abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31202964
Ik heb geprobeerd wat te zoeken met de google search op fok (en trouwens ook "op heel de wereld").

ik was eigenlijk (nog steeds) nieuwsgierig naar wat die mevrouw voor straf (of ze straf) heeft gekregen voor het doodrijden van die tasjesdief. Op Google staat wel in diverse nieuwsberichten dat ze uit voorarrest is vrijgesproken, maar verders niet. Wie o wie weet wat er met deze mevrouw is gebeurd?
Mijn ouders zeggen dat ze maar 1x lol van me hebben gehad...
pi_31203301
Schopje Werk, Geldzaken en Recht
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 5 oktober 2005 @ 13:58:28 #3
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_31203507
doofpot gok ik...
pi_31203593
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 13:58 schreef QuietGuy het volgende:
doofpot gok ik...
Kan je dat niet ergens op internet opzoeken? Volgens mij is er een site die alle uitspraken bewaard.
Mijn ouders zeggen dat ze maar 1x lol van me hebben gehad...
pi_31203669
www.rechtspraak.nl

Maar de website bevat alleen arresten (dus uitspraken van de HR). Ik weet niet of het tot de HR gekomen is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_31203880
Leuk. Dat vroeg ik me van de week ook af.

Het is overigens BS dat rechtspraak.nl alleen arresten bevat. Het bevat uitspraken van alle mogelijke rechtscolleges in ons land.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_31203918
en nee, natuurlijk is het (nog) niet tot de HR gekomen. De zaak is krap een half jaar oud.

Zou me niks verbazen als het OM uiteindelijk alsnog geseponeerd heeft.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_31204308
Wat mij betreft een medaille en een koninklijke onderscheiding.
Ik heb ook geprobeerd het te volgen maar kan er niets over vinden.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_31205663
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 14:28 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat mij betreft een medaille en een koninklijke onderscheiding.
Ik dacht dat we die onzin zo onderhand wel voorbij waren.....
pi_31216912
Paar uurtjes schoffelen, boete, schadevergoeding familie
Jij en ik weten het
pi_31219993
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 14:12 schreef Argento het volgende:
en nee, natuurlijk is het (nog) niet tot de HR gekomen. De zaak is krap een half jaar oud.

Zou me niks verbazen als het OM uiteindelijk alsnog geseponeerd heeft.
Ik meen mij te herinneren ergens gelezen te hebben dat de zaak inderdaad geseponeerd is. Lijkt me ook niet zo vreemd, want anders zou het wel heel lang duren voordat er eindelijk wat schot in de zaak komt.
pi_31746836
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 23:06 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik meen mij te herinneren ergens gelezen te hebben dat de zaak inderdaad geseponeerd is. Lijkt me ook niet zo vreemd, want anders zou het wel heel lang duren voordat er eindelijk wat schot in de zaak komt.
Ze zullen een zaak heus niet seponeren als de verdachte al heeft toegegeven die tasjedief bewust te willen raken.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_31752007
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 08:46 schreef Deetch het volgende:

[..]

Ze zullen een zaak heus niet seponeren als de verdachte al heeft toegegeven die tasjedief bewust te willen raken.
De OvJ heeft geen verplichting te vervolgen hoor; hij mag daarin zelf een afweging maken. Misschien is het wel een gevalletje beleidssepot ("wij doen geen onbelangrijke zaken"), teneinde de vervolgingscapaciteit ergens anders nuttiger in te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')