Drumsolo in Take 5 van Dave Brubeck?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:47 schreef Thelonious het volgende:
Louis Armstrong - St. James Infirmary 1:53
Treurige trombone die z'n eigen gang gaat, tegenover de trompet en de andere blazers.
Ik ben een beetje afgehaakt na Youthanasia (welke ik eigenlijk ook al had moeten laten liggen).quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:49 schreef MarsX het volgende:
[..]
Die van Slayer: Apocalypse
Die van Megadeth: Risk
die ga ik ff downloadenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:48 schreef DuranK het volgende:
ik vergeet jimmy page & the black crowes - ten years gone. Als in het begin die gitaar met wah erbij komt![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Radiohead - Karma Police. Als Thom Yorke begint met het stuk 'For a minute there I lost myself...'. Helemaal fantastisch!
Eens!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:43 schreef Tranceptor het volgende:
De solo in All Along the Watchtower van Jimi Hendrix
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:17 schreef zwareshag het volgende:
[..]
Gregorio Allegri - Miserere Dei Deus. Hele nummer is prachtig, maar vooral het steeds terug komende stukje met een héle hoge vrouwenstem.
Dat wat jij zei van Metallica is vooral gaaf live, op S&M bv valt het licht ook even uit, en als ze dan weer beginnen te spelen, gaat heel die tent los, zeer gaaf.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:35 schreef manny het volgende:
Slayer - dead skin mask op decade of agression: I'll keep you forever !!!
Metallica - for whom the bell... als hij zingt :"hear the silence so loud" en dat dan het dan even stilvalt.
Jaques Herb - Manuela: 3.00 minuut: dat rustige stukje begint !! , De dokters vechten door !
Shuriken - Memoire - 2:14 even die oldskool beat erin en dan meteen weer die enorme diepe bas
En het stukje vanaf 1:10 van Black Mathquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:21 schreef SilverBullet het volgende:
Dat stukje rond 2.30 van Seven Nation Army van The White Stripes
Ook een hele mooie ja.quote:Weezer - Buddy Holly - Heel klein stukje gitaar op 2.09 hoge noten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |