gelijkheidquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey daar moet DaMook staan !
Ik las net die reacties en had idd wel een naamtopic verwachtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik hem had aangemaakt dan had je er 1 !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik las net die reacties en had idd wel een naamtopic verwacht
nie gelezequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik las net die reacties en had idd wel een naamtopic verwacht
dan wil ik er de 22ste 1quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:22 schreef DaMook het volgende:
Whehe ik krijg een naamtopic
Zaterdag ben ik jarigDan wil ik er weer 1
Nee.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Voor mijn part welquote:
yo Fwnkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:04 schreef Fwnk het volgende:
hoi ulreazj,
Wat voor presentatie snopprinses?
Jazzquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:09 schreef snopprinses het volgende:
Gaat goed hier![]()
Tis een animatie over de goede en slechte kant van maastricht en een reclame voor Jazz Maastricht
die komt op mn online portfolio te staan..maar dat is pas over een maand ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:13 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Staat die animatie ook ergens op een website?
Mogguh oismois!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen !
Vrij vandaag! Wel helaas wat andere verplichtingen
!
quote:
Ik ben elke dag vrijquote:
Nee ik haat dat soort dingenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je bent er niet blij mee volgens mij ?
In ieder geval veel succes
Ach ja dan sta ik iig vast ingeschrevenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou dan schiet je ook niks op
Hopen dat het allemaal goedkomt
Geen leuke werkomstandigheden ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja dan sta ik iig vast ingeschreven. Nu hopen dat ik snel bij deze baas weg kan
.
Ja beveiligingquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen leuke werkomstandigheden ?
Doe je beveiliging ? wat doe je precies allemaal?
Wil ik wel weten doe de opleiding
Nee ik ben nu de basis aan het doen , Heb jij alleen basis of ook meer ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja beveiliging
Ik werk altijd 's nachts (al 4 jaar) en het enige wat ikmomenteel nog leuk vind aan mijn werk is de meiden die bij vd valk zelf werken(daar zit/zat ik regelmatig 's nachts). Verder trekt niets van dit werk me meer. Vandaar dat ik nu of ander werk wil, en mischien dat ik zelfs weer naar school ga
.
Jij deed toch een opleiding voor leidinggevend ? Dan zul je het iig niet zo hebben als ik het heb![]()
Ik heb er ook aan zitten denken bij een ander beveiligingsbedrijf te beginnen waar ze niet alleen werk voor 's nachts hebben, maar ik wil nu toch iets totaal anders. Deze week ga ik daarom ook even naar de studiebeurs om te kijken of er nog opleidingen zijn die mijn interesse trekken.
Hier hebben we het al ooit over gehad trouwensquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ik ben nu de basis aan het doen , Heb jij alleen basis of ook meer ?
Daarna wil ik leidinggevend gaan doen
School boven allesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik ook niet naar school. Weer andere verplichtingen.
Ja dat ze vrijdag ergens vroeg op Utrecht CS aankomen, ik heb gezge d dat we het er vandaag nog maar over moeten hebben of we dat zo gaan doen enzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:06 schreef Fwnk het volgende:
D_M had je nog wat van brainster gehoord?
Mkay, maar ik kan pas na 12.00 (dan is mijn OV geldig enzo)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat ze vrijdag ergens vroeg op Utrecht CS aankomen, ik heb gezge d dat we het er vandaag nog maar over moeten hebben of we dat zo gaan doen enzo
Ik ga ook iig niet voor 12 uurquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mkay, maar ik kan pas na 12.00 (dan is mijn OV geldig enzo)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:32 schreef brainster het volgende:
Hmmmz... de lieftallige dames met wie ik ga hebben al genoeg aan mij
Maar ik neem de trein 10.08, dus ik ben om... 10.50 op Utrecht CS
Naja we zien welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
We spreken er morgen wel even over, ik ga namelijk met de auto en hoe fwnk evt komt weet ik niet
Dan moeten we iig gewoon iets in of bij de jaarbeurs afsprekenevt even tel.nrs. uitwisselen
Trein vanuit emmenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga ook iig niet voor 12 uur
Even uit het vorige topic:
[..]
[..]
Naja we zien wel
Hier doet ie het niet hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:23 schreef Fwnk het volgende:
vaag, mijn webserver lijkt down te zijn maar mijn icon word wel geladen
ik heb 200 dvd'squote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:33 schreef Imberr het volgende:![]()
wat moet iemand nou met 100 lege dvdboxen?dvd's in stoppen
ja goed.. maar wie heeft er nou 200 dvd's?
ze hebben een discussie over of mn presentatie wel of niet geprojecteerd mag worden :/quote:
hehe, grappigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ze hebben een discussie over of mn presentatie wel of niet geprojecteerd mag worden :/
omdat hij misschien meer de slechte kant laat zien ipv de goede kant van maastricht..maarja dat was de bedoeling. en nou is 1 baas bang voor kritiek
lolquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:49 schreef snopprinses het volgende:
ye..best wel
ze hadden zich zo opgelsloten in het kamertje naast ons..waar alleen een houte plank tussen zit..alsof we dan niks horen
Maar twas wel gezellig..hadden wij 45min pauze
quote:
vormgeefster bij een IT bedrijf, maar hij wordt gewoon geprojecteerd gelukkigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
lol
En word het nog vertoond?
wat voor opleiding stage doe je?
ja dat is ook wel veel, ik dacht dat je ze gekregen hadquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
Maar om nou 100 lege dvdboxen in 1x te kopen is ook wat teveel van t goede.. of niet?![]()
en hij (=mijn broer) heeft ook nog 25 lege dvd's besteld ofzo.. die zitten er geloof ik ook bij
![]()
Mijn broer heeft echt geld te veelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:57 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
ja dat is ook wel veel, ik dacht dat je ze gekregen had![]()
Tja broers![]()
![]()
Vraagje: wat heeft hij daar dan aan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
Mijn broer heeft echt geld te veel![]()
Dattie t dan aan mij geeft ofzo![]()
![]()
wheheeh.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
Mijn broer heeft echt geld te veel![]()
Dattie t dan aan mij geeft ofzo![]()
![]()
Ik denk dattie dvd's brand en die verkoopt aan vrienden ofzo.. Of ruilt met andere dvd'squote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:03 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Vraagje: wat heeft hij daar dan aan?![]()
Eujz!quote:
Maikuuul... heb je weer een kort rokje aanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eujz!
Ben nu naar THC - wil je weten hoe het voelt aant luisteren
Nee vandaag een strakke doorschijnende witte broek waar je me string goed door kan zienquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:08 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Maikuuul... heb je weer een kort rokje aan
kweet nog niet.. als ik ga gaak ook zaterdagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:13 schreef k-Rin het volgende:
Wie gaan er ook naar de studiebeurs?
Ik ga zaterdag.
Morgen na het 3e uitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:15 schreef Maikuuul het volgende:
Zo sjiek gek, morgen eerste 3 uur vrij
Verschil moet er wezenquote:
Ik ben al eens geweestquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:13 schreef k-Rin het volgende:
Wie gaan er ook naar de studiebeurs?
Ik ga zaterdag.
Zo sjiek!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:15 schreef Maikuuul het volgende:
Zo sjiek gek, morgen eerste 3 uur vrij
Mijn 4e uur eindigt altijd om kwart voor 12quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo sjiek!
Ik ben na het 4e vrij![]()
20 over 12![]()
Ja dat is een goede reden zodat je m'n msn magquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:21 schreef M3rcury het volgende:
[..]
mag ik je msn...jij bent 5 dagen voor mij jarig
Mijne 10 voor 12quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:22 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Mijn 4e uur eindigt altijd om kwart voor 12.
heeyquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja dat is een goede reden zodat je m'n msn mag.
Ja gezelligquote:
ach, je geeft t iig eerlijk toequote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:31 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja gezellig. Ik vind het leuk als mensen me toevoegen.
Okee, verkapte ik-wil-dat-mensen-mij-toevoegen post.
Was ut lekker...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:35 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul is terug van het poepen en gaat nu leren voor cisco module 2 !
Dat komt omdat ik er op zitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:39 schreef k-Rin het volgende:
Boeiende gesprekken hier, enzo. Zelfs op msn is het boeiender.
Ik heb een grijze aan en hijs nog harstikke schoonquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:38 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Was ut lekker...is je witte broek nu niet bruin
HBO Bouwkunde, maar ik ga lekker niet de hele tijd blijvenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Wat doe je dan ooitwij kunnen niet eens tot 6 les hebben
![]()
Bouwkunde is vet.. daar zat ik eerst ook naar te kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:50 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
HBO Bouwkunde, maar ik ga lekker niet de hele tijd blijven![]()
Was het maarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:52 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Bouwkunde is vet.. daar zat ik eerst ook naar te kijken![]()
Ja ik wil aerodynamica.. dus ik moet lucht & ruimtevaart technieken in delftquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:00 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Was het maarIk moet veel te veel doen
![]()
Maar nu heb je wat anders in je hoofd?
Zolang je maar geen arrogante kakker word, anders block ik jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:06 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ja ik wil aerodynamica.. dus ik moet lucht & ruimtevaart technieken in delftOp naar de kakkers
![]()
Ow... okeejquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zolang je maar geen arrogante kakker word, anders block ik je![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:11 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ow... okeejdan doek dat niet.. want ik wil niet dat je me blockt... want jij bent liev
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:09 schreef Palau het volgende:
Goedemiddag...
Twerd toch heel subtiel gebrachtquote:
Slimme vader heb jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:23 schreef Imberr het volgende:
weet je waar ik trouwens achter ben gekomen?dat mijn moeder me Ingelore (uitgesproken als Ingeloor) wou noemen, maar men vader dat niet wou en ze me dus maar gewoon Inge hebben genoemd
boeiend he?![]()
serieus?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:23 schreef k-Rin het volgende:
Waarom zijn smarties niet meer zoals vroeger.
Nu zijn ze zo klein. En zo M&M-wannabe.
Zijn ze dat niet altijd geweest dan , M&M wannabe? Vroeger waren ze wel een stuk groter dan M&M'squote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:23 schreef k-Rin het volgende:
Waarom zijn smarties niet meer zoals vroeger.
Nu zijn ze zo klein. En zo M&M-wannabe.
En daarom zijn ze nu zo wannabe. Ze zijn zo klein als je de minidoosjes eet. Net zo klein als de kleine M&M's. Terwijl ze vroeger zo'n onmogelijke grote haddenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:25 schreef Palau het volgende:
[..]
Zijn ze dat niet altijd geweest dan , M&M wannabe? Vroeger waren ze wel een stuk groter dan M&M's
Owquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik vind Ingelore veel leuker dan Inge![]()
![]()
Ja eerst waren ze stikgroot, nu al een stuk minder. Eerst zaten ze toch in zon cilindervormig verpakkinkje?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:26 schreef k-Rin het volgende:
[..]
En daarom zijn ze nu zo wannabe. Ze zijn zo klein als je de minidoosjes eet. Net zo klein als de kleine M&M's. Terwijl ze vroeger zo'n onmogelijke grote hadden.
Ik las het als Ingel-oor.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik vind Ingelore veel leuker dan Inge![]()
![]()
Had ik ook al aan gedacht jaquote:
Is ook wel n ouderwetse naam denk ik maar kvind em zo romantischquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:27 schreef Palau het volgende:
[..]
Ow... ik vind allebei ok maar ingelore klinkt ouderwetser...
Ja maar romantische periode is niet voor niks al 2 eeuwen geleden of zo geweestquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:29 schreef Imberr het volgende:
Is ook wel n ouderwetse naam denk ik maar kvind em zo romantisch![]()
![]()
Whahaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:33 schreef Palau het volgende:
[..]
Ja maar romantische periode is niet voor niks al 2 eeuwen geleden of zo geweest
En dan wordt de verwachting ook zo hoog he
Boemanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik ben blij dat tenminste iemand mij opmerkt
Hoi Imberr![]()
![]()
.... in the morningquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:36 schreef -Mo- het volgende:
shallaalalal
Hij heeft een piemeltje hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:43 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Vet woon jij in putten.. das nie tzo ver hiervandaan
Je hebt toch twee soorten putten een met n en een zonder toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:43 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Indien Feyenoord- of Ajaxshirtjes , blauwe plekken (terugreis danquote:
Gelukkig ben ik voor PSV.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:47 schreef Palau het volgende:
[..]
Indien Feyenoord- of Ajaxshirtjes , blauwe plekken (terugreis dan)
Jaja.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:41 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Mee eensen dan niet dik worden hea..
das het mooiste
ja, in zun dromenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:51 schreef Boeman het volgende:
[..]
verkapte ik ga met lekkere studentes praten post
verkapte 'ik-heb-geen-vrienden-die-mij-naar-Utreg-hebben-geïnviteerd'.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:51 schreef Boeman het volgende:
[..]
verkapte ik ga met lekkere studentes praten post
Nou enquote:
verkapte ik ga morgen naar het buitenland postquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
verkapte 'ik-heb-geen-vrienden-die-mij-naar-Utreg-hebben-geïnviteerd'.![]()
Tja ligt er aan waar jij woontquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:43 schreef M3rcury het volgende:
[..]
quote:Woonplaats: Ergens in nederland![]()
Ik ga toch alleen maar wegens vrij van school, en omdat mij is verzekerd dat er bierfeesten aanwezig zullen zijn.quote:
Hmm ik ga met de auto dus heb aan die feesten niet veelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ga toch alleen maar wegens vrij van school, en omdat mij is verzekerd dat er bierfeesten aanwezig zullen zijn.
hehequote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ga toch alleen maar wegens vrij van school, en omdat mij is verzekerd dat er bierfeesten aanwezig zullen zijn.
verkapte 'I-Don't-Care' post.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:54 schreef Boeman het volgende:
[..]
verkapte ik ga morgen naar het buitenland post![]()
Als je onder schooltijd gaat moet je een geldige reden hebben waarom je dan zaterdag niet kanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan op een niet-schooldag?
Idd, Putte ligt op de grens tussen Antwerpen en Bergen op Zoom. En mijn Putten ligt op de Veluwe, tussen Zwolle en Amersfoortquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:45 schreef Palau het volgende:
[..]
Je hebt toch twee soorten putten een met n en een zonder toch?
Zeewoldequote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:54 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Tja ligt er aan waar jij woont
Profiel check:
[..]
Matigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:56 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Als je onder schooltijd gaat moet je een geldige reden hebben waarom je dan zaterdag niet kan.
of een klapquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Als je zegt dat je Mo kent, krijg je een biertje voor een kwartje.![]()
Veluwequote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:57 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Idd, Putte ligt op de grens tussen Antwerpen en Bergen op Zoom. En mijn Putten ligt op de Veluwe, tussen Zwolle en Amersfoort![]()
Ik niet. Nou ja, soms wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Matig... Wat heb ik toch een topschool.
Ken jij een Niels, Chris (die is scheel) of een Jacco in Putten? Meer kan ik er zo even niet bedenken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:57 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Idd, Putte ligt op de grens tussen Antwerpen en Bergen op Zoom. En mijn Putten ligt op de Veluwe, tussen Zwolle en Amersfoort![]()
Volgens mij moet ik mijn oude 'Heet Géén Mohammed' ondertitel weer uit de hoge hoed toveren voor de 'nieuwelingen' hier.quote:
bij ons hebben ze het er nie eens over gehadquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Matig... Wat heb ik toch een topschool.
Dan ligt het dus toch bij mij in de buurtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:57 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:57 schreef Ayaxola het volgende:
Ik kom Mo morgen misschien tegen op de Studiebeurs
Niks tegen nieuwelingen hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik mijn oude 'Heet Géén Mohammed' ondertitel weer uit de hoge hoed toveren voor de 'nieuwelingen' hier.![]()
Sjiek he gek dat woordjequote:
niet brutaal worden hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:01 schreef Palau het volgende:
[..]
Niks tegen nieuwelingen he![]()
. Anders blijven ze je Mohammed noemen.
Goed gezecht Palauquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:01 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik noem jullie nog wel speciaal 'nieuwelingen' omdat dat zóveel liever klinkt dan n00bs.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:01 schreef Palau het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan moet je maar niet zo'n raadselachtige afkorting als Mo nemen.quote:
Hmmm misschien, maar met alleen voornamen kom ik niet zo verquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:59 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ken jij een Niels, Chris (die is scheel) of een Jacco in Putten? Meer kan ik er zo even niet bedenken.
jullie hadde nie zon klein kuthondje he?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, die rotkat kwam onze hond opeten![]()
Oh, het spijt me K_Ringk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:03 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan moet je maar niet zo'n raadselachtige afkorting als Mo nemen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:05 schreef M3rcury het volgende:
[..]
hallow.. das 1 letter meerdat kost moeite ^|
Ja, ik ben eigelijk blij dat we hem kwijt zijn, maar die bloedsporen waren niet leukquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:04 schreef Boeman het volgende:
[..]
jullie hadde nie zon klein kuthondje he?![]()
Beter dan DJ Mo - Bailando?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:07 schreef Quatertemper het volgende:
Ik ben mij toch een fijn stukje muziek aan het componeren.
wassie verzekerd?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigelijk blij dat we hem kwijt zijn, maar die bloedsporen waren niet leuk![]()
Gewoon uitknijpen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb een dikke blut op mijn enkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |