dude... sorry hoor.. maar in je allereerste post zeg je:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:53 schreef T-jo het volgende:
Ja sorry hoor.
Maar volgens mij missen jullie HET punt in dit geheel.
Ik vind het niet erg om daar heen te gaan.
Het is ook maar voor 4x in een jaar ofzo.
Maar het is toch van de zotte dat ik "verplicht" wordt om met dat busje te gaan. Wat me dus een uur per dag meer kost.
Als ik namelijk met mijn auto ga dan kost het mij 30 minuten reistijd naar de andere vestiging.
Naar mijn eigen werk kost mij ook 30 minuten (is door de stad)
Maar omdat ik met die bus mee moet, moet ik dus 30 minuten reizen naar mijn eigen werk en dan nog eens 30+ minuten naar die andere vestiging.
Terwijl het dus ook in 30 minuten kan als ik direct vanaf mijn huis naar die vestiging rij.
DAAAR gaat het dus om !!!!!!
omdat jij dus totaal niets extras kwijt wil zijn qua geld, kost het je extra tijd..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:08 schreef T-jo het volgende:
Nu mag ik met mijn eigen auto daar heen (is 2x zo ver als mijn standplaats) maar dan krijg ik geen kilometer vergoeding.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:11 schreef T-jo het volgende:
Man, wat weet jij nou van wat ik met mijn auto doe ?
Ik gebruik mijn auto alleen voor mijn werk.
Weet je wel wat benzine kost hé.
Nee want jij gaat natuurlijk lekker op de fiets naar je werk.
Jij bent er zo een die het toejuicht dat de benzine prijs omhoog gaat.
En avotar daar waarschijnlijk voor gekozen hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:26 schreef avotar het volgende:
[..]
![]()
* avotar rijdt 60.000 km per jaar voor zijn werk en is gemiddeld 11 uur per dag van huis
En je dacht dat ze dat snappen in de zorg ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:30 schreef EnderOnline het volgende:
Anders leg je de baas even uit dat die 5 euro die dat busje kost die ze je moeten vergoeden méér is dan de 10 kilometer aan benzine die je anders met je eigen auto rijdt, en dat het dus voor zowel jou als je baas voordeliger is als hij dat gewoon voor je vergoed.
als 20 euro (die je weer terugkrijgt) een probleem voor je zijn dan zou ik niet over reiskosten vergoeding gaan praten maar over salarisverhogingquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:46 schreef T-jo het volgende:
[..]
En avotar daar waarschijnlijk voor gekozen hebben
En avotar waarschijnlijk meer betaald krijgen dan ik in de zorg !
Dusavotar !
Prima voorstel mijn reet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:17 schreef Klonk het volgende:
ik vind dat de baas anders een prima voorstel heeft gedaan, kost TS geen bal (want geld terug kunnen krijgen), kom op zeg, je zegt zelf dat het sporadisch, drukte om niets.
en ja, ik weet wat benzine kost....
Mensen we hebben het hier over de zorg !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
als 20 euro (die je weer terugkrijgt) een probleem voor je zijn dan zou ik niet over reiskosten vergoeding gaan praten maar over salarisverhoging![]()
mag ik eerlijk zijn ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:50 schreef T-jo het volgende:
[..]
Prima voorstel mijn reet.
Er staat niks over in mijn contract, maar omdat het hoort bij het ziekenhuis verplichten ze me daar naar toe te gaan.
Ik wil ergens een grens trekken anders openen ze straks in amsterdam een vestiging en kan ik daar 1x per week naar toe op en neer.
Dank je gunner dat je het even uit gerekent hebt. voor me.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:57 schreef Gunner het volgende:
Je bent op de centen blijkbaar, dus heb je een zuinige auto. Ik ga voor het gemak uit van 1:15
Nu rijdt je dus 20 km op een dag. Dat is dus makkelijk gerekend 1,25 liter. Gemiddelde benzine prijs: 1,40
1,25 x 1,40 = 1 euro 75
Zelfde rekensom bij 40 km.
2,5 liter (40km) x 1,40 = 3 euro 50.
Het gaat je ongetwijfeld om het principe, maar het heeft mij als belasting betaler al meer geld gekost in de tijd dat jij je hier druk om loopt te maken
Fout... ik zal de laatste zijn die mijn vrienden een rondje geef.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:00 schreef Rio het volgende:
Mu god, wat een jankert ben jij TS. Ik vermoed dat jij in de kroeg altijd degene bent die altijd 'net even naar de WC moet' als het jouw beurt is om een rondje te halen.
Dus, inderdaad: [afbeelding]
Realiteit mijn reet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:00 schreef Klonk het volgende:
ik zit niet te narren, hoogstens een snufje realiteit aan je proberen te overhandigen, sorry dat ik niet zeg wat je graag wilt horen, als je daar niet tegen kunt, helaas voor je.
Dat zeg ik. Schraper.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:02 schreef T-jo het volgende:
[..]
Fout... ik zal de laatste zijn die mijn vrienden een rondje geef.
Bij je thuis? Lekker doperwten/wortelen uit een blikje? En als je in een gekke bui bent mag iedereen er wat zout overheen gooien?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:02 schreef T-jo het volgende:
[..]
Trouwens ik kom nooit in de kroeg. Ik ga gewoon lekker met mijn vrienden uit eten.
een heel uur, nou nou wat een drama, en dat wel een paar keer per jaar, het is wat zeg, poeh poeh....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:03 schreef T-jo het volgende:
[..]
Realiteit mijn reet.
Het gaat me niet om het geld mensen !
Want dat krijg ik namelijk terug van het ziekenhuis !!!!!!!!!!
Het gaat er om, dat ik een UUR extra kwijt ben omdat ik met dat busje moet !
Terwijl zelf rijden dus goedkoper is !!!!!! En sneller
Maar dat vergoed het ziekenhuis dus niet !
Jammer dat je niet kan lezen. Zal ik even een oog test bij je doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:05 schreef Rio het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Schraper.
[..]
Bij je thuis? Lekker doperwten/wortelen uit een blikje? En als je in een gekke bui bent mag iedereen er wat zout overheen gooien?
[afbeelding]
Ja dat heb ik dus al gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:04 schreef Klonk het volgende:
dan ga je toch gewoon met die berekening naar je baas, in plaats van er van uit te gaan dat er toch niets mee gebeurt ?
Al geprobeerd? Anders lul je f iets over concurrentie in de zorg enzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:47 schreef T-jo het volgende:
[..]
En je dacht dat ze dat snappen in de zorg ?
Het werkt nog op ambtelijke snelheid en verstand !
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:13 schreef T-jo het volgende:
Mensen, ik ga wel naar de bond met deze vraag.
Aan jullie heb ik werkelijk niks (behalve _flash_)
laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik ging er van uit dat wanneer mensen zoals jij een ander kandelaartje op hun zelfgemaakte tafeltje zetten ze al het idee hebben ergens anders te zijn. Kinderhand bla bla.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:07 schreef T-jo het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan lezen. Zal ik even een oog test bij je doen.
Er staat UIT ETEN.
LULLO
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:14 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat wanneer mensen zoals jij een ander kandelaartje op hun zelfgemaakte tafeltje zetten ze al het idee hebben ergens anders te zijn. Kinderhand bla bla.
Je weet dat bellen naar mobiele nummers vanuit een telefooncel behoorlijk prijzig is?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:16 schreef T-jo het volgende:
Ja tuurlijk klonk... ik heb je even je mobiele nummer voor me, dan bel ik je zodra ik iets weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |