrouw/Man en Vrouw/Vrouw is wat dat betreft best wel geaccepteerd....
Wat zei ie?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:06 schreef MrDiablo het volgende:
Menno heeft het ook tegen Linda vertelt net...
Vuile slet!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien wel ja....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zeg je dus in feite dat mannen eigenlijk net zo zijn als vrouwen, maar het alleen hebben weggedrukt. Zonder die vooroordelen zouden wij dus ook best zo af en toe uit de gein met een man gaan zoenen?
Volgens mij zijn er meer heteros bi dan homosquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Homosexuelen zijn in meerdere mate bi dan heterosexuelen.
Rare zin, maar wel waar.
Ach een beetje afwisseling is nooit verkeerd, de markt verkennen voor je iets aanschaftquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:09 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Vuile slet!!!![]()
(grapje hoor, we hebben allemaal wel eens stomdronken iemand zo maar gezoend).
Behalve als het dus flauwekul is en hij nu moet doen alsof hij homo is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:08 schreef jalla het volgende:
Ben 99% zeker dat menno geen homo is.
Wat een vaag verhaal. als je homo bent mag je dat toch zeggen tegen wie je wilt??, daarvoor hoef je echt egen toestemming van de dbk/bb te krijgen.
Nee hoor....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:09 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Vuile slet!!!![]()
(grapje hoor, we hebben allemaal wel eens stomdronken iemand zo maar gezoend).
GEIL!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heeft er denk ik ook een beetje mee te maken dat man/man vreemd overkomt... Vrouw/Man en Vrouw/Vrouw is wat dat betreft best wel geaccepteerd....
Kan zijn dat ie het aan 3 personen moet vertellen die het dan niet mogen doorvertellen. Alle 11 is wat te bont.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien dan tóch een opdracht?
Tegen iedereen vertellen en dan iedereen ook duidelijk maken dat die persoon de énige is die het mag weten... Als het de bewoners dan lukt om er níet over te roddelen hebben ze een feestje verdient....
In dat geval is het al mislukt zodra Chantal aan de beurt is![]()
Lijkt me niet... want als een hetero biseksueel is, is hij dus geen hetero... en als een homo biseksueel is, is hij geen homoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:11 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer heteros bi dan homos
![]()
dan zou het moeilijkste gedeelte van zijn opdracht zijn het tegen chantal vertellen hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan zijn dat ie het aan 3 personen moet vertellen die het dan niet mogen doorvertellen. Alle 11 is wat te bont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |