Kan je dat niet ergens op internet opzoeken? Volgens mij is er een site die alle uitspraken bewaard.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:58 schreef QuietGuy het volgende:
doofpot gok ik...
Ik dacht dat we die onzin zo onderhand wel voorbij waren.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:28 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat mij betreft een medaille en een koninklijke onderscheiding.
Ik meen mij te herinneren ergens gelezen te hebben dat de zaak inderdaad geseponeerd is. Lijkt me ook niet zo vreemd, want anders zou het wel heel lang duren voordat er eindelijk wat schot in de zaak komt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:12 schreef Argento het volgende:
en nee, natuurlijk is het (nog) niet tot de HR gekomen. De zaak is krap een half jaar oud.
Zou me niks verbazen als het OM uiteindelijk alsnog geseponeerd heeft.
Ze zullen een zaak heus niet seponeren als de verdachte al heeft toegegeven die tasjedief bewust te willen raken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren ergens gelezen te hebben dat de zaak inderdaad geseponeerd is. Lijkt me ook niet zo vreemd, want anders zou het wel heel lang duren voordat er eindelijk wat schot in de zaak komt.
De OvJ heeft geen verplichting te vervolgen hoor; hij mag daarin zelf een afweging maken. Misschien is het wel een gevalletje beleidssepot ("wij doen geen onbelangrijke zaken"), teneinde de vervolgingscapaciteit ergens anders nuttiger in te zetten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:46 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ze zullen een zaak heus niet seponeren als de verdachte al heeft toegegeven die tasjedief bewust te willen raken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |