Who gives a shit?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:40 schreef weathergirl het volgende:
En wie gaat er winnen? Ik denk Andreas of Imelda.
Ach ze zeggen het vrijwel meteen bij deze aflevering hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:21 schreef caradoc het volgende:
Dank je voor de spoiler, ik moet het nog zien om 10 over 11.
Fort Boyard ? Dat maken ze op de Franse tv nog steeds trouwens ... (nog zowat elk jaar is er een reeks nieuwe afleveringen daarvan daar)quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:16 schreef komrad het volgende:
ik vind het iig wel erg leuk gevonden net zoals (vroegah) dat programma met dat kasteel in frankrijk
Het is in elk geval een format dat bijna 20 jaar na de eerste reeksen in Frankrijk nog altijd kijkers kan boeien, dat zie ik idd dingen als Idols nog niet zo meteen doen ...quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:21 schreef komrad het volgende:
idd die bedoel ik, helemaal anders maar wel leuk
toch veel beter dan bv idols
Vanavond is dat weer eens dubbel en dwars aangetoond.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:15 schreef dutchie het volgende:
Ik heb werkelijk niets met degenen die nu over zijn. Vind het geen van allen waardige 'koningen/innen'. De echte geschikte kandidaten zijn eruit. Maar ja, hoe geschikt ben je dan nog als je eruit bent.
Mja, eigenlijk pas nadat me oom eruit gingquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:13 schreef dutchie het volgende:
Ik heb weer niet gekeken, ben dus idd ook afgehaakt.
Deze serie had zoveel potentie, maar is vreselijk gesneuveld in mijn ogen.
precies, ik vind oberon trouwens ook potentie hebben, hoewel ze nog wel wat aan de formule mogen schaven, het kan immers altijd beterquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het is in elk geval een format dat bijna 20 jaar na de eerste reeksen in Frankrijk nog altijd kijkers kan boeien, dat zie ik idd dingen als Idols nog niet zo meteen doen ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |