Ze kan slecht tellen als het om sigaretten gaat, zal me niet verbazen als je straks weer met een peuk loopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:07 schreef Pinball het volgende:
Tanja rookt net haar laatste voor vandaag.
Zei ze..
Op een plek waar de zon niet schijntquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:07 schreef farceman het volgende:
iemand enig idee waar roel het geld heeft verstopt?
Dat heeft ie aan Ralph meegegeven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:07 schreef farceman het volgende:
iemand enig idee waar roel het geld heeft verstopt?
hier nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:12 schreef MissX het volgende:
is het beeld bij jullie ook zo slecht?
ik heb een stream met lage frameratequote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:12 schreef MissX het volgende:
is het beeld bij jullie ook zo slecht?
Toch ben ik het niet echt eens met al dat commentaar op Chantal. Chantal is gewoon diep van binnen een lief klein onschuldig meiske die haar plek binnen de groep wat moeilijker kan vinden dan de rest. Om haar onzekerheid niet bloot te geven probeert ze middels wat jullie "gestook" noemen zichzelf nog enigzins een plekje te geven in deze keiharde egocentrische groep. Jullie proberen haar neer te zetten als zondebok, maar zijn het niet juist Rob, Dido en vooral Lieske die het op de zwakkeren in de groep en Chantal in het bijzonder gemunt hebben om zo hun plekje in de finale veilig te stellen?quote:
Heb je de specifieke URL's van die streams voor me?quote:
Da's mijn tekst!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:19 schreef teun911 het volgende:
Roel: ik heb geen keuken nodig, ik heb toch een telefoon..
zoals ik al zei, ik zou het er wel op kunnen, met die uitgebouwde persheupen van d'rquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:19 schreef Pinball het volgende:
Onder dat dommige duimende tietenpopje zit een vals siliconensecreet!
[afbeelding]
Hey JM, modschap opgegeven om BB te volgen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:19 schreef just me het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe Chantal op haar werk is, hoe collega's over haar denken!
Ze werkt op een makelaarskantoor. Da's zo ongeveer 1 stapje onder een advocatenkantoor wanneer het op het naaien van anderen aankomt. Dus die zullen wel positief over haar zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:19 schreef just me het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe Chantal op haar werk is, hoe collega's over haar denken!
Is dat zo? Ik hoorde het toch echt Roel zeggen. Beetje domme uitspraak btw. Na een tijdje is er niks zo lekker als een home cooked meal, dat weet iedereen. Woont vast niet lang op zich zelf denk ik dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |