quote:ik vond het ook erg tof!
komt zeer mooi authentiek over, en ook het gebeuren rondom de machtsverdelingen zijn erg gaaf
beter dan de huidige Expeditie Robinson
quote:Het dagboek van Zebardyn
Naast het televisieprogramma brengen Eén en Tros rond De saga van Oberon een multimediale belevingssite. We volgen het avontuur van de middeleeuwers in het koninkrijk Oberon en de zoektocht naar de nieuwe koning vanuit het dagboek van raadsheer Zebardyn. Van de aankomst van de kandidaat-opvolgers tot de eindstrijd voor het koningsschap. Wie heeft de capaciteiten om Koning Darius op te volgen? Zijn de kandidaten uit het juiste hout gesneden om met woord en daar het koningsschap te kunnen dragen?
De saga van Oberon, een website uit de middeleeuwen. Vanaf 4 oktober.
Die naam viel mij ook al op.quote:
Stella liet dan ook meteen zien wat zij er van dachtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:44 schreef LostFormat het volgende:
Je zag al meteen aversie daartegen naar boven komen onder de spelers.
Kostenbesparing natuurlijk, Vlaanderen en Nederland zijn voor de media eigenlijk relatief kleine afzetgebieden, dus is het véél goedkoper als je 1 programma voor beide gebieden samen kunt maken dan voor elk gebied hetzelfde programma nog een keer natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:36 schreef amaranta het volgende:
Wat is dat toch met steeds programma's met Nederlanders én Belgen....???? Niet dat ik het niet leuk vind....
Een opvoedster is iemand in bv een internaat in een school die de leerlingen moet "opvoeden" (begeleiden zeg maar) , of in een tehuis voor wezen , of probleemkinderen , ...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:58 schreef dutchie het volgende:
En wat is een 'opvoedster' eigenlijk? Da's toch gewoon moeder of denk ik nu te simpel? Vind het wel bij die Stella passen, is echt zo'n type die niet in een hokje geplaatst wil worden. Zorgt voor interessante tv.
Ze hadden mijn inziens nog beter een of andere "karakteracteur" genomen, genre Jan Decleir ofzo, maar dat zal wel te duur geweest zijn. Bij Huub kan ik maar niet Johnny Flodder uit mijn hoofd krijgen ...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:37 schreef whisko het volgende:
Ik had het programma beter gevonden als ze niet Huub Stapel hadden genomen als "hoofdrolspeler". Een onbekende acteur was beter geweest: nu zie ik gewoon telkens Huub Stapel die een rol speelt. Vinden jullie ook niet?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:37 schreef whisko het volgende:
Ik had het programma beter gevonden als ze niet Huub Stapel hadden genomen als "hoofdrolspeler". Een onbekende acteur was beter geweest: nu zie ik gewoon telkens Huub Stapel die een rol speelt. Vinden jullie ook niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |