Voor studenten staat erbij.quote:Op zondag 13 november 2005 10:00 schreef tonks het volgende:
339 toch?
Erbij encoden via Virtualdubquote:Op zondag 13 november 2005 19:57 schreef Toshio het volgende:
Heb hem ook maar besteld (zwart, 60GB) maar heb wel een vraagje;
Ben nu een beetje bezig met wat video's aan het converteren met Nero Recode, maar weet iemand hoe je een ondertiteling mee kan converteren (of met een ander programma) ? Heb namelijk veel aziatische filmpjes, die ik graag met ondertitels op mn iPod zou willen zien, maar heb dus geen idee hoe.
Je kan ze toch ook op hun website bestellenquote:Op maandag 14 november 2005 01:55 schreef DySGeNiC het volgende:
Als je een iPod Video koopt koop dan gelijk ook een invisibleShield hiervoor.
Check dit filmpje voor het resultaat...
http://www.untenohana.com/archives/videos/ipod_scratch_test/
Iemand een adresje in nederland waar je deze dingen kan kopen?
heb nu bijna een week een 5G en geen krasje te zien. heb wel de witte versie. er wordt beweerd dat op de zwarte versie de krasjes duidelijker te zien zijn. dit is ook wel logisch. het zou ook de reden kunnen zijn dat er over de 1G t/m 4G geen gezeur was over krasjes (geen zwarte versie, behalve dan U2 maar die heeft bijna niemand).quote:Op maandag 14 november 2005 23:40 schreef Davidboaz het volgende:
Is de Video net zo krasgevoelig als de Nano?
ohw.. wat raar. ik kan mijn ondertiteling perfect lezen. zal wel aan mij liggen danquote:Op zondag 13 november 2005 23:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Erbij encoden via Virtualdub
En daarnaast kun je op een dergelijk klein scherm de ondertitel voor geen meter lezen
Interessant spul dat invisibleShield! Wordt nu wel nieuwsgierig, iemand die hier ervaring mee heeft?quote:Op maandag 14 november 2005 01:55 schreef DySGeNiC het volgende:
Als je een iPod Video koopt koop dan gelijk ook een invisibleShield hiervoor.
Check dit filmpje voor het resultaat...
http://www.untenohana.com/archives/videos/ipod_scratch_test/
Iemand een adresje in nederland waar je deze dingen kan kopen?
'K ga hem denk ik vandaag bestellen.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:23 schreef fractalis het volgende:
[..]
Interessant spul dat invisibleShield! Wordt nu wel nieuwsgierig, iemand die hier ervaring mee heeft?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |