een echte VWO'erquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:09 schreef MrAli het volgende:
Mijn goede voornemen, zoals te verwachten viel, heb ik niet kunnen nakomen. Biologie had ik al af, scheikunde nu ook, nu volgt eerst wiskunde, dan Duits leren (mijn 10 voor Duits handhaven) en vervolgens eventueel nog wat natuurkunde en dan komt morgen al het huiswerk van deze week wel weer.
Ow d'r lagen er nog wat meer dan één bij jouwquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:01 schreef DearPrudence het volgende:
Das Boot
American Beauty
Elephant
Dogville
The Others
National Treasure
Das Experiment
Free Ride DOC
Delicatessen
The Motorcycle Diaries
Eddie Izzard - Dressed to Kill
Outbreak
Goodbye Lenin
Goodfellas
28 Days later
La Cité des enfants perdus.
![]()
![]()
Gezellig, maar ik heb me in de tussentijd vermaakt met Mininova.orgquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Suprnova is terug, alleen dan in de vorm van http://www.newnova.org
touwtjespringen is niet zwaar,quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:39 schreef errrrr het volgende:
Vanavond trouwens echt weer 'ns een lekkere atletiektraining gehad... 10 'dingen', iedere keer touwtjespringen tussendoor, best zwaar
odd wel... maar vooral optrekken aan het hek viel tegen, onderarmspieren moet ik toch vaker trainen -> zal 'ns gewichten aanschaffenquote:
uhuh.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:37 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ow d'r lagen er nog wat meer dan één bij jouw
Jij had me laatst een dvd gegeven met the hitchhikers guide, en daar staat idd High Fidelity op, en Big Fish en Storm of the Century. Maar mijn papa heeft die gekopieerd, en volgens hem ook terug aan jou gegeven. Dus die heb ik niet meer hier liggen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:27 schreef errrrr het volgende:
Ow, Esmé, had je er niet toevallig ook nog een met oa High Fidelity... dacht toch echt dat ik die al gebrand had
Ik ontken allesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:53 schreef MrAli het volgende:
- Snipperen nu nog leuker, dankzij Niels Witte.Is je printer al bezig?
Er valt grof geld mee te verdienen man!quote:
Owja, ik heb er idd eentje gehad van Jacquesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:08 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
uhuh.
[..]
Jij had me laatst een dvd gegeven met the hitchhikers guide, en daar staat idd High Fidelity op, en Big Fish en Storm of the Century. Maar mijn papa heeft die gekopieerd, en volgens hem ook terug aan jou gegeven. Dus die heb ik niet meer hier liggen.
Die dingen zijn echt spooky man.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:46 schreef NerdoNielso het volgende:
Bij Anguilla was er een "waterspout"
scary...!
D'r zouden wat boten mee naar onder zijn gegaan ofzo![]()
Tssk, images.google.nlquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[afbeelding]
Daar moet je met je bootje niet te dicht bij zitten.
Is dat eigenlijk gewoon een tornado boven het water, of zie ik dat verkeerd?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:46 schreef NerdoNielso het volgende:
Bij Anguilla was er een "waterspout"
scary...!
D'r zouden wat boten mee naar onder zijn gegaan ofzo![]()
vraag haar zelf maar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:07 schreef NerdoNielso het volgende:
En Esme, al geinformeerd bij Laura of het waar is wat ik zeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |