abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:59:49 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31191861
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen van dinsdag 4 oktober 2005
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:15:43 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31192332
Chantal en Roel in de slaapkamer.
Roel begrijpt niet waarom Linda boos is.
Chantal zegt dat ze iets objectief gaat beoordelen
Roel probeert in haar ogen Dido te pleasen door een ander te dissen waar ze bij zit.
Roel zegt dat hij het gewoon verkloot heeft.
Chantal geniet ervan. "Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is. Maar nogmaals dat weet ik niet, ik kan niet voor haar praten. Ik weet dat ik het moeilijk zou vinden."
"Ze wil echt geen relatie met je, dat absoluut niet. Je wilt ook niet. ..... buiten de deur zetten ten overstaan van alles."
Roel: "Ik zal ook eerlijk tegen haar zeggen dat het echt niet de bedoeling was."
Chantal: "Dat geeft niet, dat geeft niet... Ze was er de vorige keer ook bij."

Ondertussen moppert Tanja in de badkamer tegen Joost dat Roel heeft gezegd dat ze niet boeiend was in de groep.

nu echt weg is.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator woensdag 5 oktober 2005 @ 00:25:54 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31192617
0:20 Gesprek tussen Roel en Chantal in de slaapkamer.

Roel heeft er grote moeite mee om niet zijn aanhankelijkheid te mogen tonen naar Dido.
Dido is volgens hem "cool, die zet zoiets van zich af. Die heeft zoiets van: twee keer gezoend met Linda, klaar."
Roel geeft toe dat hij óf verliefd is, óf op het punt staat het te gaan worden. En hij vindt dat totáál niet relaxt. Hij wordt jaloers, merkt ie.

Chantal zegt eerst dat verliefd zijn het leukste is dat er is, maar raadt Roel dan aan afstand te
houden. Ga plezier maken met anderen. Laat je niet zo kennen. Zoek niet steeds oogcontact met haar.

Roel: Dus ik moet niet tegen Dido zeggen dat ik verliefd op d'r ben, en gewoon opbiechten dat ik jaloers aan het worden ben en zo.
Chantal: Neeeeeee! Dan loopt ze zo met een vrijwillige exit het huis uit!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31193708
Rob zit te roddelen en denkt dat zijn roddels tussen hem en dido blijven.....
Maar ondertussen in de meidenkamer worden ze een beetje (boel) afgeluisterd...


  woensdag 5 oktober 2005 @ 01:09:08 #5
242 Pinball
Electric Monk
pi_31193738
De 'dames' (Lieske, Ingrid, Tanja, en later ook Chantal en Nathalie) schamen zich niet om het gesprek van Rob en Dido in de gang af te luisteren. Ingrid roept Dido zelfs met een smoesje naar de slaapkamer om tegen haar te zeggen dat ze niet zo met Rob moet praten.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 01:12:29 #6
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31193794
Rob heeft een gesprek met Dido. In de damesslaapkamer hebben ze hem door. Ingrid weet precies wat hij tegen Dido zegt zonder het gesprek gehoord te hebben, zo opdringerig inspreken. Hij heeft hetzelfde met Nathalie en Ingrid gedaan. Nathalie: Er is iets, maar ik kan niet goed peilen wat. Dat is wat hij zei.
Chantal: dat deed ie bij mij ook. Waarom moet dit spel zo ontzettend vroeg beginnen? Ik snao er geen bal van.
Ingrid: ik vind hem echt eng, ik zie hem iedere avond voor me als ik ga slapen.
Chantal: bij mij was het niet zo erg, hij zei alleen van over pas op en fluisteren.
Ingrid: nou dat vind ik al erg, pas op over mensen. Hij sprak net met Dido over Roel en over Joost, dat Joost moest huilen om het homo-gedoe.
Chantal: Joost zit alles zelf zo op te naaien. Als Menno wordt opgenaaid vindt ie het wel goed.
Ingrid: Hij zei ik ben mezelf, lees die brief eens van mijn dochter.
Chantal: Hij is veel jonger op die foto met z'n dochter. Er klopt iets niet. Dat meisje is veel ouder dan kan.
Nathalie: Ik hoop dat hij de homo is, dat zou nog dat zijn gedrag verklaren.
Chantal: Kringgesprek dan? Dat we gewoon zeggen, mensen worden beinvloed.
Ingrid: Lijkt me heerlijk maar aan de andere kant weten we het toch. Ik wil hem het spel wel zien uitspelen.
Chantal: Laten we het toch maar doen, dan kan hij zich ook verweren.
Ingrid: Ik weet toch al wat ie gaat zeggen, het is niet waar. Verkeerd begrepen.

Ondertussen praat Rob nog steeds met Dido(?) op de gang.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 01:19:09 #7
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31193892
Ingrid kan er niet van slapen. Ze vindt hem echt eng. Ze is bang van hem. Rob manipuleert.

Lieske: wat zegt ie dan?
Ingrid: ze waren over Roel aan het praten.
Nathalie: heeft ie nou alles gehoord (Rob stond voor de deur)
Ingrid: denk 't maakt niet uit

De locatie van Rob op de gang wordt besproken.

Chantal: je moet er van uit gaan dat andere mensen het zelf ook door hebben.
Ingrid: in het dagelijks leven zou ik allang wat gezegd hebben, van wat ben jij een vieze stoker.
Chantal: als ik me zou voelen zoals jij, had ik er al lang wat van gezegd.
Lieske: je kan ook niks zeggen eigenlijk het is zijn spel.
Nathalie: je kan iemand niet verbieden het spel te spelen zoals hij wil.
Chantal: ik vond het vervelend dat Rob zei van het spel is begonnen. Ik moest blijven beseffen dat het een spel was. Ook het verhaal van Joost heeft ie aan mij verteld.
Ingrid: ik vind die manier eng waarop hij praat.
Chantal: ik denk dat jij hem eng vindt omdat je hem als vriend beschouwde.
Ingrid: nee dat heb ik niet, ik heb gezegd dat ik het eng vond.
Chantal: vanaf het moment dat ik hem de hand schudde gingen de alarmbellen rinkelen. Toen ie terug kwam uit het huisje deed het me ook niet zo veel. Niet papa Rob is weer terug.
Tanja: iedereen waarvan hij denkt dat hij niet kan winnen, daar probeert ie de rest tegen op te stoken.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 01:25:33 #8
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31194002
Tanja: hij kiest mensen uit die hij tegen elkaar op kan stoken. Dido tegen Roel. Ing tegen Menno. Hij zit gewoon te tellen, daar is hij gewoon mee bezig.
Ingrid: we zijn allemaal onszelf aan het blijven maar hij is veranderd, hij zegt andersom.
Chantal: hij lag ook half op Dido vanavond op de bank. Wat Menno niet zou mogen, die al vijf weken gewoon met elkaar omgaan en ineens doet hij het.
Tanja: hij zit gewoon te tellen, hij si slim, maar wij zijn slimmer.
Nathalie: ik hoop maar dat er wat is met hem, donderdag weten we het misschien.
Chantal: ik ook, ik wil niet geloven dat iemand slecht is.
Nathalie: ik vind het helemaal leuk zo.
Ingrid vertel nog een keer wat ze Rob heeft horen zeggen; net alsof ie een slimme Hitler was. Waarom dacht je dat ik zo stil was Dido? Iedereen is aan het veranderen behalve ik. Zo zei ie dat tegen haar.
Chantal: ik kan er niet zo goed tegen, ik word er nerveus van. Dit spel kan je over een paar weken ook wel spelen. Als het nodig is.
Tanja: ik wil het Dido wel zeggen. Om haar te beschermen, dit heeft niks met het spel te maken.
Lieske: het is niet heel slim dit.
Nathalie tegen Chantal: waarom heb je één laars aan en één laars uit?
Er zit geen logica achter.
Ingrid: ik wacht donderdag ook af en dan ga ik er meteen op af.
Chantal: ik hoop dat we open mogen nomineren, motiveren maar die handel.
Lieske: ja ik wil het ook wel graag zo doen, dat achteraf dat vind ik niks.
Chantal: ja maar Ing je moet ook zelf weten. Misschien speelt ze wel hetzelfde.
Ingrid: nee ik hoorde toch wat ze zei; zo wil ik niet denken, ik wil niet kiezen. Ze is gewoon een goed iemand. Ik vind het zielig.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 01:37:13 #9
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31194215
Robs homorazzia wordt nog besproken. De manier waarop ie sprak over bruine pik, van heeft Menno met z'n pik tegen je aangereden, had ie een stijve blabla. Ingrid: niet de Rob die ik ken. Robs opmerkingen over Menno worden aangehaald.
Nathalie: ik wist ook niet dat ie dat gedaan had?
Chantal: dat is toch grof.
Ingrid: ik snap het ook niet, daarom hoop ik dat ie het niet is donderdag, als ik daar achter kom, eerst iemand beschuldigen en dan zo doen.

Chantal en Ingrid gaan roken.
Nathalie: ik kan het gewoon niet voorstellen.
Tanja: laat het even tot je doordringen, je hoeft het er niet mee eens te zijn.
Nathalie: nee weet ik maar ik wist niet dat het zo gegaan was.

Tanja gaat ook roken.

Ingrid en Chantal vertellen Dido dat ze het gehoord hebben.
Dido: ik schrok me rot. Ik ben met stomheid geslagen. Ik snap er niks van.
Ingrid: dit speelt bij mij al langer, ik zeg het je gewoon.
Dido: nou...
Joost: het komt vast vanzelf goed.
Menno: ja maar jij moet wel slapen.
Linda: ik sta er wel van te kijken maar ik wist het wel een beetje.
Menno: kunnen jullie alles horen in de slaapkamer?
Ingrid: ja we hebben geluisterd [het verhaal wordt weer verteld]
Menno: psies datzelfde dus weer
Linda: we lijken wel Inspector Gadget
Joost: ik denk nog niet zo in het spel
Menno: wij lopen een paar dagen achter wat dat betreft
Dido: ja dat is ook wat ik voel, alsof er iets is.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 01:42:27 #10
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31194319
Dido: het is zo tegenstrijdig
Ingrid: je reageerde precies zoals ik had
Dido: dat is dus precies waar ik een hekel aan heb
Tanja: ja de roze bril is eraf
Dido: ik heb gezegd en dat is wat ik heb gezien, het leek alsof er een verdeling was, maar ik wist niet wat er was
Ingrid: wij zijn er achter gekomen omdat wij met elkaar praten
Dido: snap je dat ik me een beetje buiten gesloten voel
Chantal: je moet het zo zien, op het moment dat mensen iets negatiefs voelden, dat mensen niet meteen naar je zijn toegekomen door het roddelen
Dido: ik snapte het al niet, Ing ik wou naar je toekomen om te vragen wat er was, of je boos was?
Ingrid: nee ik wou niet roddelen, dus ik heb je niks gezegd
Dido: maar ik snap het nog steeds niet, wat gebeurd er dan?
Menno: manipuleren
Dido: hoe dan?
Ingrid: wie zei die tegen jou dat de deur mee gesloten was?
Dido: Menno
Menno: precies, hij wil iedereen tegen mij uitspelen
Tanja: hij begint met tellen, hij weet precies met wie ie op de bank wil hebben
Dido: dit is dus precies wat ik zo haat

Rob wil Menno eruit en probeert Roel in zijn zak te krijgen.
Menno: hij speelt een slim spel, maar z'n masker is nu een beetje af
Ingrid: ik vertrouwde hem, ik heb alleen bij hem gehuild, ik ben erachter gekomen omdat ik met joost praat
Dido: ik ben blij dat ik weet wat er is

Er wordt gespeculeerd over de echtheid van Robs verhalen. Ingrid: daar ga ik het niet over hebben. Hennie-gate wordt weer aangehaald.
Dido: ik heb me er niet mee bezig gehouden, maar ik dacht persoonlijk dat ik nogal liep te zeiken over dat gedoe van dat feestje enzo dat jullie een groepje hadden. Ik snapte er geen reet van.
Ingrid: en dat heb je tegen hem gezegd? wat zei hij dan?
Dido: ja be-amen.
Menno: tuurlijk.
Chantal: ik zei tegen hem dat ik in verwarring raakte door dingen die ik zag (blabla) toern hebben ze het mij ook pas uitgelegd
Dido: ja dat bedoel ik ook niet
Ingrid: hij wil steeds dat je gaat kiezen en jij wil dat toch ook niet?
Dido: ja ik wil me daar helemaal niet mee bezighouden
Ingrid vraagt wat Rob zei over Menno. Dat hij er niets mee had. Chantal dat kan, dat is niet kwalijk. Dido: hij heeft niet echt nare dingen gezegd over jullie
Joost: nee dat is het ook niet, juist niet
Chantal: hij is sneaky, er is nog niks dat het concreet maakt
Dido: wat een informatie allemaal
Ingrid: een paar dagen geleden met dat gedoe ben ik naar Joost gegaan en Nathalie had een rot gevoel, niks klopte, toen was ik er wel klaar mee
Dido: ik vind hem zo aardig
Ingrid: iedereen
Joost: ik ben bang dat het niet oprecht is
Menno: ik denk het ook niet
Dido: ik merkte ineens dat er een sfeertje was, ik dacht what the fuck? ik ga het dan bij mezelf zoeken
Ingrid: dat hij dat tegen jou be-aamde zegt voor mij wel meer genoeg
Chantal: ja dan zeg je toch tegen diegene dat ie het aan de andere moet gaan vragen, als je het niet weet
Dido: ja, ik wil hier helemaal niet over praten, over iemand
Ingrid: wij ook niet, maar wij hebben het niet gedaan
Dido: ja dat weet ik
Menno: er verandert ook niks Dido, de maskers vallen af
Linda: ik heb altijd gezegd, als ik zelf maar eerlijk ben, dan komt de echte waarheid wel naar boven
Dido: denken jullie het echt?
Menno: ja, hij zei anderhalve week geleden tegen me, nou Menno fijn dat we dit gesprek hadden, ik hoop dat we bij de laatste zes zitten en achteraf hoor ik, hij speelt Ing tegen mij uit en probeert tussen mij en Joost zitten.

Er wordt besproken of Rob er mee geconfronteerd moet worden. Niet te verstaan.


Dido: is er nog meer wat ik moet weten? Is er niks wat jullie van mij nog vinden?
Linda: ik ben blij dat ik er niet direct bij betrokken ben, het geeft me echt een kut gevoel.

De positie van Roel wordt besproken. [Roel is wakker in de slaapkamer, of Rob ook wakker is; is niet duidelijk] Chantal vertelt nog een keer dat Rob haar pakte op haar zwakke plak, de onzekerheid over haar band met Ingrid. Het is te lief gegaan, zo kan ze hem er niet mee confronteren.
Linda: tegen mij heeft ie nooit over mensen gepraat
Menno: dan zit jij nog in fase 1
Joost: tegen mij heeft ie wel gepraat over Menno en Ingrid
Linda: tegen mij heeft ie wel iets gezegd wat niet klopt, hij heeft tegen Ingrid en in de groep gezegd dat ie 3,5 jaar geen sex heeft gehad en tegen mij had ie urenlange verhalen over sex met andere vrouwen
Dido: jammer dat we hier zo in terecht komen
Linda: we kunnen het allemaal mishebben
Joost: stiekem hoop ik dat wel
Dido: maar hij heeft echt niks slechts tegen me gezegd over jullie
Ingrid: maar wel de manier waarop, van je moet kiezen
Dido knikt
Joost: dat ken ik

Menno heeft een haarclip van Dido gemold. Linda heeft er nog één.

ze vallen in herhaling, ik ga slapen


Dido schrikt er een beetje van dat 'iedereen' het al wist. Joost: het is niet dat het een big issue was, we hebben nog niet zo bij elkaar gezeten ofzo.

[ Bericht 30% gewijzigd door Luchtbel op 05-10-2005 02:15:38 ]
pi_31195294
Stream 3

0.47 Dido : Ik vond in het begin mijn positie leuker dan nu. Rob : Je valt terug omdat je jezelf bent en dan stoot je mensen af. Joost is bijvoorbeeld een clown. Die kan nog steeds bij iedereen op schoot zitten. Ik vind het prima zo. We gaan wel kijken wat het brengt. Ik heb niet het gevoel dat ik mijn best moet doen om niet genomineerd te worden. Dido : Ik ook niet. Mijn eigen normen en waarden gaan voor wat iemand van mij vindt. Rob : Inge heeft een beetje afstand genomen van Menno. Het is moeilijk tussen mensen te komen. In het begin was het makkelijker. Je kan niet zes weken grappig blijven. Je gaat weer naar jezelf toe. Ik weet precies hoe mensen in elkaar zitten. Dido : Ik hou me daar niet zo mee bezig. Rob : Het valt op. Ik heb heel veel mensenkennis. Hoe mensen zich gedragen en waarom. In het begin viel dat niet op. Je ziet steeds meer, je hoort steeds meer. Ik vind het ook interessant te weten. Ik wil weten met wie ik over wil blijven. Het is allemaal leuk en aardig maar je moet een keer een keus maken van wie je afscheid wil nemen. Dido twijfelend : Ja, dat is ook zo. Rob : Ik zit liever met mensen waar ik wel mee wil zitten. Dido : Het is opgesplitst in twee groepen. Rob : Ik zie één groep die bij elkaar hoort. Dido : En wij zijn de andere groep. Rob : Dat klopt. Ik vind dat interessant. We gaan kijken wie zichzelf blijft. Dido : Voor mij neemt het me wat plezier weg. Rob : Ik ben niet voor niets stil. Dido : Het geeft mij een beetje het idee dat je moet gaan kiezen. Rob : Dat moet ook. Dat zit hier (slaat op zijn hart). Ze wensen Lieske welterusten. Rob : Ze gaan mensen tegen elkaar opzetten. Dido : Ja ? Dat is toch verschrikkelijk. Rob : Het is logisch. Dido : Daar hou ik toch helemaal niet van. Rob : Je ziet het nu al een beetje gebeuren. Ik ga straks aan mensen vragen hoe het zit. Er zijn mensen waar ik niks mee heb. Helemaal niks. Bijvoorbeeld Menno. Daar kan je moeilijk over doen maar dan gooi ik ook een deur dicht. Het zal best een aardige jongen zijn maar met mij klikt het niet. Ik zie mensen waar ik wel plezier mee kan hebben. Ik wil niet een week zitten met Menno. Dan word ik gek. Ik vond het wel mooi wat ze gedaan hebben met die homoseksueel.

0.56 Rob over de homokwestie : Linda kwam huilend naar me toe. Ik zei tegen Ingrid, er is iets met je. Ze begon te huilen. Ik dacht, ze is lesbisch. Dat heeft ze proberen te verschuilen. Ze zei, als jij homo bent geef ik je een schop tegen je reet. Ze was een beetje gepikeerd maar ik heb nooit het woord neuken in mijn mond genomen. Dido : Het is in de ban van het spel. Rob : Ik zie het als een spelletje. Dido : Ik zei, degenen die het meest speculeren lopen nu het hardst te huilen. Een mooi koekje van eigen deeg. Doordat ik dat soort dingen zeg gooi ik misschien mijn eigen glazen in. Dido begint over de opmerkingen van Henny Huisman. Anderen wilden dat zij hem terug zou pakken op een stevige manier. Rob vindt dat ze het mooi opgelost heeft. Rob : Jij weet de helft nog niet van wat er allemaal gespeculeerd wordt. Dido : Ik wil niet het heilige boontje uithangen.

1.00 Dido hoort iets. Ze rent weg bij Rob. Buiten beeld hoor ik Ingrid. Ingrid : Je moet uitkijken dat je je niet laat opstoken door Rob. Na een minuut staat Rob ook op. Het is me niet duidelijk waar ze zaten.

Stream 1

1.02 Dido en Rob zijn even te horen op de gang. Als ik het goed begrijp zetten ze hun gesprek niet voort. Ingrid in de damesslaapkamer tegen Chantal : Hij is gewoon aan het praten. 'Je moet kiezen dadelijk.' Hij ging heel het verhaal vertellen. Hij ging gewoon stoken. Zo zie ik het hoor. Bleh. Hij zegt, je moet kiezen. Zo opdringerig inpraten haat ik. Nathalie is onverstaanbaar. Nathalie tegen Chantal : Hij zei (tegen haar), er is wat maar ik kan niet goed peilen welk probleem. Chantal : Wat gebeurt er allemaal ? Nathalie : Ik dacht, ik laat het hierbij. Chantal : Ik snap er helemaal geen hol van. Ingrid : Ik vind het echt eng. Ik zie hem elke avond voor me als ik ga slapen. Chantal : Ik heb het idee dat er bewust groepjes gevormd gaan worden. Ingrid : Ik hoorde hun persoonlijk praten over Roel. Het gesprek ging naar Joost. Chantal : Joost zei, stem allemaal op mij. Er wordt een soort razzia nu gevoerd wie de homo is. Ingrid : Hij zegt, ik ben mezelf, lees de brief van mijn dochter maar. Chantal : Die foto met zijn dochter, hij is veel jonger op die foto. Die dochter is 17, op die foto ook. Wie is dat meisje ? Nathalie : Ik hoop dat hij de homo is. Ingrid : Dat hoop ik niet. Dan kijk ik hem nooit meer aan. Chantal : Hij is echt veel jonger. Ingrid : Zal ik vragen of ik die foto mag ? Chantal : Nee, niet nu. Ben je gek ? Nathalie : Ik hoop echt dat het te verklaren valt. Chantal : Of we doen morgen een groepsgesprek. Dan zal het geen tweede keer gebeuren. Dan geef je iemand ook de gelegenheid zich te verweren. Ingrid : Ja, laten we hem anders maar voor het blok zetten morgen. Ik versta Tanja niet. Lieske over Rob : Hij stond voor de deur. Ingrid : Ik vind hem echt eng, hoe hij praat. Chantal : Ach welnee. Het lijkt wel of er een soort angst optreedt. Een kat in het nauw maakt nare sprongen. Ik snap niet dat iemand in deze fase van het spel zo dom is het al hard te gaan spelen. Ingrid : Hij zegt tegen Dido, je moet kiezen. Hij probeert iemand een bepaalde richting op te sturen. Dat vind ik manipuleren. Lieske is niet te verstaan.

1.14 Ingrid : Het liefst ga ik nu naar hem toe, ben je weer aan het stoken. Chantal : Nu is het Menno. De volgende keer is het één van ons. Ik was al lang naar hem toe gegaan, ophouden nou. Ingrid : Hij praat op iemand in. Chantal : Ik heb in mijn gesprek met hem gezegd dat ik onrustig werd dat het spel nu gaat beginnen en dat ik bang was dat het op een harde manier gespeeld zou worden, en daar bedoelde ik hem mee maar dat heb ik niet gezegd. Hij zei dat ik moest blijven beseffen dat het een spel was. Het verhaal van Joost heeft hij ook aan mij verteld (ik weet niet wat ze bedoelt). Ingrid : Ik vind eng hoe hij praat. Misschien bedoelt hij het goed. Chantal : Ik heb hem van het begin niet vertrouwd. Ik gaf hem een hand en keek in zijn ogen. Ingrid : Ik ook niet. Chantal : Hij speelt het spel anders als ik. Hij zou hardere maatregelen gebruiken als ik. Ik versta Tanja weer niet. Tanja : Voor de rest kan hij bij mij ook niet doordringen want ik wil niet met hem praten. Hij denkt dat hij mij kent. Hij is gewoon aan het tellen. Het gaat er van uit dat Lies er weer bij zit. Hij probeert Roel weer op de bank te krijgen en Menno. Daar is hij nu mee bezig, met de mensen van gedachten veranderen. Ingrid : Volgens mij zijn we allemaal hetzelfde aan het blijven, hij niet. Rob lag op iemand op de bank. Chantal demonstreert het. Tanja : Hij is gewoon aan het tellen maar wij zijn slimmer. Nathalie : Ik zit maar op de donderdag te wachten . Dan weten we het. Lieske is weer niet te verstaan, haar geluid is zacht en er wordt doorheen gepraat. Als ik het goed versta zegt Ingrid : Alsof hij een slimme Hitler was. Chantal : Ik kan hier zo slecht tegen. Ik word er nerveus van. Het spel kan je over een paar weken ook wel spelen maar nu nog niet.

1.25 Ik versta nu niemand meer. Ze klinken allemaal slecht. Ingrid : Ik wacht ook donderdag af. Chantal : We moeten in de openheid nomineren. Kijken of mensen dan nog zo stoer zijn. Motiveer maar die handel. Ingrid vertelt over het gesprek van Rob en Dido, o.a. over Henny Huisman. Chantal vindt dat ze best wat van Huisman mag zeggen. Chantal : Laat hem zijn mond houden met zijn vieze praatjes. Chantal vertelt Lieske dat Rob zei dat hij wakker werd met een bruine pik. Ingrid : Het is toch niet de Rob van de eerste weken. Toen durfde hij geen kut te zeggen. Ingrid zegt dat Rob tegen haar zei, wil je niet met hem neuken etc. Ze zegt dat ze het in de dagboekkamer besproken heeft. Ingrid : Acht keer kan een meisje tegen hem zeggen, nee, dan schopt hij haar er uit. Het is niet de Rob die ik ken. Ik heb hem de volgende dag er op aangesproken. Chantal : En dan is ie het straks zelf. Ingrid : Als ik daar achter kom, dan is ie het nog niet waard om tegen te spugen. Ik geloof ook niet dat ie het is. Chantal : Ik was echt in shock. Ik vind het hondsbrutaal. Nathalie : Dat meen je niet. Chantal : Ik ga weer roken. Ook Ingrid verlaat de slaapkamer. Nathalie : Ik kan het me niet voorstellen. BBstream doet het momenteel niet. Ik heb dus geen overzicht van de streams. Ik kan Chantal en Ingrid niet vinden op een stream. Tanja verlaat ook de slaapkamer. Het licht gaat uit. Lieske : Ik vind het wel vreemd hoor Naat. Nathalie : Ik kan me niet voorstellen dat hij het bewust doet. Lieske : Heel veel dingen gaan langs mij heen. Nathalie : Ik heb zo veel mensenkennis dat er wel wat met hem is hoor. Ik versta Lieske niet. Lieske : Ik heb al die tijd gedacht dat hij een complot tegen mij had. Dat hij mij moest ontmantelen. Ik heb met hem nooit een één op één gesprekje gehad. Lastig hoor. Jezus. Kan niet iedereen normaal doen in dit manisch-depressieve huis. Nathalie : Ik kan wel normaal blijven. Ik blijf gewoon waakzaam. Ik weet niet wie ik morgen moet kiezen. Lieske : Ik wel. De één daar zit tactiek in. Nathalie : Ik heb zoiets, welke eerst. Lieske : De andere is een gevoel. De één is voor wat is gebeurd, die is makkelijker. Ik ga mensen niet nomineren omdat ze mij genomineerd hebben of om de reden dat ze mij genomineerd hebben.

1.37 Natalie : Ik heb inderdaad (ook) een tactische stem en een gevoelsstem. Maar moet ik nog effen tussen kiezen. Lieske : Ik denk dat ik het wel weet. Door dit soort gesprekjes ga je nadenken over het spel. Wie is nou eigenlijk gevaarlijker ? Nathalie : Dat heb ik ook. Ik wacht nog even af. Lieske : De manier waarop Tan stemt, minder persoonlijk, ik vind er wel iets voor te zeggen. Dan kom je er sowieso makkelijk van af. Het is retespannend weer. Ik vind het ook wel wat leuks hebben.

Stream 3 - Het beeld is schokkerig

1.40 In het woongedeelte. Dido : Ik snap er geen zak van. Menno : Waarom denk je dat ie met iedereen die gesprekjes heeft ? Ingrid : Manipuleren. Menno : Hij probeert Joost en mij uit elkaar te drijven. Tanja : Hij is een spelletje aan het spelen. Dido : Ik heb geen zin me daar in te mengen. Menno : Je wordt er automatisch in betrokken. Zijn masker gaat een beetje af. Joost : Hij vertelt mij iets over de nieuwe man van Reka. Tegen Roel zegt hij, ik kan haar wel vermoorden. Dido : Weet je dat zeker ? Ik durf dat niet te zeggen. Linda : Dat hij verschillende verhalen vertelt weet ik zeker. Dido : Ik heb me er niet mee bezig gehouden. Ingrid zegt tegen Dido dat ze hoorde dat Rob over Menno begon. Dido : Dat hij niks heeft met Menno. Hij heeft het niet zo vaak over jullie hoor. Chantal : Ik heb wel een bepaald gevoel maar er is nog niks dat het concreet maakt bij mij. Dido : Wat een informatie ineens allemaal. Ingrid : Er klopt echt helemaal niks van. Toen was het bij mij van, het is klaar. Dido : Ik vond Rob altijd heel aardig. Joost : Ik denk niet dat het oprecht is. Dat vind ik zo erg. Dido : Ik heb tegen Rob dezelfde dingen gezegd die ik tegen jullie heb gezegd. Je voelt ineens een sfeertje. Ik kijk dan niet naar iemand anders maar naar mezelf. Ingrid : Ik weet al genoeg. Chantal : Ik heb tegen Roel gezegd, dingen veranderen van nu af. Het spel gaat beginnen. Ingrid : Het masker valt af. Vieze dingen heeft hij tegen me gezegd. Ik ga wel met hem praten. Als ik met wat zit kan ik bij hem terecht. Joost : Het is echt heel dubbel. Dido : Het begin vond ik makkelijker als nu. Ik heb een andere positie gekregen. Menno : Het is een spel. De maskers gaan af. Het is ook niet raar dat iemand dat doet. Het gaat om geld. Dido : Denken jullie dat echt zo ? Menno : Ik weet het wel zeker. Een paar weken geleden zei hij dat hij dat hij mij bij de laatste zes wilde hebben. Dan ga je Joost en mij toch niet uit elkaar spelen ? Dido : Ik zal er op letten. Chantal zegt weer dat ze een groepsgesprek wil. Tanja : Als ik het goed begrijp probeert hij Roel zo ver te krijgen dat hij op jou (?) stemt. Tanja luistert blijkbaar dingen af. Ze klaagt : De camera verraadt mij de hele tijd. Dido : Ik heb wel gevoeld dat er wat was maar ik wist niet wat. Ingrid : Hij weet het al. Hij is bang geworden. Toen de (slaapkamer)deur open ging stond hij bij de kast.

1.57 Chantal : Wees blij dat je het niet door hebt. Dat zegt meer over jou. Dido : Ja. Joost : Het beste is naïef te kunnen blijven. Ik heb me voorgenomen eerlijk te blijven. Als ik een stemadvies zou krijgen zou ik tegendraads zijn en mijn eigen pad trekken. Tanja : Hij praatte Linda niet goed in de hoop dat hij (?) op haar zou stemmen. Hij is gewoon verhaaltjes aan het vertellen. Chantal : Als ik hoor dat iets gezegd wordt dat niet waar is ben ik meteen bij je. Chantal tegen Ingrid : Er is niet echt gezegd, wij zijn twee valse gemene loeders. Hun geluid wordt weggedraaid. Linda vertelt hoe Rob tegen haar doet. Menno : Jij zit nog in fase één. Dido : Jammer dat je (we) in zo'n situatie terecht komt. Linda : We kunnen het allemaal mis hebben. Joost : Dat hoop ik. Dido : Tegen mij heeft hij geen rotdingen gezegd of zo. Ik versta Ingrid niet. Ingrid : Jij wilde met hem praten ? Dido : Het liep gewoon zo. Joost : Het is niet dat wij één groep zijn en dat wij jou dingen niet willen vertellen. Er is één iemand die een spel speelt. Ingrid : Hij is er meer mee bezig dan iedereen. Chantal : Het is ook een spel. Menno : Het is hoe je het speelt. Joost : Als je echt wint ben je gewoon eerlijk (hij bedoelt denk ik dat je alleen echt wint als je het eerlijk speelt). Daar geloof ik eerlijk in. Ik ben geen gluiperd en ik ga het ook niet worden. Ik weiger me aan deze situatie te gaan aanpassen. Ingrid : Ik vind het wel grappig hoe iemand zijn eigen kuil graaft en er dan invalt. Dido : Wisten jullie het allemaal, behalve ik dan ? Ingrid : En Nathalie ook. We hebben het er niet de hele dag over hoor. Eén keer. Joost : Het is voor de eerste keer dat we zo bij elkaar zitten. We missen allemaal dingen. Je had in ieder geval een gevoel. Dus je vrouwlijke intuïtie heeft je niet in de steek gelaten. Dido heeft voortdurend een weifelende gezichtsuitdrukking. Menno : Denk er rustig over na. Chantal : Ik ga weer proberen te slapen. Joost : Ik ben wel moe. Joost gaat naar bed.

Stream 1

2.15 Chantal : Dido, je moet het zien dat we in een spelletje zitten. Menno : Een ander spelletje dan je had verwacht. Tanja : Luister naar je gevoel. Dido : Ik weet het effen niet meer. Ingrid : Het blijft niet altijd leuk. Menno : Je zult morgen zien dat we allemaal normaal met elkaar omgaan. Tanja : Je gaat dingen zien. Dido : Ik ben een goedgelovige Harry (?) geweest. Menno : Je bent niet de enige. Chantal : Iedereen zit (praat) over zijn emoties. Hij had zijn huwlijk en klaar. Mij houdt je niet lang voor de gek. Hij houdt gewoon van een borrel. Linda : Hij heeft toegegeven dat hij gewoon drinkt. Dido : Neeeeeee. Heeft hij het daadwerkelijk gezegd ? Chantal : Hij heeft het niet ontkend. Hij lachtte. Hij noemde alle kroegen op. Ik merkte dat hij soms chagrijnig werd als er een borrel op tafel kwam. Ingrid begint over de opmerking over de bruine pik. Chantal zegt dat het was op de dag na het homobommetje. Ingrid : Hij is aan het veranderen. Maar dat maakt niet uit. Tanja : Met het feestje was er alleen maar alcohol. Hij is niet gaan vragen om wat anders. Chantal : Ik heb mijn ziel en zaligheid er niet voor over om te winnen. Ingrid zegt dat ze het het raar vindt dat Roel Rob aardig vindt. Dido : Ik heb er compleet niet over nagedacht. Jullie zijn speculeerders. Chantal : Nee. Ik had vanaf het begin een gevoel. Dido staat op : Ik ga het even laten bezinken allemaal. Menno : Wacht donderdag maar af. Donderdag wordt de homo bekend gemaakt. Chantal : Denk je ? Dan worden ook de nominaties bekend gemaakt. Tanja : Er is er maar één achterbaks.

Stream 3

2.26 Dido : Ik heb mijn portie gehad. Welterusten. Dido vertrekt. Ingrid : Ik vind het leuk hem echt goed te pakken. Tanja : Na een groepsgesprek denkt hij, ik moet het voorzichtiger spelen. Menno : Je zult nooit meer weten wanneer het echt en niet echt is. Chantal : Zou het je verbazen als hij het is (de homo) ? Linda : Ja. Tanja : Nee. Menno : Het zijn er meerdere bij jou ? Tanja : Nee. Maar het interesseert me niet. Maar je moet iemand noemen dus dan kies ik degene waar ik het meeste vraagtekens bij zet. Iedereen gaat naar bed. Stream naar Roel die slaapt. Het is stil in de mannenslaapkamer.

Stream 1

2.32 Linda in de damesslaapkamer : Godverdomme, Rob heeft mijn roze broek in de wasmachine gedaan en hij is gekrompen. Iemand : Nomineren was nog nooit zo makkelijk. Tanja : Aai. Linda : Ik kan er niet meer in. Hij was te groot. Die is ook 44 jaar geworden door in een ei te zitten. Mijn god. Dat is toch zonde. Daar baal ik van. Linda trekt de broek aan. Linda : Het ziet er niet uit. Je moet elkaars kleren niet zo maar in de droger gooien.

2.37 Chantal : Gezeik allemaal. Niemand hapt. Chantal : Maar Ing, zou het niet kunnen dat zijn aversie tegen Menno komt uit een affectie voor jou ? Ingrid : Roel heeft ook gezegd dat hij zei, lekker ding. Chantal : Het zou best kunnen. Dat het je concurrent uit de weg (ruimen is), niet in het spel maar op hartengebied. Ingrid : Dat zei Menno ook. Chantal : Ik kan me niet voorstellen dat hij zo dom is dit nu al te doen. Linda : Waarom heeft hij dan mijn broek in de droger gedaan ? Chantal : Hij heeft toch ook Ingrid d'r leren broek in de droger gedaan. Linda zegt dat Rob er financieel voor op moet draaien. Blijkbaar is op de damesslaapkamer te horen dat iemand de wc doortrekt. Linda : Zo'n rotlucht uit zo'n klein manneke (Menno zit op het toilet). Ingrid : Hou 's op. Lin, morgen is ook een nieuwe dag voor jou hè ? Linda : Ja. Ingrid : Afgesproken. Ingrid : Je moet eigenlijk een shirtje van Rob in de was doen en dan zeggen, wat ben je dik geworden. Chantal : Hou eens op. Nathalie zegt dat Linda de broek moet strijken. Linda : Hij is echt drie maten kleiner en mijn buik is een maat groter, dus het komt niet goed uit. Ze zegt dat Rob ook iets van Joost heeft verknald. Linda : Rob is de enige die wast, hij doet alles fout. Dan is het stil.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 11:01:28 #12
242 Pinball
Electric Monk
pi_31198832
Na lang haangekraai beginnen de bewoners uit bed te komen, Rob en Nathalie zijn in de keuken.
Rob heeft 'per ongeluk' de verkeerde koffie (misschien van Tanja, iig niet uit het rantsoen) gebruikt. Nathalie zegt: Die mogen wij toch niet? Waarop Rob veelbetekenend naar haar lacht. Even later realiseert Nathalie zich haar blunder en probeert ze de zaak te redden: "Lekker tooooch oploskoffie".
Rob doet ook nog even of zijn neus bloedt: Ik heb toch geen verstand van koffie.

Dit is trouwens niet de eerste keer dat ik Rob zoiets zie/hoor doen (rantsoen ontduiken voor de groep, niet voor zichzelf) , én dat een andere bewoner het te laat doorheeft



[ Bericht 2% gewijzigd door Pinball op 05-10-2005 13:25:03 (duidelijker) ]
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  † In Memoriam † woensdag 5 oktober 2005 @ 11:19:00 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31199201
Menno * vinger je weleens dan?*
Linda* Ja tuurlijk.....
  woensdag 5 oktober 2005 @ 11:48:11 #14
242 Pinball
Electric Monk
pi_31199927
Menno is volop bezig met de opdracht. Volgens mij voelt hij flink wat druk, en is hij vastbesloten al die ballen er in te gooien.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 13:22:28 #15
242 Pinball
Electric Monk
pi_31202392
Dido vertelt haar Roel verhaal ook nog even aan Menno (ze is er verder overigens wel klaar mee).

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 13:38:43 #16
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_31202855
Menno vertelt aan Dido dat hij de homo is. Hij is in de dagboekkamer geweest en mocht het aan 1 iemand vertellen. Hij koos Dido.
pi_31203266
Menno heeft Dido in vertrouwen genomen. Hij is de homo en heeft een vriendje.
Tanja: Ik zou het zo weer doen.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 14:07:23 #18
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31203764


Dit is de foto waarop Menno's vriend te zien is. Menno heeft deze tijdens zijn coming-out aan Dido laten zien.
Confidence through competence
pi_31213112
Lieske heeft vanmiddag een rare beweging gemaakt toen ze een bal (gegooid door Joost) wilde vangen.
Erge pijn aan haar knie, huilen, en de rest van de middag onder een deken op een dokter gewacht.
Deze is net geweest, diagnose: flink gekneusde binnenste kniebanden.
Ze krijgt nog een behandeling, een brace en ze moet smeren met cardiflor. En koelen tegen de zwelling.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31213213
Toen Lieske op een stoel met wieltjes terugkwam uit de babykamer werd Joost erbij geroepen door Menno.

Joost: "En, Lies?"
Menno: "Ze moet een operatie ondergaan."
Joost kijkt geschokt Lieske aan.
Lieske: "Ja, ik moet het huis uit."

Pauze.Gelach.

Joost: "Mijn maag draaide om."

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31213822
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 13:51 schreef teun911 het volgende:
Menno heeft Dido in vertrouwen genomen. Hij is de homo en heeft een vriendje.
In de reguliere uitzending is net duidelijk geworden dat dit een geheime missie is van Menno. Als hij de meerderheid van de bewoners kan overtuigen dat hij de homo is, zal hij immuniteit genieten bij de volgende nominatie-ronde.

Een moeilijke opdracht was zijn reaktie.
Tanja: Ik zou het zo weer doen.
pi_31214796
Er wordt inmiddels genomineerd.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 20:54:15 #23
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31215235
Inmiddels verteld Menno het aan joost !

[edit]

Het komt er ongeveer op neer dat Menno vertelde dat hij 3,5 jaar geleden een vriendin had en er iets niet in zijn leven klopte en hij erachter kwam dat hij op mannen viel.

De manier waarop Menno drie verschillende verhalen verteld aan drie personen..BRILJANT!

Liegen of het gedrukt staat en Joost trapt er keihard in ...

Overigens legt hij aan joost uit dat de invloed van het huis misschien de reden is dat hij zo met ingrid is.

Menno verteld ook dat hij het best aan iedereen wil vertellen behalve voor 1 waarvoor hij zijn hart vast houdt (ing).

Echt een briljant stukje improvisatietoneel.

Hij laat nu ook vallen dat het pijnlijk is dat er veel opmerkingen zijn gemaakt n.a.v. de homominatie.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † woensdag 5 oktober 2005 @ 20:58:07 #24
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31215379
Menno zit in de tuin en is in een zwaar gesprek met Joost over zijn geaardheid.
Vreemde hiervan is dat hij vanmiddag tegen Dido vertelde dat hij al anderhalf jaar een vriendje heeft en tegen Joost zegt dat hij geen relatie heeft.
Menno mocht het huis alleen in op de voorwaarde dat dit *zijn geheim* was .
  woensdag 5 oktober 2005 @ 21:32:51 #25
105242 P-au-L
Milf Monique!!
pi_31216613
Chantal zegt dat ze moet poepen

Ingrid: Jongens Chantal moet schijten!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')