soort kakkers-from-hellquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De zijscheiding wordt door de jeugd zwaar onderschat..
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:01 schreef ajuu het volgende:
nee opgeschoren aan achterkant en lok aan voorkkant, kan geen goed plaatje vinden.
[..]
nee opgeschoren aan achterkant en lok aan voorkkant, kan geen goed plaatje vinden.
vind je?quote:
[..]
hmm, japans-arisch. ja wordt bij jou gelijk meer een kakker. maar hitlerjugend waren ook een soort kakkers-from-hell.quote:
Dat is meer Beavje circa 1987quote:
zo, jij hebt ook je fetish gevonden!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.delftboys.com/pre/fun/art7/artDEUTSCH.html
zo op een doordeweekse dag een bad van 45 minutenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:08 schreef Semisane het volgende:
Phoe...ik kwam gewoon bar moeilijk uit bed vamorgen hoor..Heb wel zeker 45 minuten in bad gezeten.....heeeel vervelend allemaal
En uiteraard totaal de hoge energie prijzen negerend, elke keer weer warm water toevoegend.....dat lijkt me duidelijk.
nee had met amandel olie is echt beloning voor een week hard werkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:52 schreef ajuu het volgende:
in bad liggen is echt mega-vervelend...dan liever gewoon in bed
hatsjie
kuchkuche
nee geen nichten aan of in mijn bed a.u.b., zijn veel te druk,hysterisch, ik moet rust hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee had met amandel olie is echt beloning voor een week hard werken
En ach gossie, ben je nog steeds ziekig
nou beterschap dan, en wellicht dat vanavond als Fok meewerkt de verpleegkundige alsnog zijn ronde kan maken langs de patienten.
dr. vogel is idd goed als je een BEETJE ziek bent. anders toch wel echt iets nodigs.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:11 schreef creno het volgende:
iedereen is een beetje ziek zie ik al wel !
tip1: dr. Vogel
tip2: vers fruit
tip3: veel drinken (o.a. brandnetelthee)
tip4: stort 10 euro op mijn rekening
Gewoon vroeg genoeg opstaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo op een doordeweekse dag een bad van 45 minuten
dat is wel erg decadent hoor.
Ik mag/doe dat alleen maar in het weekend omdat ik me daar op werkdagen toch echt de tijd niet voor gun
euh nog vroeger, en dan in een warm badje... dan val ik gegarandeerd in slaapquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gewoon vroeg genoeg opstaan.Daarbij....Lekker Decadent is niet vies.
weer met je lieve laag-niveau-leerlingen aan de slag geweest?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
gadverdamme
school is kut, ik heb alweer problemen. Hoerenzooi.
Ik badder toch echt niet elke dag hoor.....om de dag ofzow iets.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euh nog vroeger, en dan in een warm badje... dan val ik gegarandeerd in slaap![]()
nu juist 's ochtends fris douchen om langzaam wakker te worden
Bovendien zou ik elke dag baderen dan ook niet meer als luxe verwennerij gaan zien
ik ben een mietjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:06 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh+
Ziek zijn is voor mietjes.
ik ben dan ook maar half ziek hequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:06 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh+
Ziek zijn is voor mietjes.
als je alleenmaar naar iemand kìjkt ( of niest) dan ie diegene al ziekquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:29 schreef wonderer het volgende:
Hey Peet. Wat is dat toch, iedereen ziek... doen jullie het niet veilig ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |