147ste.. dat betekent dat ie aardig ver is met z'n punten.. en dus al zeker wel wat verdediging heeft (en/of meerdere planeten).. het beste is om altijd een stuk of 3 sondes in te zettenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Goede target, maar ik kan niet zien of hij defences heeft
Hij staat 147e op de ranklijst.
Ik zag geen goed topic op t fdf-forum waar ik dit in zou kunnen zetten..gister was er nog wel zo'n topic :s
Wat is je positie (dan stuur ik je wat grondstoffen om op te startenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:41 schreef Wendigo het volgende:
tvp
Ook maar eens begonnen en al 4 hele punten
Ja, die Norb heeft mij ook al op de korrel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:19 schreef Roellie80 het volgende:
Gisterenavond aangevallen door de nr. 1 en 4k van elke soort verloren
Same here.. zit al een eeuwigheid te wachten totdat ik impulsmoter kan verhogen (voor zwaar gevechtsschipquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:01 schreef LostFormat het volgende:
Ngg, ik heb een heftig kristal tekort.
Ja, Kristal is de key in deze fase, geloof ik ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:44 schreef PPL het volgende:
..
Kristaltekort is (zo merk ik) een algemeen probleem.
Norb had niet genoeg om daar mee te handelen (en staat nr. 1).
Modreth, LostFormat en ikzelf hebben kennelijk hetzelfde probleem.
Ik geloof dat de term "Farm" is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:29 schreef Roquefort het volgende:
(2 minuutjes voordat ik weer een lading weghaal bij mijn favoriete raid-vriendje.)
quote:Uitleg van de bashing regel, omdat deze nogal wat verwarring kan veroorzaken.
- 3 aanvalsgolven per planeet per 24 uur
- een aanvalsgolf kan bestaan uit max 3 aanvallen
- alle 3 de aanvallen binnen een aanvalsgolf moeten binnen het half uur aankomen
Bv
12.00 ~ aanval 1 \
12.10 ~ aanval 2 > aanvalsgolf 1
12.15 ~ aanval 3 /
12.31 ~ aanval 4 \
12.34 ~ aanval 5 > aanvalsgolf 2
12.59 ~ aanval 6 /
13.01 ~ aanval 7 \
13.05 ~ aanval 8 > aanvalsgolf 3
13.29 ~ aanval 9 /
- dat zijn 9 aanvallen per planeet per 24 uur mogelijk ALS de regel juist gevolgd is
- Bashen is toegestaan gedurende oorlogen, maar enkel 12 uur na het bekend maken van de oorlog op het forum, volgens de forum regels voor oorlogs verklaringen.
waar is dit van?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:25 schreef BMH het volgende:
12 [Foknl] Arlona Prime ( BMH )
13 [Foknl] Arlona II ( BMH )
WEEEEE
Psst...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef Eamon het volgende:
K zou de nummer 147 v/d lijst niet aanvallen. Niet eens proberen als k jou was. Als die Norb mensen van FDF aanvalt zet m dan op de blacklist neer of stuur ff n rondgaande post. K kan m over n dag of 2/3 wel aan denk k.
jup, maar als FDF willen we n serieuze alliantie worden. 100 punten is makkelijk te halen in n paar daagjes, en die heb je nog. K ben van plaats 1200 tot plaats 24 gestegen in 3 dagen, njah, dat jij dat niet kan, zal wel, maar 100 punten in 1,2,3,4,5 dagen moet kunnen. En je hebt immers ook al langer gehad om 100 punten te halen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:54 schreef TC_Artemis het volgende:
omg, imo slaat het nergens op dat we maandag 100 punten moeten hebben en anders kick. FoK! was gewoon een alliantie waar je als fokker in kon, of je nou 1000 of 1 punt had.
* PPL denkt stevig na over FDF, maar het zal niet voor nu zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:37 schreef Eamon het volgende:
En dan nog ff dit: k denk dat FDF n stuk beter is als een fok alliantie. Hier hebben we n forum waar je nuttige dingen kan vinden, vragen kan stellen. We bieden je ook echt bescherming en helpen je moet opbouwen. Dat gebeurde in fok volgens mij niet echt.
Njah, als je er geen gebruik van maakt, zie je de voordelen ook niet.![]()
Als allies bedoel je?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:57 schreef PPL het volgende:
[..]
* PPL denkt stevig na over FDF, maar het zal niet voor nu zijn.
Een paar leden van BSL hebben last van hun hormonen en willen oorlog gaan voeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:04 schreef Eamon het volgende:
[..]
Als allies bedoel je?
We staan sterkere.![]()
Njah, kijk maar wat je doet.
Anders worden we naps, dan vallen we elkaar iig niet aan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |