Heeeeyyyyy gefeliciteerd!!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:40 schreef Jerruh het volgende:
WROAH!!! ik heb mijn bachelorrrrr!!!!!!
Feliquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:40 schreef Jerruh het volgende:
Nee want ik heb m'n bachelor nog niet...en ik ben ook helemaal niet jaloers!quote:
Gefeliciteerd man!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:40 schreef Jerruh het volgende:
Dan moet je eens wat minder zuipen in het weekend en meer voor school doenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:43 schreef xman het volgende:
[..]
Nee want ik heb m'n bachelor nog niet...en ik ben ook helemaal niet jaloers!![]()
Maar verder alles prima..en met Vlarp?![]()
klikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
thanx!!!! nu ik deze bachelor heb, wil ik wel van die andere af.
gefeliciTAART Jerruhquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:40 schreef Jerruh het volgende:
Mooi!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat minder zuipen in het weekend en meer voor school doen
Mja, 't gaat prima hoor.. mag niet klagen enzo
bi en toch nog bachelor? toch keuze genoeg zou je zeggen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahahahahaha
thanx iedereen trouwens.
ik heb de egyptische parkietengriep . kiki malaria.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:44 schreef Stroekie het volgende:
Ajuu mag dan momenteel ziek zwak en misselijk zijn, maar zijn brein heeft toch wel een geweldige TT bedacht![]()
Nee..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:51 schreef xman het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Nog een leuk iemand tegengekomen recentelijk?
Dus Hurgaddah is toch stouter dan je in eerste instantie zou denkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:55 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb de egyptische parkietengriep . kiki malaria.![]()
rare parkieten daar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus Hurgaddah is toch stouter dan je in eerste instantie zou denken![]()
wat zijn dat?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:03 schreef wonderer het volgende:
Vijf superchuzzles tegelijk... BOOOOM! heheheheh
had 2 keuzes, of Sharm el Sheik, of Hurghadaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:02 schreef ajuu het volgende:
[..]
rare parkieten daar.
hoe wist trouwens hurghada?
http://www.popcap.com/launchpage.php?theGame=chuzzle&src=newsquote:
ja snorkelen geprobeerd. maar eng. andere gasten hadden idd allemaal disney's little nemo-ervaringen, maar ik heb alleen wat koralen en zebra-visjes gezien. ik had snorkelset geleend van een jongen, dus ik ging zonder begeleding allen stuntelen zeg maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had 2 keuzes, of Sharm el Sheik, of Hurghada
en omdat je over club medachtig schreef gokte ik op het grotere Hurghada
heb je daar ook nog wat onderwater gedaan zoals snorkelen/duiken?
Googly-eyed little balls of fur that gigglequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.popcap.com/launchpage.php?theGame=chuzzle&src=news
Bij vijf of meer chuzzles krijg je een superchuzzle en die ontploffen bij een combo
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:12 schreef ajuu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |