Recht is niet altijd rechtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:37 schreef yup het volgende:
Zelfs als jij expres de motor af laat slaan is de achteropkomende SCHULDIG. DIKKE VETTE PECH voor hem. Serieus gewoon naar de verzekering dat vertellen.
Stelletje fucking wankers daaro, altijd proberen mensen te naaien de teringlijers.
De tegenpartij is gewoon 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000% schuldig, NO FUCKING DOUBT.
Zo dat was eruit.
Zo, dat zuigt flink voor je. Ik ben 3,5 jaar geleden ook op een voorganger geknald omdat iemand 3 auto's voor hem midden op de rijksweg ineens stil ging staan. Ik heb absoluut niets hoeven betalen. Alle getuigen en politie zagen het als fout van die hufter die dacht dat hij niet naast een andere auto kon rijden omdat zijn BMW zo breed was (was op tweebaans A27, de vluchtstrook viel weg ivm de brug voor Gorcum). Als die eikel niet was doorgereden had ik hem helemaal kaalgeplukt, ik zit door zijn toedoen al 3,5 jaar met een zware whiplash.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:38 schreef thaeastwood het volgende:
Ik ben een keer op een auto gebotst die plots keihard op de rem trapte omdat hij de weg kwijt was. Hij stond meteen stil . Knalde er frontaal boven op. Getuigen erbij die die andere bestuurder een idioot vonden dat hij zomaar plots zo hard remde.
Maar toch was ik fout.... geintje kostte me een boel geld toen grrrrr
Is dat het "eendjes arrest" ? (eendje over de snelweg, remmen en dan achterop klappen is niet schuldig, want onverwachte gebeurtenis, bla bla)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:50 schreef _-rally-_ het volgende:
Hier heb ik volgens mij zelfs een arrest over voorbij zien komen: de oorzaak van de aanrijding is gelegen in een zodanig onverwachte gebeurtenis dat van het overige verkeer niet verwacht hoeft te worden hier rekening mee te houden.
Maar hou me ten goede, ik heb hier ff geen boeken bij de hand, maar ik hou het erop dat (de verzekering van) TS toch voor de schade opdraait.
Nee, ging specifiek over het af laten slaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Is dat het "eendjes arrest" ? (eendje over de snelweg, remmen en dan achterop klappen is niet schuldig, want onverwachte gebeurtenis, bla bla)
Normaalgesproken is de auto verzekerd, niet de eigenaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:56 schreef Flyingdutchman het volgende:
Hoe zit het met de verzekering als jij rijdt als niet rechtmatige eigenaar/verzekerde van de auto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |