Ge bedoeld???quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:17 schreef Loedertje het volgende:
Aldus Dido net...
*tip*
Men neme een mes
pakt Chantal
en gaat vervolgens aan de slag
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:17 schreef Loedertje het volgende:
Aldus Dido net...
*tip*
Men neme een mes
pakt Chantal en slacht tanja af....
en gaat vervolgens aan de slag met de rest van het huis!![]()
Volgens Chantal en Ingrid en Menno welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:22 schreef golfer het volgende:
Rob is de ex-alcoholist en de homo dus?
Mensen zien je toch ook in de auto, als je net ff stilstaat voor een stoplicht of stopt voor een zebradpad of in de file staatquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week van iemand dat ik dat zelfs doe als ik alleen in de auto zit![]()
Zit er gewoon ingeramd en zal er waarschijnlijk nooit uitgaan![]()
Ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:25 schreef style het volgende:
Hoorde ik Chantal nu echt zeggen 'ik hou niet van achterbaks geluk' ? Of droomde ik dat nu?![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:25 schreef sam_the_man het volgende:![]()
Chantal: ik hou niet van dat achterbakse gelul!
Oké, heb ik het toch net goed opgevangen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:24 schreef Loedertje het volgende:
Volgens Chantal en Ingrid en Menno wel
En daarom zal zij er nog lang in blijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:26 schreef mijn23 het volgende:
dido is echt de slimste nu
Hoe zullen we deze verschijnselen noemen dan??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:25 schreef -Delta- het volgende:
En maar trekken en schudden en schudden en trekken![]()
Linda zegt ook bar weinigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:26 schreef mijn23 het volgende:
dido is echt de slimste nu
Kaarten broedenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe zullen we deze verschijnselen noemen dan??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |