ArtyShock +1quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:54 schreef ArtyShock het volgende:
Adrien Brody?
Heuh? Da's goed?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:02 schreef California het volgende:
ArtyShock +1
Ken Loach heeft een film in Amerika gemaakt (Bread and Roses), Malick was uiteraard Thin Red Line. Coppola was Brody's debuut in New York Stories. Levinson was Liberty Heights, Soderbergh was King of the Hill, Spike Lee Summer of Sam. Polanski en Shyamalan had ik nog even achtergehouden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:07 schreef ArtyShock het volgende:
Heuh? Da's goed?Oh, men. Ik denk, ik doe even mee met het gokfeest.
Van Ken Loach weet ik zo niet wat 'ie gedaan heeft en ik ken maar één film van Terence Malick, dus ik noemde maar een persoon uit die film.
Priceless. Ik zal even een nieuw vraagje opduikelen.
Nee...want waar staat dat je maar 2 keer mag gokken? Of meerdere antwoorden in 1 post?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:12 schreef California het volgende:
[..]
Ken Loach heeft een film in Amerika gemaakt (Bread and Roses), Malick was uiteraard Thin Red Line. Coppola was Brody's debuut in New York Stories. Levinson was Liberty Heights, Soderbergh was King of the Hill, Spike Lee Summer of Sam. Polanski en Shyamalan had ik nog even achtergehouden.
OP is toch duidelijk?
First rule of Anonimous Club is, you do not talk about Mr Anonimousquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:10 schreef Sheridana het volgende:
tot zo Andy ::W
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:22 schreef Mennosson het volgende:
Donnie Darko
Geen rebus. Alleen een referentie naar de acteurs.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:34 schreef Sheridana het volgende:
Jake Gyllenhaal?
Je bent aardig op weg toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:35 schreef Sheridana het volgende:
Arty, wat versta jij onder minder complexe vragen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |