En toch is het mijn oom (broer van m'n vader dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:34 schreef golfer het volgende:
Die Roodbol uit Rotterdam lijkt trouwens niet erg op Danny.
En kennelijk lijk ik best wel op hem qua karakter. Net als ik hier wordt hij op het forum op de site van Oberon ook een Dictator, zeur, zeikerd etc. genoemdquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:21 schreef Danny het volgende:
[..]
En toch is het mijn oom (broer van m'n vader dus)
Neuh, hoorde van m'n moeder dat hij erin zat en zit de uitzending te kijken. Besloot 's te kijken of er een topic over wasquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:44 schreef caradoc het volgende:
Zat je weer te googlen op je naam Danny?
Wil je die bende sissy-kandidaten dood ofzo ? de helft geeft nu al op ...quote:Op zondag 13 november 2005 00:18 schreef Dementor het volgende:
Wat mis ik aan Oberon:
Meer dan alleen het armenhuis voor de armen:
- De armen zitten de hele dag bij dat armenhuis te suffen het zou leuker geweest zijn als ze ook beroepen konden uitoefenen zoals molenaar,bakker,smid of kleermaker.
-Meer gevechten, ik wil meer zwaardgevechten zien en niet van dat suffe werk met een roosje afslaan van een helm.
- Een bepaalde geloofsovertuiging binnen Oberon met bijvoorbeeld een valse raadsheer die tussen Zebardijn en de kandidaten instaat (maar eigenlijk met Zebardijn onder een hoedje speelt).
-Ik zie de armen ook geen bomen omkappen of eens gaan jagen op wild in de omgeving en dat vind ik toch wel erg jammer.
Het lijkt echt op ER in dat opzicht een beetje op het strand suffen en af en toe aan een palmboom rammelen voor wat kokosnoten.
Hopelijk gaan ze nog wat dingen verbeteren aan het spel want de basis is ruim voldoende.
Op het moment zijn ze op de "Belg" nog maar halfweg de uitzending ...quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:40 schreef Messenga het volgende:
Heb het laatste deel gemist, wanneer is de herhaling?
1 of 2 ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op het moment zijn ze op de "Belg" nog maar halfweg de uitzending ...
Eénquote:
Denk dat het een beetje gemanipuleerd is geweest. De vlam was de hele tijd stil, en zo maar ineens ging die heen en weer. Ik denk dat er iets van een CO2/O2 buisje in was verwerkt. Met CO2 ging de vlam langzaam uit, lont gloeit nog, O2 erbij en vlam brand weer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
geweldige proef ook op het einde met die kaars die weer aanging ... (hoe zouden ze daarvoor die lont hebben moeten fabriceren)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |