abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31194372
Ik weet niet of deze al eerder is gepost, maar toch wou ik het jullie niet onthouden

http://seconddraft.org/streaming/pallywood.wmv

Een uitgebreid verslag van de taktieken die palestijnen gebruiken om westerse media te doen geloven dat ze slachtoffer worden van israelisch geweld. En hoe gulzig westerse media toehappen. Handig om in je achterhoofd te houden wanneer je het volgende NOS journaal kijkt.
pi_31194500
Deze posting heeft niet zo veel nut meer hoor. Als Gaza of zo'n ander terroristisch trainingskamp wordt platgebombardeerd dan denk ik enkel nog wat kunnen die wijven daar dom janken. Sympathie voor de Palestijnse kwestie is bij mij iig niet meer aanwezig.
pi_31198330
Oud nieuws wat gek genoeg bij de Grettas van deze wereld nog niet is aangekoemn

Het beste voorbeeld is wel de dood van dat arme ventje Mohammed Nochetwas.
Iedreen heeft het gezien hoe hij met zijn vader achter een betonblok schuilde. Na 5 minuten vuurgevecht was het ventje dood en zijn vader zwaar gewond.

het ging door de hele wereld.
Israel Moordenaars schreeuwden onze Grettas.

en wat bleek.................................dat ventje werd door zin eigen mensnen doodgeschoten.
Sinds dat bekend werd, hoor je er niets meer van. Daarvoor werd echter zijn vader als een soort Held door de Media doorgereikt. Het was het stokpaardje nummer 1 van de alestijnse propaganda. Iedereen had nu met eigen ogen kunne zien wat voor moordenaars de Israelieten zijn.

De arme vent werkt nu weer gewoon bij zijn isrealische werkgever. Hij heeft propagandistisch geen nut meer.

Dat Palestijnse "vrijheidsstrijders" er niets bij denken een 8 jarig ventje dood te schieten omdat een kamera in de buurt is schijnt de Grettas van deze wereld niet bijzonder veel te verontrusten.

Paletijnse Moordenaars schijnen niet zo erg te zijn als Israelische net-niet-schuldige moordenaars.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 10:41:58 #4
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_31198455
palestijnen
pi_31198511
Atoombom op het Midden-Oosten. Probleem opgelost.

Investeren in de toekomst heet dat, als je er nu een atoombom op gooit, scheelt dat doden in de toekomst door terrorisme, ziek gedrag, enz.

Ik weet het, hij is hard, maar ik begin het zo langzamerhand wel te denken. Ze zijn knettergek daar.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_31198536
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 10:41 schreef PaRaR het volgende:
palestijnen
Israeli´s
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_31198615
Er ontploft een auto in een garage, komen ze meteen aan dat Israël er een bom op heeft gegooit
Kijk eens goed naar de nieuwsbeelden, vlak voor de kamera lopen de heldhaftigte doen, op de achtergrond zie je ze gewoon suf kijken.
Het is echter ook een kleine groep die fanetiek doet, de meeste mensen moeten meelopen. Ik ben een aantal keren in die gebieden geweest en als je gewoon met de mensen praat krijg je een heel andere indruk van de normale palestijn, ze zijn zelfs blij met de Joden, die betalen stukken beter.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  Moderator woensdag 5 oktober 2005 @ 10:52:29 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31198647
er is een centraal topic over het onderwerp you know
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')