abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31198838
Sinds kort heb ik een vereniging (Ingeschreven bij de KvK), hier heb ik ook een rekening nummer voor nodig.

Welke bank raden jullie mij aan ?
Ik kan wel 1 voor 1 bij alle banken langsgaan voor meer informatie (kosten etc), maar ik dacht misschien willen jullie je meningen wel delen
ne okuyon, bokmu var?
pi_31199013
Zit daar werkelijk zo'n verschil in? en ik denk dat je deze info prima op de sites van de betreffende banken kan vinden.
'The Less you know, The more you believe'
  woensdag 5 oktober 2005 @ 11:12:49 #3
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_31199069
Denk ook dat het niet veel verschil zal maken, jij zou wel s kunnen shoppen tussen
verschillende banken om te kijken waar het het goedkoopst is om een rekening aan te houden.

Meestel zitten ze om verenigingen niet zo te springen.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_31199220
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 11:12 schreef tisauch het volgende:
Meestel zitten ze om verenigingen niet zo te springen.
Sjah, het geld moet hoe dan ook op een (zakelijke) rekening gestort worden.
ne okuyon, bokmu var?
pi_31199239
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 11:10 schreef juliusbackpacking het volgende:
Zit daar werkelijk zo'n verschil in? en ik denk dat je deze info prima op de sites van de betreffende banken kan vinden.
Natuurlijk kan ik informatie vinden, maar geen ervaringen. (En meestal ook niet de kosten).
ne okuyon, bokmu var?
pi_31199267
Ik weet dat de ABN iig een zo goed als gratis 'bestuursrekening' kent. Bevalt voor onze stichting uitstekend.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 11:58:03 #7
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_31200184
Onze vereniging zit bij de Rabo. Die heeft als bijkomend voordeel dat je (zo nu en dan) een beroep kunt doen op het Ranonkel-fonds.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_31200363
Het hangt er een beetje van af wat je zoekt. Wat banken bieden is vergelijkbaar. Het service-niveau is echter altijd maar afwachten.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 12:38:47 #9
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_31201201
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 11:58 schreef sanger het volgende:
Onze vereniging zit bij de Rabo. Die heeft als bijkomend voordeel dat je (zo nu en dan) een beroep kunt doen op het Ranonkel-fonds.
Wat is dat het Ranonkel-fonds?
Qui habet aures audiendi audiat
pi_31204417
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 12:05 schreef Alicey het volgende:
Het hangt er een beetje van af wat je zoekt. Wat banken bieden is vergelijkbaar. Het service-niveau is echter altijd maar afwachten.
Ik heb een rekening nummer nodig waar zo nu en dan wat geld op gestort wordt (en natuurlijk zo nu en dan wordt er geld van afgeschreven).

Storting zal maar 2 a 3 keer in het jaar plaats vinden.

Willen de mensen die ervaringen hebben ook graag hier de kosten posten (de kosten wat je per jaar/kwartaal moet betalen en niet de 'betalingsverkeer' kosten)
ne okuyon, bokmu var?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')