Ge bedoeld???quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:17 schreef Loedertje het volgende:
Aldus Dido net...
*tip*
Men neme een mes
pakt Chantal
en gaat vervolgens aan de slag
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:17 schreef Loedertje het volgende:
Aldus Dido net...
*tip*
Men neme een mes
pakt Chantal en slacht tanja af....
en gaat vervolgens aan de slag met de rest van het huis!![]()
Volgens Chantal en Ingrid en Menno welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:22 schreef golfer het volgende:
Rob is de ex-alcoholist en de homo dus?
Mensen zien je toch ook in de auto, als je net ff stilstaat voor een stoplicht of stopt voor een zebradpad of in de file staatquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week van iemand dat ik dat zelfs doe als ik alleen in de auto zit![]()
Zit er gewoon ingeramd en zal er waarschijnlijk nooit uitgaan![]()
Ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:25 schreef style het volgende:
Hoorde ik Chantal nu echt zeggen 'ik hou niet van achterbaks geluk' ? Of droomde ik dat nu?![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:25 schreef sam_the_man het volgende:![]()
Chantal: ik hou niet van dat achterbakse gelul!
Oké, heb ik het toch net goed opgevangen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:24 schreef Loedertje het volgende:
Volgens Chantal en Ingrid en Menno wel
En daarom zal zij er nog lang in blijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:26 schreef mijn23 het volgende:
dido is echt de slimste nu
Hoe zullen we deze verschijnselen noemen dan??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:25 schreef -Delta- het volgende:
En maar trekken en schudden en schudden en trekken![]()
Linda zegt ook bar weinigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:26 schreef mijn23 het volgende:
dido is echt de slimste nu
Kaarten broedenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe zullen we deze verschijnselen noemen dan??![]()
Golfer.. kun jij 410 even in 411 veranderen... Gewoon voor de statistiekenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, heb ik het toch net goed opgevangen.
En gaan ze dat nu uitspelen?
Lieske's perfectionismequote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Golfer.. kun jij 410 even in 411 veranderen... Gewoon voor de statistieken
Haar gedrag. Ze was altijd heel teruggetrokken. Nu zit ze vaker bij de groep. Ze is ineens langer wakker als anders. Ze is fitter. Ik weet verder niet hoe ik het uitleggen moet. Toen ik maandagochtend tegen mijn ex zei (tijden het winkelen) dat ze die middag moest blijven, omdat ze ons zoontje ter wereld zou brengen, werd ik voor gek verklaard, door haar en haar familie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:18 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ow ik denk ook rond die tijd ,omdat tanja zelf dat gevoel heeft ,en als a.s.moeder zal je die alarm bellen wel ergens hebben
maar aan de manier hoe zij met haar handen doet kan je dus voorspellen dat het vroeg komt,maar wat doet ze dan precies waar je dat uit opmaakt?
Die houden we erin als DE uitspraak van deze BBquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:25 schreef style het volgende:
Hoorde ik Chantal nu echt zeggen 'ik hou niet van achterbaks geluk' ? Of droomde ik dat nu?![]()
eerst bekend maken wie de homo is en dan gelijk het nimineren der achteraan..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:27 schreef cevece het volgende:
Van de Talpa-BB site:
"Stilte voor de storm...
Het is een rustige avond gebleven. Er is een beetje geoefend voor de Weekopdracht, er is koek gebakken en de voorspellingskaarten van Chantal en Tanja houden de Bewoners nog steeds bezig. Zelfs Joost is eindelijk tot rust gekomen. Maar het zou best wel eens de spreekwoordelijke stilte voor de storm kunnen zijn."
Gaat Talpa morgen bekendmaken wie de homo is...... ??? Lijkt me lachen !
ze vindt het volgens mij ook gewoon echt niet de moeite waard al dit gedoe, ze heeft zich goed opgesteld nuquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:27 schreef -Delta- het volgende:
En daarom zal zij er nog lang in blijven.
Die ligt goed in de groep, bij elke groepje. En is misschien een kakkerig bijdehand wijf, maar is niet achterlijk iig.
Het ging mij erom dat ik het onbewust doe en niet alleen als er mensen naast me zitten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mensen zien je toch ook in de auto, als je net ff stilstaat voor een stoplicht of stopt voor een zebradpad of in de file staat![]()
Doe ik ook hoor.![]()
Ik mod niet in andermans fora.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Zij is toch office-manager ergens, dus zal er wel een "peptalk" voor iedereen volgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
Ik snap Chantal even niet, ze wil een groeps gesprekIs ze niet bang om door de mand te vallen of weet ze helemaal niet wat ze doet en is dit gewoon gedrag voor haar
![]()
Kan niet wachten op het groeps-gesprek![]()
Is positief hoorquote:
De missie van Chantl is iedereen die een gevaar vormt voor *de laatste drie* uit te schakelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, heb ik het toch net goed opgevangen.
En gaan ze dat nu uitspelen?
Jep ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat ik het onbewust doe en niet alleen als er mensen naast me zitten.
Bij een roddelbald van Hummie helaasquote:
Done.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat is met stip Chantalquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:28 schreef mijn23 het volgende:
en echt volgens mij is ingrid gewoon sneaky de gemeenste
gatver wat een inteelt dat Talpaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bij een roddelbald van Hummie helaas
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:32 schreef style het volgende:
[..]
Nee, dat is met stip Chantal, ingrid, menno en tanja![]()
Yep, en ze heeft de 'gave' om iedereen mee te slepen.quote:
Gelukkig... dan kan ik straks ook gerust slapenquote:
Joost gaat een hardere dobber worden...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:30 schreef Loedertje het volgende:
De missie van Chantl is iedereen die een gevaar vormt voor *de laatste drie* uit te schakelen.
Rob moet weg, daarna Joost...
Concurrentie wegroddelen en zelf bij de laatste drie komen
Daar is ze (helaas) al ruim 3/4 weken mee bezig.
Ik begin Ingrid steeds minder sympathiek te vinden. Nu weer hard roepen dat ze Rob wil confronteren d.m.v. een groepsgesprek, maar wie barst er straks weer na een minuut in tranen uit...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:28 schreef mijn23 het volgende:
en echt volgens mij is ingrid gewoon sneaky de gemeenste
Dus niemand is echt via de selectie binnengekomen. We hebben de wannabee moviestars, de medewerkers van kantoor die weggepromoveerd worden, de zwangere vrouwen die door Ruud persoonlijk uit Groningen gehaald moest worden én de brandweerman die gevraagd is. En natuurlijk ook de vriendinnetjes van de wannabee moviestars.......quote:
Chantal is inderdaad zó enorm doortrapt. En het is zo erg dat je de streams volgt en machteloos moet toezien hoe alle bewoners erin tuinen. Uitermate frustrerend.quote:
Ik snapte ook niet echt, waarom dat zo grappig "moest zijn".quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Moet steeds denken aan dat verhaal van Ingrid's vader, dat Ingrid zich nog wel eens voor de lol op de grond liet vallen midden in 't winkelcentrum om een beroerte te faken, dan heb je toch wel een steekje los dunkt me.
![]()
Zou goed mogelijk zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:34 schreef cevece het volgende:
[..]
Dus niemand is echt via de selectie binnengekomen.
Maar de kans dat haar geroddel uitkomt is wel erg groot, zo'n gesprek kan hart tegen hart gaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Zij is toch office-manager ergens, dus zal er wel een "peptalk" voor iedereen volgen.
Heb eerlijk gezegd helemaal geen idee wei na Rob aan de beurt is maar Chantal's eerdere missie om Lieske op de bank te krijgen is ook gelukt. Ze ging toen iets subtieler te werk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:34 schreef Wup het volgende:
[..]
Joost gaat een hardere dobber worden...
Rob werd wel oke gevonden maar door niemand geweldig
Joost heeft Dido & Nathalie, hoewel duidelijk is dat Dido niet zo gecharmeerd is van dit soort 'missies'......
In gedachten zie ik Scanman hardop schreeuwen tegen zijn beeldscherm "TRAP ER NIET IN... TRAP ER NIET IN"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal is inderdaad zó enorm doortrapt. En het is zo erg dat je de streams volgt en machteloos moet toezien hoe alle bewoners erin tuinen. Uitermate frustrerend.
Ik zou me echt voor de selectie van een nieuwe BB opgeven, om te kijken hoe het er nou aan toe gaat, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:34 schreef cevece het volgende:
[..]
Dus niemand is echt via de selectie binnengekomen. We hebben de wannabee moviestars, de medewerkers van kantoor die weggepromoveerd worden, de zwangere vrouwen die door Ruud persoonlijk uit Groningen gehaald moest worden én de brandweerman die gevraagd is. En natuurlijk ook de vriendinnetjes van de wannabee moviestars.......
Ze zal het dan nog moeilijk krijgen met Josti, daar valt zo weinig over te roddelenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De missie van Chantl is iedereen die een gevaar vormt voor *de laatste drie* uit te schakelen.
Als hij echt donderdag die 100 ballen erin weet te krijgen, dan is Menno inderdaad een enorme koele kikker... en dat houdt voor mij in dat hij je alles kan voorspelen wat hij wil. Menno zou maarzo nog doortrapter kunnen zijn als dat hele stelletje bij elkaar. Alleen speelt hij het dan (godzijdank) niet al te slim... en Chantal bv wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:35 schreef Wup het volgende:
ik vind zelfs na vanvond Menno nog steeds de grootste gluiperd....
Dan ben je onwijs aandachtsgeil zeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Moet steeds denken aan dat verhaal van Ingrid's vader, dat Ingrid zich nog wel eens voor de lol op de grond liet vallen midden in 't winkelcentrum om een beroerte te faken, dan heb je toch wel een steekje los dunkt me.
![]()
nee ik denk idd. dat ze haar slachtoffers zorgvuldig uitkiestquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:36 schreef Loedertje het volgende:
Heb eerlijk gezegd helemaal geen idee wei na Rob aan de beurt is maar Chantal's eerdere missie om Lieske op de bank te krijgen is ook gelukt. Ze ging toen iets subtieler te werk.
Het is moeilijk kiezen!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:35 schreef Wup het volgende:
ik vind zelfs na vanvond Menno nog steeds de grootste gluiperd....
Ik vind deze groep inderdaad raar...dat geroddel en gespeculeer...dat achterbakse. Er zijn maar heel weinig mensen echt zichzelf. De enige 3 mensen die dat, naar mijn gevoel, wel zijn (of proberen te zijn), zijn Lieske, Tanja en Linda.quote:
Ik zou d;r nu acuut verzuipen in dat bubbelbad.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:38 schreef style het volgende:
En wie begint er weer? Chantal natuurlijk![]()
De striemen in mijn rug helpen me wel met het herinneren hoorquote:
Joostquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind deze groep inderdaad raar...dat geroddel en gespeculeer...dat achterbakse. Er zijn maar heel weinig mensen echt zichzelf. De enige 2 mensen die dat, naar mijn gevoel, wel zijn (of proberen te zijn), zijn Lieske, Tanja en Linda.
Gelukkig gaat het nog niet zo ver en heb ik ook nog altijd geen drang om daat buiten het hek te gaan roepen. Maar het gaat al wel zo ver dat ik zeker voor de anderen ga stemmen (wie het ook zijn) als Chantal genomineerd staat. En dat wil al heel wat zeggen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:37 schreef cevece het volgende:
[..]
In gedachten zie ik Scanman hardop schreeuwen tegen zijn beeldscherm "TRAP ER NIET IN... TRAP ER NIET IN"![]()
(mijn briefjes voor het beeldscherm houden hielpen ook niet overigens)
![]()
![]()
Nee, dan Lieske, Joost en Linda... Tanja luisterd aan deurenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind deze groep inderdaad raar...dat geroddel en gespeculeer...dat achterbakse. Er zijn maar heel weinig mensen echt zichzelf. De enige 2 mensen die dat, naar mijn gevoel, wel zijn (of proberen te zijn), zijn Lieske, Tanja en Linda.
Gelukkig is haar kijk op wie er bij de laatste drie zou kunnen komen dan totaal verkeerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Had het al aangepastquote:
nou Linda verandert het onderwerp wel even:)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:41 schreef golfer het volgende:
Die vrouwen op die slaapkamer met Chantal voorop blijven dus door gaan met roddelen en speculeren.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:34 schreef cevece het volgende:
[..]
Dus niemand is echt via de selectie binnengekomen. We hebben de wannabee moviestars, de medewerkers van kantoor die weggepromoveerd worden, de zwangere vrouwen die door Ruud persoonlijk uit Groningen gehaald moest worden én de brandweerman die gevraagd is. En natuurlijk ook de vriendinnetjes van de wannabee moviestars.......
Ik zit met verbazing te luistenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:37 schreef Coraatje het volgende:
bb moet straks nog kleding gaan leveren ,als men zo god kan wassen/drogen
Mwoah stront en rob... dat is voor chantal hetzelfdequote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:41 schreef Wup het volgende:
[..]
nou Linda verandert het onderwerp wel even:)
Tanja niet, die vindt het maar wat prachtig dat ze er nu bijhoort en helpt maar al te graag mee.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
Edit: vergeet Joost (al wil hij wel heel graag de entertainer zijn. Mogelijke sollicitatie als quizmaster of zo?)
kleren van joost,broek van linda ,bijna broek van ingrid ,gaat lekker zoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing te luistenIk ben dan wel de huisman hier in huis maar dat leer je toch thuis van je moeder?
![]()
Welterustenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:44 schreef BB-King het volgende:
Ik heb het gehad... ben kapot.
Trusten!![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:44 schreef BB-King het volgende:
Ik heb het gehad... ben kapot.
Trusten!![]()
Gelukkig want ik miste hem alquote:
Nou, dat is wel hetgeen wat me dan nu ook tegen begint te vallen. Maar het valt me ook op dat ze in de groepsgesprekken wel voor haar mening uitkomt, ook al wijkt die af van de rest (met af en toe een uitschieter, dan laat ze zich teveel meeslepen).quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tanja niet, die vindt het maar wat prachtig dat ze er nu bijhoort en helpt maar al te graag mee.
Idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tanja niet, die vindt het maar wat prachtig dat ze er nu bijhoort en helpt maar al te graag mee.
Shirtjes van Joost, hij doet alles foutquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
kleren van joost,broek van linda ,bijna broek van ingrid ,gaat lekker zo
Dido heeft zich vanavond wel zo'n beetje het meest netjes gedragen met "nou ik heb m'n buik er van vol, ik ga naar bed".quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Waar ik me ook zo enorm aan erger is dat Nathalie zich overal tussendoor slijmt. Ik denk echt dat niemand er ook maar enigszins aan zal denken om Nathalie te nomineren. Voor Dido zal trouwens wel hetzelfde gelden. Die glippen overal tussendoor.
Tot Chantal doorkrijgt dat ze concurrentie zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk echt dat niemand er ook maar enigszins aan zal denken om Nathalie te nomineren. Voor Dido zal trouwens wel hetzelfde gelden. Die glippen overal tussendoor.
van die dingen die ze iemand eeuwig blijft verwijtenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:45 schreef -Delta- het volgende:
Idd.
Doet alsof ze soms stilletjes zit, maar observeert alles en bereidt haar plannetje al lang voor.
En laat dan ook duidelijk dingen doorschemeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |